mitä ajatella miehen ja toisen naisen ystävyydestä??
miehelläni on tosi tosi hyvä ystävä (naispuoleinen). ovat olleet ystäviä jo vuosia. ja tiedän ettei heidän välillään ole ollut seksiä tms... mutta mieheni kertoi muun jutun yhteydessä että ovat kuitenkinn samassa kämpässä asuessaan pyörineet siellä alasti.
mulle tuli olo, että ensi kerran kun pitäisi sen naisen seurassa olla, tulee vaan mieleen, että mieheni tietää mitä ton muijan vaatteitten alla on. mulla ei ollu ennen tota tietoa mitään niiden ystävyyttä vastaan. mutta toi muutti kokonaan sen , että en voi olla luontevasti.
oonko päästä pipi, kun en voi hyväksyä elämääni naista, jonka alastonta vartaloa mieheni on katellut, vaikka siihen ei seksiä liittynytkään??????????????????
en tiiä mjitä ajatella. meillä on loistava suhde ja rakastan miestäni ihan älyttömästi. ja luottamus 100%. mutta tää saa mulle semmosia inhon väreitä. mut on jo kerran sille muijalle esitelty ja sekin tietää millanen muna mun äijällä on!
en tiä, johtuuko nää tuntemukset siitä, että kaksi ex äijääni petti mua tämmösten naispuolisten " ystävien" kanssa. vai olisko joku muu tässä tilanteessa mun kanssa samaa mieltä!????
Kommentit (50)
Ei minustakaan kivalta tuntuisi, jos mieheni olisi vielä hyvää ystävää exiensä kanssa. Se juuri tekee epämiellyttävän tunteen, kun ajattelee heidän nähneensä toisensa alastomina ja harrastaneen seksiä. Miehelläni on toki hyviäkin naispuoleisia ystäviä mutta heidän kanssaan on pitänyt sentään vaatteet päällään. Siinä tapauksessa en olisikaan ystävyydestään kovin rauhallinen. Seurustelin joskus miehen kanssa, joka oli niin hyvä ystävä exänsä kanssa, että otti tätä luokseen yöksi silloin tällöin. Siitä paloivat kyllä minun käämini! Jossain sen rajan on mentävä ja minun mielestäni tämmöisissä asioissa: ei yökyläilyjä eikä alastomuutta eikä hyväilyjä...
en ole tod. mustasukkaista tyyppiä koska luotan mieheeni täysin. itse en ole koskaan riisuutunut mies puolisten ystävieni nähden, koska mielestäni heillä ei ole mitään syytä nähä mun vartaloa sillä tavalla.
kasvatuksen ansiota tämä minun ajatusmaailma. vaikea selittää kun en ole mustis siitä muijasta. tuntuu vaan musta niin moraalittomalta esitelle naisystävälleen naispuolista henkilöä jonka rintoja on tuijotellut :/
en pelkää mieheni lähtevän minnekkään. tiedän että hän rakastaa mua ja meidän lapsia ylikaiken ja on valmis tekemään vaikka mitä meidän eteen. kerroinkin mun tunteista miehelleni ja lisäsin, että en silti aio tulla teidän ystävyyden väliin, mutta tältä musta tuntuu, enkä vielä oo keksiny keinoa miten saisin tän asian vaivaamasta mun päätä. mielestäni kuitenkin yritän ottaa huomioon molempien aseman. on paljon muitakin naispuoleisia kamuja, mutta tämä on se jonka kanssa on alasti pyöritty. eihän se tuomittavaa oo, mutta se asia häiritsee mua kun joudun taas sen naisen kanssa tekemisiin. mietin koko ajan että miten voisin sulkea asian pois mielestäni siinä tilanteessa.
tunuu inhottavalta kun haukutaan hirveeksi mustasukkaiseksi ja tiukkapipoks. nimittäin sitä en kyllä ole. mies saa mennä niin paljo ku huvittaa, (tietenkin otetaan aina huomioon että meilläon kaks lasta) ja mä saan mennä samalla tavalla. eli luottamus pelaa.
jokohan nyt tän tuhannen selvityksen jälkeen joku tajus, että en ole täällä valittamassa siitä että pelkäisin mieheni lähtevän jonkun matkaan.
en pelkää mieheni lähtevän minnekkään. tiedän että hän rakastaa mua ja meidän lapsia ylikaiken ja on valmis tekemään vaikka mitä meidän eteen. kerroinkin mun tunteista miehelleni ja lisäsin, että en silti aio tulla teidän ystävyyden väliin, mutta tältä musta tuntuu, enkä vielä oo keksiny keinoa miten saisin tän asian vaivaamasta mun päätä. mielestäni kuitenkin yritän ottaa huomioon molempien aseman. on paljon muitakin naispuoleisia kamuja, mutta tämä on se jonka kanssa on alasti pyöritty. eihän se tuomittavaa oo, mutta se asia häiritsee mua kun joudun taas sen naisen kanssa tekemisiin. mietin koko ajan että miten voisin sulkea asian pois mielestäni siinä tilanteessa.
tunuu inhottavalta kun haukutaan hirveeksi mustasukkaiseksi ja tiukkapipoks. nimittäin sitä en kyllä ole. mies saa mennä niin paljo ku huvittaa, (tietenkin otetaan aina huomioon että meilläon kaks lasta) ja mä saan mennä samalla tavalla. eli luottamus pelaa.
jokohan nyt tän tuhannen selvityksen jälkeen joku tajus, että en ole täällä valittamassa siitä että pelkäisin mieheni lähtevän jonkun matkaan.
SofterSin:
:o
ei mun mutsilla oo kyl ollu tapana esitellä itteensä mun äijille.
eikä mulle tulis mieleenkään mennä nakuilee appiukon eteen (hyi)
Ei tähän minunkaan mielestäni mustasukkaisuus liity. En itsekään koe olevani miehestäni mustasukkainen mutta silti vaadin em. rajat. Hyvä että olet kertonut tuntemuksesi miehellesi! Varmaan auttaa jo se, että pystyy kertomaan avoimesti tällaiset asiat. Luulisi miehenkin ymmärtävän. Onko sinun välttämätöntä joutua tapaamaan tätä naista? Itse varmaan välttelisin...
Jos asuu samassa kämpässä, voi toki joskus jotain vilahtaa. Vaikea minun on käsittää, miksi pitäisi sisätiloissa hiippailla alasti. Voisin kuvitella, että juoksisin kimppakämpässä esim. suihkusta omaan huoneeseen nakkena, koska olen unohtanut pyyhkeen. Niin on käynytkin. Ei sitä silti tarvitse alkaa keekoilemaan alasti toisen nähden.
Kyllä, kyllä minua ottaisi päähän mennä kylään naisen luo, joka on nähnyt mieheni alasti.
Eikä minua sekään häiritse, että mies on ystävä eksänsä kanssa.
Käsittämätöntä juttua täällä. Mikään ei ole varmempi keino karkoittaa miestä kuin perusteeton mustasukkaisuus ja paranoia. Mikäli asetat miehellesi valintatilanteen " sinä tai naispuolinen ystävä" , toivon vilpittömästi, teidän kaikkien kannalta miehesi valitsevan ystävänsä. Ehkä sinäkin oppisit tilanteesta jotain.
Paras ratkaisu omalla kohdallasi olisi pitkä terapia, jossa käsiteltäisiin menneisyyttäsi ja yritettäisiin löytää syy huonolle itsetunnollesi. Koska mitä muuta perusteeton mustasukkaisuus on?
Sille, joka väitti " miehesi kokeilleen varmasti seksiä tämän naisen kanssa" sellaiset terveiset, että mahdat todella vihata ja halveksia miehiä. Toivottavasti joskus kasvat vihastasi ulos.
koskien näitä " ystävyyksiä" miehen ja naisen välillä. valitan.
eli siitä tiedän että seksihommia ei oo ollu, kun niillä on semmonen sisko_veli suhde, kaikki kaverit ja miehen äitikin tietää että suhde on vaan ystävyys suhde.
mutta kun jos mulla on ollu mies puoleisia ystäviä, en ole KOSKAAN riisuutunu niiden edessä. ei se kuulu asiaan jos ollaan vaan kavereita. mä voin paljastaa itteni vaan sille kenen kanssa seurustelen.
Mun kaverin miehellä on tosin hyvänä ystävänä naisserkkunsa. En ymmärrä, miten vaimo sietää tämän. Ollut jo monta vuotta ennen heidän tutustumistaan. Jotenkin outoa se on.
eli siis vaikka seksiä ei olisi, nuo ystävyyssuhteet ovat kyllä kariuttaneet parisuhteita omassa lähipiirissäni eli ns. ystävä on kuitenkin tullut mustasukkaiseksi ja tuhonnut toisen suhteen tms. Kaipa se voi myös toimia mutta enpä tiedä.
Juuri samaisista syistä loppui minun ja erään miehen ystävyys!!
Sen nainen ei voinut eikä pystynyt luottamaan mieheensä tai minuun että oli voinut antaa olla.
Välit laittoi poikki, toisi kivaa!!!!!
Antakaa miestenne ajatella välillä ihan itsekkin, ette voi hengittääkkään niitten puolesta!!
Ap, kyllä, minun mielestäni olet kyllä vähän vainoharhainen (itsepähän kysyit oletko outo:-))
Minun paras ystäväni on mies (jopa vielä ex-partnerini, joten olemme todella nähneet toisemme nakuina ja enemmänkin... Erosimme 10v sitten), eikä hänen vaimollaan eikä minun miehelläni tosiaan ole mitään ystävyyttämme vastaan. Kaikki 4 tulemme loistavasti toimeen.
Vähän avarakatseisuutta kehiin!
Toki ystävät on tärkeitä, mutta jos joku ystävä kaataa avioliiton, niin onko se ystävä sitten oikeesti niin tärkeä. Tietysti paras on, kun ei tällasten asioiden välillä tarvi joutua ollenkaanvalitsemaan. Mutta jos joutuu, niin toivon mukaan haluaa panostaa liittoonsa niin täysillä, ettei kynsin hampain pidä kiinni jostain yhdestä ystävästä liiton kustannuksella.
Tosin olivat lopettaneet seurustelunsa siihen, kun olivat huomanneet olevansa enemmän kavereita kuin mitään muuta. Hyväksyn kyllä hyvin tämän heidän ystävyytensä, mutta silti ei tulla tämän naisen kanssa kovin hyvin toimeen, en tiedä mistä johtuu, mutta meillä ei vain ole yhteistä puhuttavaa.
Luota vain mieheesi, varmasti huomaisit jos kyseessä olisi muutakin kuin ystävyys.
Onko normaalia olla alasti ystävän kanssa? Kuinka moni teistä on ystävän kanssa alasti ollut. Saunassa ehkä, mutta muuten?????
omassa elämässä ja ystävien keskuudessa nämä ystävyyssuhteet ovat kariutuneet joka kerta siihen, että toinen näistä niinkutsutuista vain ystävistä on toivonut kuitenkin enemmän ja toisenlaista suhdetta.
mutta siis, mitä se muuttaa? ystävien kesken, jos vaikka vaihtaneet vaatteita toistensa nähden. Ei alastomuuteen liity seksiä läheskään aina edes eri sukupuolten välillä.