Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuo Kalevat on herttaisen näköinen pari

Vierailija
16.11.2013 |

Hauskat "vanhahtavat" vaatteet. Mä tykkäisin jos mun mies pukeutuisi saman tapaan kuin Atte mutta turha luulo, mun mies on farkku/huppari-tyyppiä.

http://hs11.snstatic.fi/webkuva/oletus/560/1384512066230?ts=536

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun näköinen pari :) Vakka on kantensa todellakin valinnut! Rouva voisi kyllä revitellä kampauksen kanssa....Oikeasti; vaatteet ovat juu tyylikkäitä.

Vierailija
2/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilikaksoset :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijoi, todella tyylikäs pariskunta!

Vierailija
4/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Kaleva, alfaurosten kesyttäjä.

Vierailija
5/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on taas olleet kokoajan jotenkin galsan oloisia, siis viileitä. Enkä tarkoita nyt cooleja. Todella tyylikkäitä kyllä ja yhteensopiva pari, mutta viileän ja etäisen oloisia. Lämpö puuttuu. Ehkä se on se tunteettomuus. Yleensä tuollaisessa tilanteessa oltais enemmän hysteerisiä tai tunteellisempia, jos nyt ei ihan hysteerisia. Se olisi jotenkin luonnollisempaa. Mutta ammattilaisten asialinja heillä. erikoista.

Vierailija
6/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että ne on niin tottuneita esiintyjiä (töidensä vuoksi) että heidän on helppo pysyä asiallisina vaikka onkin kyseessä varsin tunnepitoiset omakohtaiset kokemukset.

Vierailija
7/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan aika villeja vapaalla ja seksikin varmaan vapaata ja kokeilevaa. Ihan hurjia tyyppejä tosiaan.

Vierailija
8/8 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 10:03"]

On varmaan aika villeja vapaalla ja seksikin varmaan vapaata ja kokeilevaa. Ihan hurjia tyyppejä tosiaan.

[/quote]

Älä sano. Mun tuttu on töissä konservatiivinen jakkupukuun pukeutuva virkanainen mutta seksin saralla jotain ihan muuta... Arkinen ulkomuoto ja tyyli harvoin korreloi kovin vahvasti seksikäyttäytymiseen.