Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajatella miehen ja toisen naisen ystävyydestä??

Vierailija
20.07.2006 |

miehelläni on tosi tosi hyvä ystävä (naispuoleinen). ovat olleet ystäviä jo vuosia. ja tiedän ettei heidän välillään ole ollut seksiä tms... mutta mieheni kertoi muun jutun yhteydessä että ovat kuitenkinn samassa kämpässä asuessaan pyörineet siellä alasti.

mulle tuli olo, että ensi kerran kun pitäisi sen naisen seurassa olla, tulee vaan mieleen, että mieheni tietää mitä ton muijan vaatteitten alla on. mulla ei ollu ennen tota tietoa mitään niiden ystävyyttä vastaan. mutta toi muutti kokonaan sen , että en voi olla luontevasti.

oonko päästä pipi, kun en voi hyväksyä elämääni naista, jonka alastonta vartaloa mieheni on katellut, vaikka siihen ei seksiä liittynytkään??????????????????

en tiiä mjitä ajatella. meillä on loistava suhde ja rakastan miestäni ihan älyttömästi. ja luottamus 100%. mutta tää saa mulle semmosia inhon väreitä. mut on jo kerran sille muijalle esitelty ja sekin tietää millanen muna mun äijällä on!

en tiä, johtuuko nää tuntemukset siitä, että kaksi ex äijääni petti mua tämmösten naispuolisten " ystävien" kanssa. vai olisko joku muu tässä tilanteessa mun kanssa samaa mieltä!????

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja sulla on? Musta on naurettavaa jos ajattelet että MIEHESI pitäisi LUOPUA ystävästään sun neuroosien vuoksi.

Vierailija
2/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaleikkauksen jälkeen. Että semmoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäiskö vanhat ystävät unohtaa kun on parisuhteessa?

Meillä on molemmilla sekä miehiä että naisia ystävinä eikä sellanen tulis kyseeseen, että niistä alettaisiin mustasukkaisia olla. Sitten toki, jos näyttää että on syytä. Kyllähän miehen ja naisen välinen ystävyys voi johtaa muuhunkin, esim. meidän suhde alkoi ystävyydestä. Mutta ei se silti aina johda mihinkään sen kummempaan, ja jos jotain on tapahtuakseen ei sitä voi estää kieltämältä toiselta ystävien tapaamista.

Mitä te sitten sanoisitte, jos puolisonne olisi biseksuaali? Ettei saa olla ystäviä ollenkaan?

Vierailija
4/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Ei tässä ole ymmärtääkseni kyse sairaanloisesta mustasukkaisuudesta tai siitä, että miehellä ei saisi olla naista ystävänä!!! Vaan siitä, että tuntuu ilkeältä alastomuus ystävien välillä... Väännelkää vaan ja olkaa ymmärtämättä! Kyllä huomaa, ettei ole asiaa paljon tullut mietittyä!

Vierailija
5/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei-paranoideille tulisi mieleen miettiä tilannetta, jossa mies on ollut alasti jonkun naisen kanssa? Sairaammalta kuulostaa ajatus, että sellaista miettisi kauheasti noin varmuuden vuoksi :)

Ihme vouhotusta, eihän mies ole edes nainut naispuolisen ystävänsä kanssa. Ja vaikka olisikin, niin mitä ihmettä sitten? Sehän olisi menneisyyttä! Itse olen hyvä ystävä mieheni kahden exän kanssa, samoin oma exäni ja mieheni ovat ystäviä. Näin se homma hoidetaan aikuisten kesken!

Vierailija
6/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle alastomuus on luonnollisempaa ja arkisempaa, toinen yhdistää sen välittömästi erotiikkaan, romantiikkaan, tirkistelyyn nyt vähintään. ymmärrän toki ap:n pointin hänen omista lähtökohdistaan käsin, mutta ehkä ap:n kannattaisi ajatella että miehellään saattaa olla ihan eri lähtökohdat.

on paha mennä tuomitsemaan tai paheksumaan toista ihmistä sen perusteella että " en minä osaa kuvitella mitään tilannetta missä tekisin noin" . se toinen saattaa osata ajatella. ihmiset (jopa parisuhteen osapuolet) ovat erilaisia, niin vaikeaa kuin se onkin sisäistää ja hyväksyä.

rautalangasta vääntäen, en minä osaa itse kuvitella sellaista tilannetta että asuisin naisen kanssa, pelaisin strategiapelejä, muuttaisin pois kotikaupungistani, vihaisin veljeäni, pukeutuisin reisitaskuhousuihin jne. mutta mieheni nähtävästi voi kuvitella koska on kaikkea tätä tehnyt.

Vierailija
7/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin miehelle että en aio tulla ystävyyden väliin ja että tämä ongelma on MINUN Aongelma. minun on vaikea hyväksyä naista meidän elämään joka on viettänyt aikaa mieheni kanssa ilman vaatteita. en ole edelleenkään mustasukkainen, on hänellä muitakin naispuoleisia ystäviä eikä ne haittakkaan. en vain osaa suhtauta siihen, että kun kahvi pöydässä istrutaan, niin mieheni voi häntä katsoessaan tietää milt' ä hän näyttää ilman vaatteita. en siis todellakaan ole vetämässä tästä asiasta mitään pultteja. ollaan tästä miehen kanssa puhuttu eikä olla edes riitaa saatu aikaseksi. saa toki kommentoida, mutta toivoisin että mun kertomisia kuunnellaan. kun tosiaan mustasukkaisuudesta ei ole kyse, koska en epäile tähän liittyvän seksuaalisuutta. jotkut täällä on kuitenkin ymmärtänyt mitä tarkoitan ja se lohduttaa. enemmänkin toivoin täältä apua siihen, että mitä pitäisi mun tehdä, että asia ei vaivaisi minua niin paljon.

Vierailija
8/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä mun pitäisi alkaa huutaa ja tappaa itteni, ni ehkä sun pitöisi opetella vähä asiallisempaa käytöstä. tollanen teksti on aika törkeetä ja nimen omaan siks, että kyse ei ole huutavasta vainoharhaisesta mustasukkaisuudesta. surullista tekstiä sulta :(

Vierailija
9/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä mun lasten ja kiehen elämästä mahollisimman täydellistä, ei helvettiä

Vierailija
10/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei tähän minunkaan mielestäni mustasukkaisuus liity. En itsekään koe olevani miehestäni mustasukkainen mutta silti vaadin em. rajat. Hyvä että olet kertonut tuntemuksesi miehellesi! Varmaan auttaa jo se, että pystyy kertomaan avoimesti tällaiset asiat. Luulisi miehenkin ymmärtävän. Onko sinun välttämätöntä joutua tapaamaan tätä naista? Itse varmaan välttelisin...

Vierailija
11/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos asuu samassa kämpässä, voi toki joskus jotain vilahtaa. Vaikea minun on käsittää, miksi pitäisi sisätiloissa hiippailla alasti. Voisin kuvitella, että juoksisin kimppakämpässä esim. suihkusta omaan huoneeseen nakkena, koska olen unohtanut pyyhkeen. Niin on käynytkin. Ei sitä silti tarvitse alkaa keekoilemaan alasti toisen nähden.

Kyllä, kyllä minua ottaisi päähän mennä kylään naisen luo, joka on nähnyt mieheni alasti.

Vierailija
12/50 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko muka jossain vaiheessa sanonut että pitäisi luopua em ystävästä ? miksi vedät noin radikaaleja omia johtopäätöksiä

Vierailija
13/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko normaalia olla alasti ystävän kanssa? Kuinka moni teistä on ystävän kanssa alasti ollut. Saunassa ehkä, mutta muuten?????

yhden kaverin kanssa mentiin usein jopa yhdessä suihkuun, vaikka molemmat ihan heteronaisia. Ja usein toinen esim ajoi pillukarvoja pöntöllä samaan aikaan kun toinen oli suihkussa/laittoi tukkaa tms.

Vierailija
14/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on miesystäviä, joiden kanssa ei ole mitään seksuaalista.

Vierailija
15/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan siltä kun kammoksutte nitä naisystäviä siis YSTÄVIÄ ja pelkäätte että mies lähtee ensimmäisen varteenotettavan naisen mukaan.

Alan pikkuhiljaa tajuta naisten takakireyden, kuiskuttelut ja sanonnan että nainen on naiselle susi

Vierailija
16/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari miestä ja pari naista, kaikki yrittivät ystävyyden varjolla ja nimissä saada toisesta, varatusta ihmisestä itselleen kumppanin.

Vierailija
17/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä ollut mitään sen kummempaa sattunut. Olivat olleet pelaamassa jalkapalloa ja se siitä.

Vierailija
18/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole sillee mun tyyppiä, mutta ystävänä korvaamaton ja ihana.

Vierailija
19/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moni on nyt käsittänyt väärin! en ole missään vaiheessa epäillyt että miehelläni ja tällä naisella olisi ollut mitään seksijuttuja tai tulisi olemaankaan, KYSE ON SIITÄ, ETTÄ MINUN ON VAIKEUKSIA OLLA NORMAALISTI NAISEN SEURASSA JONKA ALASTONTA VARTALOA MIEHENI ON KATSELLUT JA TOISIN PÄIN!

Vierailija
20/50 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä vaikeaa on? :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän