Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat jo melkein kaikki ostettu:)

Vierailija
18.11.2013 |

Muita?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, et olet ostanut?

Vierailija
22/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe taivas! Kohta pitää jo kääntää kalenteria joulukuun puolelle. En ehdi kauppaan, enkä oikein nettiinkään. Hyvä kun muistutit. Oon käyttänyt aiemmin Anttilan nettikauppaa, nyt heillä joku lahjakone. Löysin Flower Pot lasten taikaharjan. Ihan jees. Eka lahja hankittu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on ostettu jo viime keväänä, ja suurin osa on jo annettukin, joten pitää ostaa uusia. ;)

Tilattiin lapsille kaikki kertarytinällä netistä, nyt enää aikuisille pitää etsiä pari lahjaa. Ekaa kertaa ostettiin netistä, ja olen tosi iloisesti yllättynyt; paketti tuotiin kotiovelle eikä maksanut sen enempää kuin kaupassakaan.

Vierailija
24/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein kaikki on ostettu :)

Vierailija
25/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin viime vuonna ekaa kertaa lähes kaiken netistä, ja vieläpä samasta paikasta, eli BR- lelujen sivuilta kun siellä oli jossain vaiheessa joulukuuta -25% kaikista leluista. Kätevää, helppoa, edullista ja huomattavasti helpompaa kuin kaupoissa hikoileminen.

Nyt oon tilannut netistä taas suurimman osan lahjoista ja Prismasta kävin -15% päiviltä pari juttua. Muutama pikkupaketti ehkä tulee vielä hommattua. Aikuisille en osta lahjoja ja meillä vain yksi kummilapsi (14v) jolle lähetän lahjakortin.

7v saa

uuden puhelimen

Stiga- jääkiekkopelin

Playstation- pelin

Trash pack- ukkoja

Angry Birds- sälää

4v saa

kävelevän lelukissan

eläinpyramidi- pelin

kampauspään

prinsessa kosketinsoittimen

pari paitaa

hiuslenksuja yms. pikkusälää

Vierailija
26/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:51"]

Kiva teille, oon kärsinyt unettomuudesta jo joulun takia kun en millään tiedä mistä taas teen kaikki rahat..

[/quote]

Miksi et säästä pitkin vuotta ja osta lahjoja pitkin vuotta? Ei minullakaan ole yhtäkki kerralla ylimääräisenä sellaisia summia mitä marras-joulukuussa menisi kun on lasten synttäreitä ja juoluhankinnat.

Vierailija
27/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo suurimman osan. Pitää vielä pakata ja tarkistaa että kaikille on mutta eiköhän näin jo ole. Voi olla että lapselle tulee vielä jotain lisäksi hankittua jos toivoo vielä jotain erikoista.

Vierailija
28/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina lista valmiina ja jos tulee vastaan esim kirpparilla ( avaamattomassa paketissa uutena, tietenkin ) ostan.

Viime kesänä kävin Hietsussa myymässä rompetta ja tulot ovat korvamerkittyä rahaa, eli ne on nyt lahjoihin käytettävissä. Auttoi kovasti taloudellisessa tilanteessa, muuten olis tullut piheys vastaan.

Vierailija
29/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on ostettu myös. Ensimmäisen lahjan ostin kesällä, kun oli halpa-hallissa sattumalta mariskooli 10e/kpl ja anoppi oikea keräilijä (ja samapa kai se, ostaako sen saman kipan 50e stokkalta vai halvemmalla muualta, kun on kuitenkin aito ja 1. Laatua). Hulluilta päiviltä ostettiin kummilapsille legoboksit. Enää puuttuu apelle ja veljelle, niin on kaikille hankittu :)

Vierailija
30/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä veronpalautuksia. TIedän kyllä jo mitä hankin kenellekin.

Vierailija
31/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse ostaa yhtäkään lahjaa kenellekään, eikä stressata muutenkaan joulunvietosta. Me lähdetään 22.12 Karibialle ja takaisin tullaan vasta vuodenvaihteen jälkeen :)

Vierailija
32/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, käytin vapaapäivän siihen, että klikkailin lahjoja suvulle. Nyt on jokaiselle jotain. 

Vielä pitää muutama lisälahja ostaa mm. äidilleni kirja, siskolleni jotain pientä, miehelle jotain kunnollista (nyt on vain yksi pusero ja yksi kirja) ja lapsille ehkä vielä jokin dvd tai peli. Mutta suurin urakka ohi!

Vierailija
33/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, mitä ostitte aikuisille! Meillä monta pariskuntaa, joita pitää lahjoa. Voi olla yhteinen lahja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan