Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistetaanko teidän ystäväpiirissä yleensä toisia syntymäpäivälahjoilla?

Vierailija
02.09.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kun ihmeteltiin, että aikuiset ihmiset ostavat lahjoja toisilleen. Itse olen aina muistanut läheisiä jollain pienellä lahjalla tai lähettänyt vaikka kukkia päivän kunniaksi. Minkälaisia lahjoja teillä ostetaan?

Muistetaanko teidän ystäväpiirissä yleensä toisia syntymäpäivälahjoilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on muistettu. Lahja esim. johonkin ystävän harrastukseen liittyvä tai sitten joku hemmottelulahja. Jokin hyvä viinipullo, laadukas suklaarasia tai kukkakimppu vähintään ottaen tietysti huomioon ystävän makumieltymykset ja mahdolliset allergiat.

Vierailija
2/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan kun tulee tasavuosia. Muutoin lahjat ostetaan lapsille, ei aikuisille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä muistetaan, kaukaisempia kavereita ei.

Vierailija
4/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä aika noloa mennä toisen synttärikutsuille ilman lahjaa. No kaikki ei toki juhlia vietä, mutta ainakin sitten tarjoaisin baari-illan tai veisin ulos syömään.

Vierailija
5/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

Vierailija
6/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku suomalainen tapa, että päivänsankarille ei annetta lahjaa. Olen asunut useassa maassa ja ainoastaan Suomessa olen törmännyt tällaiseen, että moni pitää sitä jopa outona, että aikuinen ihminen saa lahjoja. Omasta mielestäni on kaunis tapa muistaa sitä sankaria jollain sellaisella asialla mistä tietää tämän pitävän.

Vierailija
7/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo ystäviä, rahat säästyy.

Vierailija
8/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat, viini, suklaa tai muu hyvä syötävä ovat kivoja, samoin yhteinen tekeminen.

Mutta ei kiitos yhtään mitään tavaraa, tämä maailma hukkuu muutenkin turhaan tavaraan.

Vierailija
9/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä aika noloa mennä toisen synttärikutsuille ilman lahjaa. No kaikki ei toki juhlia vietä, mutta ainakin sitten tarjoaisin baari-illan tai veisin ulos syömään.

Minkä ikäiseksi saakka vietät vuosittaisia synttäreitä kutsuvieraineen? Iso osa aikuisista ei vietä.

Vierailija
10/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat, viini, suklaa tai muu hyvä syötävä ovat kivoja, samoin yhteinen tekeminen.

Mutta ei kiitos yhtään mitään tavaraa, tämä maailma hukkuu muutenkin turhaan tavaraan.

Tavaralahja on ok silloin jos tietää hyvin ystävän maun tai jos tietää hänen tarvitsevan jotain tiettyä asiaa. Jos tavaraa ostaa niin sitten jotain laadukkaampaa eikä mitään kiinakrääsää. Kannattaa myös huomioida ettei tavara ole liian suuren kokoinen jottei tule säilytysongelmia eikä myöskään mitään mikä vaatii esillepanoa. Esim. taulu on usein huono lahja, koska jos sankari ei siitä tykkää niin ystävän ei sitten tarvitse ihmetellä miksi ei ole esillä.

Vierailija
11/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiseksi saakka vietät vuosittaisia synttäreitä kutsuvieraineen? Iso osa aikuisista ei vietä.

Olen neljäkymppinen ja kyllä aika moni viettää, ei mitään suuria juhlia niinkään, mutta esim. synttäri-illallinen päivänsankarin lempiravintolassa.

Vierailija
12/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat loppuu kun täyttää 18v.

Vierailija
13/13 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä aikuisille osteta lahjoja koskaan. Hyvin on selvitty tähänkin asti. Aikuiset voi ostaa itse hemmottelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi