Mitä söit tai syöt tänään aamiaiseksi?
Minä söin juuri munakasta juustolla, sipulilla, tomaatilla ja basilikalla, sekä ihania rapeita vehnäsämpylöitä ja suklaacroissantin. Juomaksi cappuccino ja aamiaisen päälle vielä espresso :)
Kommentit (56)
Ei ihme, että av-mammat ovat piereskeleviä pömppömahoja, kun ihan järjettömästi tungetaan viljaa tuulensuojaan, puuroa ja ruisleipää..huh huh.
En mitään. Tai no, lasillisen kokis zeroa.
Ei maistu ruoka kun on huolia :(
Kuulostaapa hyvältä. :) Itse syön arkijogurttia kera Reformi Fibrex kuituhiutaleiden. Auttaa pitämään raskaudenaikaisen ummetuksen poissa.
Olen vasta kahvia juonut. Tässä piakkoin otan kaurapuuroa ja sokeroimatonta mehukeittoa.
Karppaan, joten tänä aamuna söin kasviksia, fetaa ja leikkeleitä. Munakaskin on tavallinen aamupala.
Aamusalin jälkeen puuro, pieni munakas tai rahkaa&marjoja ja kahvia!
Söin tuorepuuron, jonka tein maustettuun jogurttiin
- kaneliomenajogurttia
- 1 omena palasina
- 1dl kaurahiutaleita
- 1rkl pellavansiemeniä
- 1rkl ruisleseitä
- 1rkl seesaminsiemeniä
- pähkinäsekoitusta
- hiukan hunajaa ja kanelia
3dl suodatettua vettä, probiootti, 50 mikrog D-vitamiini, n. 150g loimulohta, maustettuja cashew-pähkinöitä, luomu snack-kurkku, mandariini, kuppi Reko-kahvia kookosöljyllä ja mantelimaidolla.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:56"]
3dl suodatettua vettä, probiootti, 50 mikrog D-vitamiini, n. 150g loimulohta, maustettuja cashew-pähkinöitä, luomu snack-kurkku, mandariini, kuppi Reko-kahvia kookosöljyllä ja mantelimaidolla.
[/quote]
Miksi nuo pitää noin tarkasti määritellä? Luomut ja merkit ja kaikki?
Munia ja tomaatteja, muutaman palan suklaata. Kahvia.
Karppi täälläkin:
Tomaatti-rosmariinifocacciaa, luonnonjugurttia päärynähunajalla, paleo latte.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:00"]
Karppi täälläkin:
Tomaatti-rosmariinifocacciaa, luonnonjugurttia päärynähunajalla, paleo latte.
[/quote]
Eikö karppaaminen nykyään enää tarkoita hiilihydraattien välttämistä? Hunajaa? Leipää?
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:48"]
Minä söin juuri munakasta juustolla, sipulilla, tomaatilla ja basilikalla, sekä ihania rapeita vehnäsämpylöitä ja suklaacroissantin. Juomaksi cappuccino ja aamiaisen päälle vielä espresso :)
[/quote]
Maitokahvin vastajauhetuista pavuista ja rasvattomaan piimään tehdyn mansikka-mustikka smoothien
Maitoon tehtyä puuroa, laiskana mikrotin. Olen hankkinut useita eri puurohiutaleita ja sekoitan niitä aamuisin fiiliksen mukaan. Tänään oli tattari-hirssiversio.
Join viiden maissa "lattea" (no ehkä se oli ihan vain tummapaahtoista kahvia lämpimällä maidolla) ja söin kaksi palaa patongin kaltaista maalaisleipää leikkeleellä, juustolla, salaatilla, tomaatilla. Kaksi löysäksi keitettyä munaa ja lasi tyrniappelsiinimehua. Menin takaisin nukkumaan, tunti sitten "aamupala" jatkui uudella kupilla kahvia ja isolla munkilla. Tai ehkä tämä viimeisin oli jo aamupäiväkahvi :).
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 09:56"]
[/quote]
Miksi nuo pitää noin tarkasti määritellä? Luomut ja merkit ja kaikki?
[/quote]
Miksi sitä pitää kysyä, ärsyttääkö?!
7
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:07"]
Ärsyttää.
[/quote]
Hahaa, oot vain kateellinen!
7
Pari mutteripannullista espressoa
Lasillinen tuoremehua + vitamiinipillerit (B, D, Omega-3 + maitohappobakteeri)
Pari palaa paahdettua leipää, juustoa ja kurkkua
Jugurttia (Bulgarian tällä kertaa) ja anopin tekemää mustikkahilloa
Omena
Luomu tattari aamiaishiutaleita rasvattoman maidon kanssa.