Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat jo melkein kaikki ostettu:)

Vierailija
18.11.2013 |

Muita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/33 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ostettu tuttavapariskunnalle parina jouluna jokin lautapeli (ei siis mitään näitä parisuhdejuttuja, vaan tyyliin trivial pursuit, alias...). Heillä on esim. kesämökki ja pitävät illanistujaisia, joissa pelejä on pelattu isollakin porukalla. Tänä vuonna varmaan taas joku peli pukinkonttiin, kun vaan tulee hyvä vastaan... Kun eivät juo viinejä ja kaikenlaisia kippoja, sisustustavaraa ym, on niin paljon, niin ollaan koettu hyväksi lahjaksi nuo pelit (ovat +-30v). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ostettu 30+ psriskunnille pelejä, tänä vuonna ostin kirjat pariskunnan molemmille osapuolille ja pari vuotta sitten tilasin lehden.

Äidilleni ja anopille olen ostanut Nanson oloasun ja yöpaitoja, joskus paitojakin, jos on tullut hyviä vastaan. Tänä vuonna ostin isällenikin Nanson paidan ja Hallin kirjan. Yhtenä vuonna ostin sellaiset päälle napitettavat torkkupeitot.

Itse sain sellaisen kauniin, puisen säilytysrasian tuikuille, se oli mielestäni kiva lahja.

Vierailija
4/33 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ostanut lähes kaikki sukulaislapsien ja kummilapsien lahjat, omille lapsille on jotain jo ostettuna ja odottelen heidän täsmätoiveitaan,  miehelle lahjan voin ostaa vasta joulukuussa erään tietyn tapahtuman yhteydessä, isälle sitten vielä jotain (kauhean vaikea ostaa jotain 87-vuotiaalle), Muille aikuisille ei sitten ostetakaan. Ihan hyvällä mallilla siis.

Vierailija
5/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon löytänyt mun puolisolle joitakin joululahjoja täältä http://www.emp.fi 

Vierailija
6/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 06:56"]

Yhden olen ostanut.Puolisolle en tiedä mitä ostaisin.

[/quote] Mä oon löytänyt mun puolisolle joitakin joululahjoja EMPistä. Miten ois joku persoonallinen vaate, koru tai ehkäpä jotain musiikkia, josta hän pitäis? Käy tsekkaa tää http://www.emp.fi 

Vierailija
7/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hankkinut melkein kaiken ja netin kautta. Elokuvaliput ja pari peliä vielä niin homma on kasassa. Tosin Mineacraft tavaraa ei edes kaupoista saa.

Vierailija
8/33 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lahjat hankittu ja paketoitu. Pakettiin päätyi kirjaa ja Blondi tuli taloon -dvdboksi. Lisäksi teetin Ifolorilla taulun, kun oli hyvä tarjous. Miehelle annan lahjaksi villapaidan, kuten joka vuosi. Ehkä voisin kyllä hankkia siihen kaveriksi vielä jonkun kalliimman oluen tai jotain muuta pientä. Ihan vaan, koska jouluun on niin pitkä aika.

Vierailija
9/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen ostanut.Puolisolle en tiedä mitä ostaisin.

Vierailija
10/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ostettu jo ajat sitten

Vierailija
11/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä lukuunottamatta kaikki ostetta, valtaosa pakettu ja osa annettukin

Vierailija
12/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla. Yhdelle lapselle pitäisi ostaa vielä puhelin ja läppäri. Muille lapsille yöpuvut ja jotain joulukarkkia. Jopa kummilapsen lahjan olen hankkinut viikkoja sitten. Ikinä en ole ollut näin valmis jolulahjojen kanssa kuin nyt.

Vierailija
13/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olette kenellekin ostaneet?

Vierailija
14/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden olen ostanut. Mutta hyvä, että edes jotkut ovat olleet ajoissa. Vielähän tässä on marraskuuta jäljellä ja aikaa ostaa lahjoja ennen pahinta ruuhkaa...

Vierailija
15/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva teille, oon kärsinyt unettomuudesta jo joulun takia kun en millään tiedä mistä taas teen kaikki rahat..

Vierailija
16/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette oikein ostaneet? Luulin olevani ajoissa liikkeellä, mutta en ole ostanut kuin pienen osan.

Vanhimmalle lapselle olen hankkinut jo melkein kaikki eli lapsi saa

- Koirien Kalevala

- Star Wars legoja

- Star Wars lego pelin

- osan Hot Wheels autorataan

- Monopolin hotelliversion

Todennäköisesti isänsä ostaa lapselle vielä tabletin.

Pienemmälle olen ostanut vasta

- palapelin

- pikkuruisen legopaketin 

Muutamalle sukulaiselle olen jo hankkinut jotain.

Vielä on hankkimatta:

- miehelle useampi paketti (yleensä 3)

- pienemmälle lapselle jokin lelu ja kirja

- omille ja miehen vanhemmille jotain

- kolmelle sukulaistytölle jotain

- kummitytölle jotain

- siskolleni jotain

- veljelleni jotain

Stressaan kyllä jo nyt noista ostamattomista. 

Vierailija
17/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ostanut vielä yhtään lahjaa!

Vierailija
18/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa lahjoista jo ostettu. Rahat ovat toooodella vähissä, joten olen ostanut pitkin vuotta alennusmyynneistä ja kirppareilta. Viimeiset lahjat ostan Messukeskuksessa ensi viikonloppuna.

Vierailija
19/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, et olet ostanut?

Vierailija
20/33 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, et olet ostanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi