Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille on niin tärkeää, että nainen harrastaa jotain?

Vierailija
19.09.2020 |

Monelle miehelle on turn-off se, ettei harrasta vähintään riippuliitoa ja surffausta. Elämässä pitää kuulemma olla joku oma juttu tai muuten on ihan tylsä ja persoonaton ihminen.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen enkä ottaisi miestä, joka ei harrasta mitään. Mitä se tekisi vapaa-ajalla? Istuisi tietokoneella tai katsoisi telkkaria? Yäk. Ei kiitos!

Ihan sama käykö salilla, treenaako jousiammuntaa vai suorittaako saaristolaivurikurssia. Kunhan on omia kiinnostuksen kohteita ja kyky tehdä vapaa-ajalla muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja tietysti pitää ymmärtää myös minun tarvettani ottaa aikaa omille harrastuksilleni.

En laskisi perus liikkumista harrastukseksi. Lenkkeily, uinti, jumppa, sali tms. on verrattavissa syömiseen ja nukkumiseen. Sanooko joku harrastavansa niitä?

Tai lukeminen. Sama kuin sanoisi harrastavansa vessassa käymistä.

Vierailija
42/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Harrastan partiota, lukemista, luonnossa retkeilyä, vieraiden kielten opiskelua, kirjoittamista ja lautapelejä. Riittääkö se? En kuitenkaan omista koko huonetta täynnä lautapelejä enkä käy kahden viikon grammanviilausvaelluksilla. Kun jos sanoo, että harrastaa lautapelejä, niin monen miehen mielestä pitää sitten pitää olla tavoitteena pelata kaikki lautapelit, mitä vaan markkinoille tulee. Tai pitää väheksyä Catanin uudisasukkaita. Tms. Mä vaan tykkään pelata, jos on sopiva peliporukka.

Mutta miehillä usein siitä harrastamisesta tulee ehdotonta asialle omistautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan seksiä. On riittänyt monelle miehelle.

No eipä ole riittänyt kauan kenellekään miehistä, kun on pitänyt monta olla. Totuus on että kovin montaa viikonloppua ei jaksa pelkkää petipainia harrastaa ennenkuin mies alkaa miettiä lähtöä muihin harrastuksiin.

Vierailija
44/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hm. Harrastan partiota, lukemista, luonnossa retkeilyä, vieraiden kielten opiskelua, kirjoittamista ja lautapelejä. Riittääkö se? En kuitenkaan omista koko huonetta täynnä lautapelejä enkä käy kahden viikon grammanviilausvaelluksilla. Kun jos sanoo, että harrastaa lautapelejä, niin monen miehen mielestä pitää sitten pitää olla tavoitteena pelata kaikki lautapelit, mitä vaan markkinoille tulee. Tai pitää väheksyä Catanin uudisasukkaita. Tms. Mä vaan tykkään pelata, jos on sopiva peliporukka.

Mutta miehillä usein siitä harrastamisesta tulee ehdotonta asialle omistautumista.

Niin ja historia. Voinko sanoa harrastavana historiaa, kun olen historian opettaja ja se on siis oikeastaan minun työni.

Vierailija
45/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen enkä ottaisi miestä, joka ei harrasta mitään. Mitä se tekisi vapaa-ajalla? Istuisi tietokoneella tai katsoisi telkkaria? Yäk. Ei kiitos!

Ihan sama käykö salilla, treenaako jousiammuntaa vai suorittaako saaristolaivurikurssia. Kunhan on omia kiinnostuksen kohteita ja kyky tehdä vapaa-ajalla muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja tietysti pitää ymmärtää myös minun tarvettani ottaa aikaa omille harrastuksilleni.

Kuulostaa hyvälle, puhut asiaa. Olet fiksu nainen. Suukko kaulallesi tuosta.

Ei saanut siis olla naisen kanssa mies samaa mieltä... :D Ei sit saatana ;)

Vierailija
46/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja historia. Voinko sanoa harrastavana historiaa, kun olen historian opettaja ja se on siis oikeastaan minun työni.

Historia on rakkain aiheeni. Kukaan nainen siitä ole kiinnostunut ikävä kyllä. Ja voit sanoa, älä nössöile.

Vierailija
47/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa vaikka ja mitä. Hirveesti on menoa ja treeniä ja ohjelmaa. Kuulostaa uuvuttavalta, enkä itse kaipaa sellaista.

En sanoisi että HARRASTAN yhtään mitään, koska ei ole mitään sovittua treeniryhmää tms. Teen paljon kaikenlaista mistä tykkään, mutta en ihan miellä sitä harrastamiseksi. Luen, ulkoilen, minulla on koira, teen käsitöitä ja maalaan. Ja milloin nyt mitäkin. Mutta jos joku kysyy mitä harrastan niin en mitään. On vaan juttuja joista tykkään :)

Vierailija
48/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni harrastaa vaikka ja mitä. Hirveesti on menoa ja treeniä ja ohjelmaa. Kuulostaa uuvuttavalta, enkä itse kaipaa sellaista.

En sanoisi että HARRASTAN yhtään mitään, koska ei ole mitään sovittua treeniryhmää tms. Teen paljon kaikenlaista mistä tykkään, mutta en ihan miellä sitä harrastamiseksi. Luen, ulkoilen, minulla on koira, teen käsitöitä ja maalaan. Ja milloin nyt mitäkin. Mutta jos joku kysyy mitä harrastan niin en mitään. On vaan juttuja joista tykkään :)

Niin, eli sinulla on intohimoja/omia juttuja!

Olen kuullut useilta nuorilta miehiltä, jotka on nimenomaan AP:n mainitsemaa surffari-extremelajit-seikkailu-osastoa, että he eivät jaksa yhtään naisia joilla ei ole mitään intohimoa mihinkään.

Tuollaisille miehille ”kotona makoilu-työ/koulu-netflix-some-tyttöjen kanssa viiniä/baariin”-naiset on yksinkertaisesti turn off.

Vierailija
49/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse, että mies eläisi vain sinun kauttasi, eikä hänellä olisi mitään omaa?

Olen eri, mutta sekoitat nyt intohimon puutteen roikkumiseen. Itse harrastan todella tylsiä geneerisiä juttuja mutta tarvitsen yksinoloa enkä todellakaan roiku miehessä. Ärsyttää jos pitäisi olla jokin "intohimo", kuulosta autistiselta.

Vierailija
50/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy sinulta, mitä harrastat, ei häntä yleensä kiinnosta, onko se jokin ohjattu harrastus ja kuinka säännöllistä. Kysymys on vain yksi tapa kartoittaa, millainen ihminen olet, mistä pidät ja mihin käytät vapaa-aikasi.

Jos vastaat ettet harrasta yhtään mitään, onhan se ehkä vähän outoa. Peruspirkko kuitenkin tekee sen 8 h päivässä töitä, nukkuu toiset 8 ja vielä jää 8, jotka jokainen väistämättä käyttää _jotenkin_. (miinus työmatkat, kauppareissut yms.) Vastaus ”ei mitään” kertoo joko, ettet osaa sanoa mikä sinulle on tärkeää tai että olet ehkä tylsä etkä oikeasti tee muuta kuin möllöttelyä ruutujen äärellä. Tuskin tuijottelet paljaita seiniäkään.

Ihan hyvin voit vastata harrastavasi lautapelejä tai vaikka lukemista ja piirtämistä. Sinä itse määrität, mikä sinulle on tärkeää ja mihin valitset käyttää aikaasi.

Vierailija
51/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautapelit kuuluu lapsille, en ymmärrä aikuisia jotka pelaavat lautapelejä.

Vierailija
52/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä vikaa siinä on että nainen harrastaa salia, ryhmäliikuntatunteja ja joogaa.

Moni on toimistotyössä ja liikuntaa tarvitsee mahdollisimman paljon vastapainoksi. Kuka nyt mitään extremelajia harrastaa iltaisin.

Vierailija
53/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko harrastus nykyään synonyymi kiinnostuksenkohteelle? Pitääkö aina tehä jotain tavoitteellisesti vai riittääkö vaan höntsäily ja nautiskelu?

Vierailija
54/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet viettävät vapaa-aikansa poikien kanssa harrastamassa ja reissuilla.

Eli jos et itse ole samanlainen, kierrä mies kaukaa.

Vierailija
55/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko harrastus nykyään synonyymi kiinnostuksenkohteelle? Pitääkö aina tehä jotain tavoitteellisesti vai riittääkö vaan höntsäily ja nautiskelu?

Joillakin jää se suoritusmoodi niin päälle että viikonloputkin pitää painaa otsasuoni pullottaen sitä omaa harrastustaan.

Vierailija
56/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä nuorena deittailin niin ei tentattu toisiamme vaatimuslistoilla. Jos toinen oli kiva, reilu ja mukavaa seuraa plus kemiaa löytyi niin se riitti. Oltiinpa me alkukantaisia.

Vierailija
57/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkasin deitti-ilmoitustani ja kirjoitin siihen liikunnallisista harrastuksistani mutta lisäsin että viihdyn myös paljon kotona ja mökillä. Sain järjettömän paljon viestejä tämän jälkeen.

Vierailija
58/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin joskus aikoinaan miehen kanssa jolla ei mitään harrastuksia ollut. Oli vielä työtön siihen päälle ja voi luoja kuinka rasittavaa oli kun soitteli minulle työaikoina ja kitisi kun en vastannut.

Itsekään ei olisi sopinut harrastaa ainakaan ilman että mies oli mukana, ei tavata kavereita jne...

Tuo suhde ei tosiaan kauaa kestänyt, eikä mirs voinut millään käsittää miksi ei.

En muista että yksikään mies olisi koskaan vaatinut että pitäisi harrastaa jotain extremeä, mutta varmasti jokainen edes vähän päästän terve ihminen toivoo että kumppanilla/kaverilla/tms on myös oma elämä. Ei se mikään sukupuolikysymys ole.

Vierailija
59/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuokin liittyy siihen, että monilla on vaatimuksena se, että ihmisen pitää olla jotenkin tavoitteellinen. Kuulostaa kamalan suorituskeskeiseltä elämältä..

Vierailija
60/88 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laskisi perus liikkumista harrastukseksi. Lenkkeily, uinti, jumppa, sali tms. on verrattavissa syömiseen ja nukkumiseen. Sanooko joku harrastavansa niitä?

Kyllä sanoo. Tässä ketjussa joku jopa sanoo harrastavansa ajattelua. Kyllä salilla treenaaminen on minusta ihan harrastukseksi laskettava tapa. Lenkkeily nyt vähän siinä ja siinä. Jousiammuntaa tai nyrkkeilyä tuskin verrattaisiin syömiseen eikä niissä nyt niin merkittävää eroa salilla käyntiin ole loppujen lopuksi.

Mä sanon harrastavani lenkkeilyä. Tällä viikolla olen juossut 53 kilometriä. Pitäisi varmaan alkaa sanoa harrastavansa juoksua, jos lenkkeilyä on "vähän siinä ja siinä" lasketaanko harrastukseksi.