Voi vitsi, tylsistyn täällä korvessa! Aika valuu hukkaan...
Täällä ei ole oikein mitääääään tekemistä. Lapset alkavat olla sen verran isoja, että heihinkään ei enää saa hirveästi menemään aikaa. Itse on vielä kuitenkin nuorehko, olisi haluja tehdä jotain kivaa iltaisin töiden jälkeen. Täällä ei voi kotitöiden tekemisen lisäksi kuin lenkkeillä, käydä kuntosalilla, tai kirjastossa. Tai sitten elokuvissa, mutta tämä kun on tällainen pieni kyläpahanen, niin elokuvateatterissa menee kerrallaan vain yksi elokuva. Tälläkin hetkellä sellainen filmi, että evvk.
Mä niin tylsistyn. Tuntuu että elämä jää elämättä, kun ei oikein ole mitään kivaa tekemistä. Käyn lenkillä, joskus kuntosalilla, toisinaan teen käsitöitä (vitsi mitä actionia!), syön tylsyyteni ja sitten loppuillan tuijotan televisiota, surffaan täällä ja ravaan tylsistyksissäni jääkaapilla ja mietin, mihin kaikkeen hauskempaan voisin aikaani kuluttaa, jos vaan asuttaisiin isommassa paikassa!
Kävisin tanssitunneilla, näyttelyissä, useammin elokuvissa, istuskelemassa eri kahviloissa yms yms.
Mies on ilonpilaaja, olen ehdottanut, että muutettaisiin joskus jonnekin muualle. Ei suostu. No, onhan meillä molemmilla työt täällä, onhan se totta. Mutta on vaan niin hitsin tylsää toisinaan, hoh-hoijaa. Mitähän sitä keksis? Jotain hauskaa ja inspiroivaa, jotain jota odottaa työpäivien jälkeen tapahtuvaksi/tehtäväksi?
Kommentit (23)
Katsokaapas ihan mielenkiinnosta, ilmeisesti kolmen nuoren naisen kirjoittama blogi kyseessä. Aika kovaa asiaa nykyajan nuorilta, ihan hämmästytti itseäkin. Hyvin saa ajan kulumaan tällaistenkin parissa!
Jos asuinpaikkasi tosiaan tekee onnettomaksi, on tosiaan aika harkita poismuuttoa. Itse olin lopen kyllästynyt pikkukaupungin elämään, kunnes päätin ottaa härkää sarvista ja lähteä. Tällä hetkellä asun Lontoossa. Aina on jotain tekemistä... Suomessa asuisin varmaan Helsingissä
Hah, ap sun korpeasi. Täällä, missä itseasun ei ole esimerkiksi kunnollista kuntosalia. Kunan oma sali, jossa on muutama (oikeasti)30v vanha laite; soutulaite ja ylähropalle kuntokeskus ja etureisille. Pari vuotta sitten tänne perusti yksityinen kuntosalin, jossa on vain näitä"lehtienlukulaitteita" ja hinta on 70e/kk! Eli hinta-laatusuhde päin honkia. Lähimmälle oikealle kuntosalille on parikymmentä kilometriä ja kun ei omist aaokorttia, ei pääse kulkemaa, sillä busseja ei kulje iltaisin.
Puhumattakaan mistään elokuvateatterista ja valaistua kuntopolkuakaan ei löydy. Täytyy pyörätietä/autotien laitaa lenkkeillä. Pyörätietä on siis ehkä kokonaisuudessaan koko paikkakunnalla pari kilometriä.
Iltaisin ei autoton pääse täältä minnekään. Lähimpiin kaupunkeihin on 30km ja 50km.
Et taida oikeasti asua missään peräkyläpahasessa.