Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada nainen tajuamaan että minuun voi luottaa?

Vierailija
19.09.2020 |

On selättänyt todella raskaita ihmissuhteita elämässään. Nyt yritän saada hänet itselleni. Nainen vaikuttaa kiinnostuneelta myäs, mutta on selvästi peloissaan.
Olen ihastunut ja haluaisin osoittaa hänelle, että olen yrittämisen arvoinen mies. Miten voin vakuuttaa naisen siitä, että en satuta häntä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rehellisyyttä

Zinc

Vierailija
2/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyttäydyt hyvin ja pidät huolen, että teot vastaavat sanoja. Eli jos jotain lupaat, pidät siitä kiinni. Älä hermostu, rupea kärttämään tai heitä ikäviä kommentteja. Ole kärsivällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle aikaa ja tilaa. Vaikeista suhteista ylipääseminen vie aikaa ja joskus paras tapa osoittaa pitävänsä toisesta on vain olemalla aito ja keskustelunhaluinen. Ole hänen tukenaan, keskity antamaan hänelle mukavia elämyksiä kanssasi, mutta älä painosta.

Vierailija
4/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän sopisi vanha klisee quote? "Sanat merkitsee, teot todistaa."

Luottamusta ei saa kuin ajan kanssa. 

Vierailija
5/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus hyvin ahdistunut aiempien suhteideni takia. Se vaikutti kun tutustuin uusiin miehiin. Olin aluksi todella jäykkä ja ahdistunut. En uskaltanut ihastua, koska pelkäsin rakastua uudelleen ja luottaa.

Yksi mies osasi homman aika hyvin. Hän oli aidosti kiinnostunut tunteistani ja olostani. Hän osoitti ymmärrystä ja samaan aikaan teimme yhdessä kaikkea kivaa. Ei painostanut esim seksiin tai liian nopeisiin tuntemuksien muodostumisiin. Esim että olisi udellut olenko kiinnostunut yms. Hän vain eli kanssani niillä palasilla mitä pystyin antamaan silloin. Lopulta ihastuin ja luottamus rakentuikin.

Vierailija
6/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että voi luottaa? Niin minunkin mieheni luuli ja vakuutteli. Kun aloin luottaa, hän petti minut. Enää en luota koskaan.

Vierailija
7/7 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla avoin ja luottamuksen arvoinen sekä antamalla aikaa.