Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jopen kuolema ajoi perheen rahavaikeuksiin: henkivakuutukset yms.puuttuivat?

Vierailija
20.09.2020 |

Itsellä on tavis palkansaajana henkivakuutus, jonka kuolemantapaussumma on moninkertainen nykyisiin velkoihini nähden. Ei jää edunsaaja puille paljaille. Nykyään on olemassa myös vakuutuksia vakavien sairauksien varalle jne. Ihmettelen hieman, miten kädestä suuhun julkkikset sitten elävät. En halua rienata edesmennyttä huippukoomikkoa mitenkään.,

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henkivakuutusta saa jos on sairauksia ja Jopella niitä oli.

Vierailija
2/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla myös pitkäaikaissairauksia kuten Jopella oli? Henkivakuutusta ei helposti myönnetä kuin täysin terveelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne henkivakuutukset pitäisi älytä ottaa jo nuorena ja terveenä. ^ Onks näin?

Vierailija
4/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla myös pitkäaikaissairauksia kuten Jopella oli? Henkivakuutusta ei helposti myönnetä kuin täysin terveelle.

Juuri siksi se henkivakuutus kannattaisi ottaa jo nuorena, kun yleisimmiten on vielä terve. Edunsaajaa ja korvaussummaa kun pystyy muuttamaan elämän eri tilanteiden mukaan.

Vierailija
5/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella on, ja kuinka moni saa, vakuutuksen syövän varalle? Onko sulla? Mä en tunne ketään. Saisiko keski-ikäinen, ylipainoinen tupakoitsija sellaisen? Enpä usko. Tapaturmavakuutus taas ei korvaa sairaudesta johtuvaa kuolemaa. Typerä aloitus.

Vierailija
6/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että henkivakuutuksella tienaa.

Millä logiikalla?

😂

Vierailija
7/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella on, ja kuinka moni saa, vakuutuksen syövän varalle? Onko sulla? Mä en tunne ketään. Saisiko keski-ikäinen, ylipainoinen tupakoitsija sellaisen? Enpä usko. Tapaturmavakuutus taas ei korvaa sairaudesta johtuvaa kuolemaa. Typerä aloitus.

Henkivakuutuksesta tulee korvauksia mikäli kuolee syöpään. Minulla ja puolisollani on henkivakuutukset.

Vierailija
8/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on henkivakuutus, jonka olen ottanut nuorena ja terveenä. Nyt on jo yksi pitkäaikaissairaus ja vakuutus on silti voimassa.

Vierailija
9/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkivakuutushan suositellaan otettavaksi, kun ensimmäinen lapsi syntyy. Monet ajattelevat olevansa ikuisesti terveitä ja säästävät juuri vakuutuksissa.

Vierailija
10/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista, miten heikoilla kantimilla monen ihmisen talous on.

Vierailija
11/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkivakuutushan suositellaan otettavaksi, kun ensimmäinen lapsi syntyy. Monet ajattelevat olevansa ikuisesti terveitä ja säästävät juuri vakuutuksissa.

Niinpä. No, ehkä jotkut ajattelevat nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
12/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Monessa yhtiössä ainoa kriteeri henkivakuutuksen myöntöön on se ettei sairasta/ole sairastanut syöpää. Keski-ikä tai tupakointi ei ole este.

Lisäksi on olemassa erillisiä syöpävakuutuksia, joissa korvaus maksetaan jo silloin kun sairastuu. OPlla on tällainen vakuutus, otin kun otettiin asuntolaina. Korvaus 20-100 te kun sairastuu vakavasti. Tupakoitsijalle hieman kalliimpi kuin ei-tupakoivalle. Vakuutuksen saa vielä 59-vuotiaana, jos muuten terve.

Vierailija
13/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ne henkivakuutukset pitäisi älytä ottaa jo nuorena ja terveenä. ^ Onks näin?

Näin on ja viimeistään silloin, kun ensimmäinen lapsi syntyy. Monilla kumpaanit vaihtuu jne mutta lapsen ja lapset voi laittaa edunsaajiksi pelkästään. Tällöin eivät jää tyhjän päälle, jos vanhempi kuolee. Edunsaajia voi matkan varrella vaihdella ja muuttaa myös vakuutussummia.

Vierailija
14/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saanut vakuutusta edes nuorena. Nivelreuma ja astma estää. Tapaturmavakuutuksen saisi mutta voi olla että kaikki murtumat yritettäisiin kuitenkin väittää reumasta johtuvaksi, joten en viitsi ottaa sitäkään.

Vierailija
15/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä saanut vakuutusta edes nuorena. Nivelreuma ja astma estää. Tapaturmavakuutuksen saisi mutta voi olla että kaikki murtumat yritettäisiin kuitenkin väittää reumasta johtuvaksi, joten en viitsi ottaa sitäkään.

Et saanut edes henkivakuutusta? Kysyitkö eri vakuutusyhtiöt läpi? Nehän pitää kilpailuttaa. Itsellä on ammattiliiton kautta edullinen henkivakuutus. 21

Vierailija
16/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimus oli että vaimo on kotona työttömänä ja jope hoitaa rahat taloon ja vaimo työttömyyskorvauksella kodin ja lapset

Vierailija
17/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on keksitty ilmainen lounas.

Henkivakuutus:)

Vierailija
18/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ilmainen ole. Sitä maksetaan säännöllisesti.

Vierailija
19/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Meillä oli perheessä sellainen työnjako, että Jope hoitaa keikkansa rauhassa ja minä pysyn kotona työttömänä ja hoidan perheen. Tämä järjestely oli Jopelle kunnia-asia, Mari sanoi.

Vierailija
20/67 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle uusi asia, että voi varautua eri elämäntilanteisiin mutta monelle muulle ei.