mitä ajatella miehen ja toisen naisen ystävyydestä??
miehelläni on tosi tosi hyvä ystävä (naispuoleinen). ovat olleet ystäviä jo vuosia. ja tiedän ettei heidän välillään ole ollut seksiä tms... mutta mieheni kertoi muun jutun yhteydessä että ovat kuitenkinn samassa kämpässä asuessaan pyörineet siellä alasti.
mulle tuli olo, että ensi kerran kun pitäisi sen naisen seurassa olla, tulee vaan mieleen, että mieheni tietää mitä ton muijan vaatteitten alla on. mulla ei ollu ennen tota tietoa mitään niiden ystävyyttä vastaan. mutta toi muutti kokonaan sen , että en voi olla luontevasti.
oonko päästä pipi, kun en voi hyväksyä elämääni naista, jonka alastonta vartaloa mieheni on katellut, vaikka siihen ei seksiä liittynytkään??????????????????
en tiiä mjitä ajatella. meillä on loistava suhde ja rakastan miestäni ihan älyttömästi. ja luottamus 100%. mutta tää saa mulle semmosia inhon väreitä. mut on jo kerran sille muijalle esitelty ja sekin tietää millanen muna mun äijällä on!
en tiä, johtuuko nää tuntemukset siitä, että kaksi ex äijääni petti mua tämmösten naispuolisten " ystävien" kanssa. vai olisko joku muu tässä tilanteessa mun kanssa samaa mieltä!????
Kommentit (50)
Vierailija:
omassa elämässä ja ystävien keskuudessa nämä ystävyyssuhteet ovat kariutuneet joka kerta siihen, että toinen näistä niinkutsutuista vain ystävistä on toivonut kuitenkin enemmän ja toisenlaista suhdetta.
vaikka ensin puhuvat vaan ystävyydestä, mutta onneksi on muutama helmikin joukossa
ei tule mitään tilannetta, että niin voisi olla???
Järki ei näitä asioita päätä, mutta sun vaistot kertoo, voitko luottaa mieheesi vai et. Sun vain pitää uskaltaa kuunnella itseäsi. Järki ja päättely ei toimi siksi, kun jotkut voivat oikeesti olla ystäviä, jotkut eivät. Siksi me muut voidaan sanoa mielipiteitä suuntaan ja toiseen ja me kaikki ollaan yhtä oikeassa.
Kai nyt kotonaan voi alasti olla, vaikka asuisikin yhdessä?
Minä ja ystäväni nukuimme usein vielä samassa sängyssäkin...
t. se jonka ex on paras ystävä
mä luotankin mieheeni täysin, en epäile yhtään että se pettäis mua tms... sen muijan kanssa. ongelma on enemmän siinä, että mulle tulee tosi nöyryytetty olo, että pitäisi olla samassa seurassa naisen kanssa joka on nähny mun miehen alasti ja mun mies sen.
Oikeesti oltiin vain ystäviä. Se on mahdollista eikä siinä ole mitään pahaa. OIkeastaan se on vain kaunista ihmisten välistä yhteisyyttä.
että vaan seurustelu kumppanin edessä voi paljastaa ittensä. (ja titysti sinkkuna oli välillä vähä hankalaa nussia housut jalassa).
mutta mun miespuolisten ystävien kanssa ei olla koskaan nähty toisiamme alasti. se on ollu jotenkin niin itsestään selvää.
muuttuuko säännöt sit kun seurustellaan, vai hengaillaanko sillonkin alasti. tosi vaikea aihe, enkä tosiaan tiedä miten mun pitäisi suhtautua
Ihmeellistä, että aina pitää nähdä kaikki toiminta sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvänä toimintana....
miten suhtautuu miehen ystäviin ja exiin.
Kun tapasimme ja suhteen ekoina vuosina miehelläni oli naispuolinen ystävä, jonka kanssa oli ollut ennen meidän suhdetta myös yhden yön juttu. Oli siis alkanut ystävyytenä ja johtanut sänkyyn, jolloin kumpikin oli tajunnut ettei halua toisesta muuta kuin ystävyyttä eli eivät olleet alkaneet suhdetta. Me tapasimme vasta paljon myöhemmin ja aluksi oli hieman vaikeuksia sulattaa tätä naista, mutta kun tutustuimme paremmin ja opin luottamaan mieheeni niin en kokenut heidän ystävyyttään uhkana meidän suhteelle. Moni ihmetteli tätä, mutta minä koin voivani luottaa.
Sitten tämä nainen alkoi seurustella ja hänen miehensä on megamustasukkainen eli ystävyys meihin (sekä minuun että mieheeni siinä vaiheessa) meni puihin, hänen miehensä ei luottanut edes silloin kuin tämä nainen kävi meillä kylässä minun läsnäollessani! Ollaan enää harvoin yhteydessä, lähinnä joulukorteilla muistetaan jne.
Sinänsä sääli, mutta mitäs sitä ihmismielelle voi...
Vierailija: