Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille on niin tärkeää, että nainen harrastaa jotain?

Vierailija
19.09.2020 |

Monelle miehelle on turn-off se, ettei harrasta vähintään riippuliitoa ja surffausta. Elämässä pitää kuulemma olla joku oma juttu tai muuten on ihan tylsä ja persoonaton ihminen.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaadi naiselta paljon mitään.

Eläköön siten miltä hyvältä tuntuu.

Vierailija
22/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä kuvittelet kyllä omiasi, tai sitten olet jutellut miesten kanssa, jotka sanovat, mitä luulevat naisten haluavan kuulla. Tuohan nimittäin on naisten vaatimus. Naisen ei tarvitse harrastaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä harrastan/olen kiinnostunut vaikka mistä. Historia kiinnostaa, oli se sitten 70-lukuun tai paleoliittiseen kivikauteen sijoittuvaa. Avaruus kiinnostaa, eläimet kiinnostaa, metsässä samoilu koiran kanssa on parasta. Mutta kaikki tämä on väärin tapaamieni miesten mielestä. Aivan sama, mieluummin omat jutut kuin joku älyvapaa mies vaivana.

Vierailija
24/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä haittaa jos nainen ei harrasta mitään. Ajatuksena ensimmäisenä toki saattaa käväistä mielessä, että haluaako sellainen nainen minun hauskuuttavan häntä sen arjen lisäksi. Ei minua haittaa keksiä yhteistä tekemistä, mutta toivoisin toisen kuitenkin osaavan innostua myöskin omista jutuistaan.

Vierailija
25/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella harrastus-ihmiset on mieleikuvituksettomia. Ajattelevat ettei voi olla mielenkiinnon kohteita ja on pakko elää muiden kautta jos ei itse ravaa jossain harrastuksissa.

Vierailija
26/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli sanoi aikanaan alkaessaan treffailla naisia, että ketään järkevää miestä ei jaksa kiinnostaa nainen, joka ei harrasta muuta kuin korkeintaan itsensä meikkausta. Kun sellaisilla ihmisillä ei ole mitään sanottavaa, ei mielipiteitä, omia juttuja eikä omia mielenkiinnon kohteita. Niinpä ainoa elämän sisältö on se mies, eikä kukaan jaksa sellaista.

Kiinnostavimmilla naisilla on omat jutut, omat menot ja omia ystäviä. Ovat siis aidosti itsenäisiä ja riippumattomia. Silloin miehen mielenkiinto pysyy yllä, kun voi aidosti kysyä mitä toiselle kuuluu ja mitä tämä on tehnyt. Ja vastaus voi joka kerta olla erilainen ja kiinnostava.

Veli myös neuvoi minua, kun aloin itsekin teininä treffailla poikia, että älä koskaan jätä omia treenejä (tai muuta harrastusta) väliin kunnon takia, koska yksikään kundi ei tekisi niin tytön tapaamisen vuoksi. ”Pistä se kundi odottamaan että sun treenit on ohi.” Ja niin olen aina tehnyt.

Montako kertaa veljesi on sitoutunut suhteeseen tositarkoituksella? Anna kun arvaa, ei yhtään?

Vierailija
27/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä. On riittänyt monelle miehelle.

Vierailija
28/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua miehenä haittaa jos nainen ei harrasta mitään. Ajatuksena ensimmäisenä toki saattaa käväistä mielessä, että haluaako sellainen nainen minun hauskuuttavan häntä sen arjen lisäksi. Ei minua haittaa keksiä yhteistä tekemistä, mutta toivoisin toisen kuitenkin osaavan innostua myöskin omista jutuistaan.

Miten luulet että se nainen on pärjännyt ennen sinua jos kaipaa jotain hauskuuttajaa arkeensa?

Vierailija
29/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen enkä ottaisi miestä, joka ei harrasta mitään. Mitä se tekisi vapaa-ajalla? Istuisi tietokoneella tai katsoisi telkkaria? Yäk. Ei kiitos!

Ihan sama käykö salilla, treenaako jousiammuntaa vai suorittaako saaristolaivurikurssia. Kunhan on omia kiinnostuksen kohteita ja kyky tehdä vapaa-ajalla muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja tietysti pitää ymmärtää myös minun tarvettani ottaa aikaa omille harrastuksilleni.

Vierailija
30/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan ajattelua. Se on aika harvinaista ja jopa extremeä. Siitä ei vaan saa näyttäviä kuvia tinder-profiiliin.

Vierailija
31/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veli sanoi aikanaan alkaessaan treffailla naisia, että ketään järkevää miestä ei jaksa kiinnostaa nainen, joka ei harrasta muuta kuin korkeintaan itsensä meikkausta. Kun sellaisilla ihmisillä ei ole mitään sanottavaa, ei mielipiteitä, omia juttuja eikä omia mielenkiinnon kohteita. Niinpä ainoa elämän sisältö on se mies, eikä kukaan jaksa sellaista.

Kiinnostavimmilla naisilla on omat jutut, omat menot ja omia ystäviä. Ovat siis aidosti itsenäisiä ja riippumattomia. Silloin miehen mielenkiinto pysyy yllä, kun voi aidosti kysyä mitä toiselle kuuluu ja mitä tämä on tehnyt. Ja vastaus voi joka kerta olla erilainen ja kiinnostava.

Veli myös neuvoi minua, kun aloin itsekin teininä treffailla poikia, että älä koskaan jätä omia treenejä (tai muuta harrastusta) väliin kunnon takia, koska yksikään kundi ei tekisi niin tytön tapaamisen vuoksi. ”Pistä se kundi odottamaan että sun treenit on ohi.” Ja niin olen aina tehnyt.

Montako kertaa veljesi on sitoutunut suhteeseen tositarkoituksella? Anna kun arvaa, ei yhtään?

Heh! Veli on jo 45 ja minä 37. Molemmat ollaan oltu naimisissa tahoillamme jo toistakymmentä vuotta (veli on ensimmäisessä liitossaan) ja lapsetkin jo isoja teinejä. Veli tapaili nuorena toki muutamia naisia ennen kuin meni nykyisen kanssa yhteen. Ovat ihana perhe.

Vierailija
32/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen enkä ottaisi miestä, joka ei harrasta mitään. Mitä se tekisi vapaa-ajalla? Istuisi tietokoneella tai katsoisi telkkaria? Yäk. Ei kiitos!

Ihan sama käykö salilla, treenaako jousiammuntaa vai suorittaako saaristolaivurikurssia. Kunhan on omia kiinnostuksen kohteita ja kyky tehdä vapaa-ajalla muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja tietysti pitää ymmärtää myös minun tarvettani ottaa aikaa omille harrastuksilleni.

En laskisi perus liikkumista harrastukseksi. Lenkkeily, uinti, jumppa, sali tms. on verrattavissa syömiseen ja nukkumiseen. Sanooko joku harrastavansa niitä?

Vierailija
33/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon on kyllä noita harrastusfanaatikoita, pakko olisi muka olla joku säännöllinen harrastus. Onneksi kuitenkin löytyy niitäkin, joille toisen harrastukset ei ole mikään kynnyskysymys.

Vierailija
34/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvälle, puhut asiaa. Olet fiksu nainen. Suukko kaulallesi tuosta.

Vierailija
35/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suurta miesten miellyttämistä, jos pitää leikkiä "kiinnostavaa" tekemällä ja menemällä vain miesten vuoksi sellaiseen mitä ei todellisuudessa halua. Naisten kannattaisi miettiä mitä itse toivovat elämäänsä.

Vierailija
36/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laskisi perus liikkumista harrastukseksi. Lenkkeily, uinti, jumppa, sali tms. on verrattavissa syömiseen ja nukkumiseen. Sanooko joku harrastavansa niitä?

Kyllä sanoo. Tässä ketjussa joku jopa sanoo harrastavansa ajattelua. Kyllä salilla treenaaminen on minusta ihan harrastukseksi laskettava tapa. Lenkkeily nyt vähän siinä ja siinä. Jousiammuntaa tai nyrkkeilyä tuskin verrattaisiin syömiseen eikä niissä nyt niin merkittävää eroa salilla käyntiin ole loppujen lopuksi.

Vierailija
37/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva, jos naisella olisi ssmoja harrastuksia tai sellaisii harrastuksii, jotka kiinnostaisi miuu. :) M25

Vierailija
38/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole tärkeää minulle. Mutta hauska että kaikissa suhteissa minua on patistettu harrastamaan, eivät tajua millään että aika ei riitä tällä hetkellä harrastuksiin!

Vierailija
39/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on suurta miesten miellyttämistä, jos pitää leikkiä "kiinnostavaa" tekemällä ja menemällä vain miesten vuoksi sellaiseen mitä ei todellisuudessa halua. Naisten kannattaisi miettiä mitä itse toivovat elämäänsä.

Ymmärsit väärin. Kyse on pikemminkin siitä, ettei jätä miehen takia väliin asiaa, jota todellisuudessa haluaa tehdä - siksihän ihmiset harrastavat asioita että ne tuovat heille iloa! Jo nuorena pojat menevät lätkätreeneihin ja tytöt kiltisti odottavat treenien päättymistä. Miellyttäjätytöt taas jättävät oman tanssitunnin väliin heti kun poika ehdottaa tapaamista samaan aikaan. Sellainen tyttö, joka sanoo pojalle että voidaan kyllä tavata mutta vasta mun treenien jälkeen, on kiinnostavampi ja ennen kaikkea pitemmän päälle voi paremmin.

Vierailija
40/88 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta, ihmekään että miehet valittavat kun ei löydä naista. Vaatimukset on kovat, pitää olla uranainen, harrastaa paljon, pitää olla hyvännäköinen, hoikka, sosiaalinen, kunnianhimoinen, jne.