Mitä söit tai syöt tänään aamiaiseksi?
Minä söin juuri munakasta juustolla, sipulilla, tomaatilla ja basilikalla, sekä ihania rapeita vehnäsämpylöitä ja suklaacroissantin. Juomaksi cappuccino ja aamiaisen päälle vielä espresso :)
Kommentit (56)
Puuro on hyvää, täyttävää ja terveellistä!
Minä join lasillisen Beroccaa, mutteripannullisen pressoa maidolla sekä söin lautasellisen isoista kaurahiutaleista tehtyä puuroa, jonka päälle laitoin raejuustoa, siemensekoitusta ja tuoreita pensasmustikoita.
En ole terveysintoilija, syön saman aamiaisen useimpina aamuina.
Tavallinen lauantaiaaminainen eli munia, pekonia ja papuja + kahvia
Helmipuuroa, josta lapset tykkää mutta joka on mun mielestä jotenkin outoa syötävää. Sen kanssa metsävadelmahilloa. Viikonloppuisin teen sitä mitä lapset haluaa, arkisin syödään mitä ehditään.
Kalatartaria, saaristolaisleipää, kahvia, munia, mehua
Mummun tekemää mustikkamehua ja kiivin! (Olen raskaana, en pysty kauheasti syömään) :/
Paahdettua ruispalaa kylmäsavuporolla, kinkulla, tomaatilla, sipulilla ja paistetulla kananmunalla. Karamelli-rooibosteetä maidolla ja hunajalla. Jacky-vanukas :D
Bacon n eggs, greippimehua mums. Starbucksin jäälatte extraahotilla.
Kahvia ja croissantin. :) Tullut meillä viikonloppupaheeksi.
Iso kuppi mustaa kahvia ja kaksi palaa herkullista oikeaa ruiskeipää, päällyksenä juustoa (16 %). Vähän myöhemmin pieni banaani. "Rehut" ruuan kanssa, eivät maistu heti aamusta.
Lidlin jugurttirahka sokerittomalla mehukatilla + vehnälesettä. Pari kupia kahvia päälle. Kohta taidan syödä vielä mantelileipää ja juustoa. Jep, hyvä-karppailen.
Kahvia, vitamiiniporejuoman ja leipää, päällä juustoa, kurkkua ja meetwurstia.
Pekonia, nakkeja, paistettuja kananmunia ja vihreitä papuja sekä tomaattia ja kurkkua. Lisäksi join lasin C-poretta ja kupin kahvia maidolla.
Kaurapuuroa kevytmaidolla, banaanin ja palan virolaista hedelmäleipää (puuviljaleib) jonka päällä kaksi siivua savukalkkunaa. Viimeksimainittu oli outo yhdistelmä mutta kotona ei ollut muuta leipää.
-Earl gray maidolla ja appelsiinimehua
-Muroja joissa kuivattuja marjoja, sekaan 1 banaani, 1 rkl pellavansiemenrouhetta, maitoa
Kupillisen luu-lihalientä, kaksi uppomunaa, pari viipaletta porsaankieltä. Mukillinen Aavikkokermaa.
Syöpä jotkut paljon aamupalaa... Puuroa, leipää, hedelmä ja kahvia. Miten te jaksatte noin paljon?
Sipuli/tomaatti/pinaatti munakasta
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 13:22"]
Syöpä jotkut paljon aamupalaa... Puuroa, leipää, hedelmä ja kahvia. Miten te jaksatte noin paljon?
[/quote]
Minä syön aamupalaa noin 5 tuntia heräämisen jälkeen. Herään viideltä, käyn töissä ja kotona olen syömässä viimeistään kymmeneltä. Siinä jo ruoka maistuu. Silloin viideltä en saa mitään muuta alas kuin jotain juomista.
Aamiaiseni on aina viikonloppuisin samanlainen: paistettu kananmuna, pala vaaleaa leipää, tomaatti, paprikaa, kurkkua, oliiviöljyä balsamicoa. Kaksi kuppia kahvia ja puoli lasillista appelsiinimehua.
Arkiaamuisin syön proteiinijogurtin, mustikoita, pähkinöitä ja leseitä 3 x viikossa. Kahtena päivänä ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:02"]
Kylläpä on monella puuropitoisia (ankeita) aamiaisia. Suurin osa ap:ta lukuunottamatta kai jotain terveysintoilijoita. Omituista, että aikuinen ihminen syö jotain puuroa aamiaiseksi, oletteko te jääneet lasten tasolle?
[/quote]
Oletko nyt ihan tosissasi kommenttisi kanssa? Puuro on mielestäni älyttömän hyvää ja laitan raejuustoa sekaan jolloin kombo on vielä parempi. Katsos kun makuja on monia...