Kuppikokotyytyväisyys
Mitäköhän tämäkin taas on?
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/fc5ebe7c-97f1-4ca2-bc84-07399…
Valtaisa osa muka tyytyväisiä rintoihin jos ne Aa-C ja siitä edespäin epätyytyväisiä. Ei tuo jaottelu paljasta tarkemmin sitä faktaa, että erittäin pieniin ja erittäin isoihin rintoihin ollaan kaikista epätyytyytyväisimpiä.
Erilainen jaottelu olisi paljastanut tämän esim.
Aa- B
C-Dd
E- h
Uskoisin tuossa jaottelussa tyytyväisyyden keskittyvän keskimäiseen luokkaan C-Dd.
Ääripäät epätyytyväisimpiä.
Kommentit (22)
Ei tästä saa keskustella. Juuri poistui toinen ketju aiheesta.
Olen eittäin tyytyväinen omiin b-kuppeihin, ei läski kaunista ole millään lailla.
Ei rinnoista saa puhua. Se sortaa palstan miehiä.
Mulla on G-kuppi ja harkitsen pienennysleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla a-b-kuppi. Olen ihan tyytyväinen, saan liikkua miten haluan, urpot ei kuolaa ja oman mieheni mielestä ovat kauniit ja pystyt. Jos kaipaan kurveja, käytän super push-uppeja.
Hyvin rinnakkaat kaverit on kärsineet omistaan. Uskokaa tai älkää niin toljotus (miksi joku kuvittelee että tätä halutaan??) Ei korvaa haittoja.
Olen rinnakas enkä kärsi näistä mitenkään. Tykkään.
Hoikilla harvoin isoja luomuja, mutta näitäkin näkee jolloin kuppikoko vähintään D.
A - tai b- kupit on tooosi pieniä.
Olen ihan tyytyväinen omiin b-kupin rintoihini. Ei ole niistä koskaan ollut mitään haittaa, on voinut tehdä kaikkea mitä haluaa ja ne ei roiku. Tarvittaessa voi olla myös ilman rintsikoita.
Mulla on c-kuppi ja todellakin kaipaan sitä aikaa kun olin a-kuppinen. En tykkää ollenkaan c:stä, ovat liian isot.
C75. Ihan ok. Vähän voisi olla isommat, mutta oon melko hoikka.
Tits kirjoitti:
Hoikilla harvoin isoja luomuja, mutta näitäkin näkee jolloin kuppikoko vähintään D.
A - tai b- kupit on tooosi pieniä.
Olen hoikka ja D-kuppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla a-b-kuppi. Olen ihan tyytyväinen, saan liikkua miten haluan, urpot ei kuolaa ja oman mieheni mielestä ovat kauniit ja pystyt. Jos kaipaan kurveja, käytän super push-uppeja.
Hyvin rinnakkaat kaverit on kärsineet omistaan. Uskokaa tai älkää niin toljotus (miksi joku kuvittelee että tätä halutaan??) Ei korvaa haittoja.
Olen rinnakas enkä kärsi näistä mitenkään. Tykkään.
Jos sinullakin olisi H-kupit ja olisit muuten pienikokoinen, olisit suorastaan epätoivoinen rintaliiviostoksilla. Ei löydy mistään sopisia, ei mukavia eikä edes halpoja. Eikä se lisää tyytyväisyyttä, kun nukkuessa pitää varata yksi tyyny rinnoille.
Tutkimus toteutettiin Parkruniin rekisteröityneillä naisilla. Onpa yllätys, että juoksua harrastavat naiset ovat keskimäärin tyytyväisempiä pieniin tai keskikokoisiin rintoihin kuin todella isoihin.
Juoksijat myös kärsivät ulkonevista häppäreistään hiertymien muodossa joten ovat halukkaampia labisplastiaan kuin uintia harrastavat.
Olen lopettanut valjaiden käytön.
Mulla on E/F-kupit ja oikeasti toivon että olisi varaa pienennyttää. Julkiselle nämä ei ole vielä tarpeeksi isot eikä aiheuta selkäongelmia kiitos ahkeran jumppaamisen sekä lihaskuntoharjoittelun.
Jotenkin riepoo, että siitä rankaistaan että huolehtii itsestään ja terveydestään. Viis siitä että nämä rinnat on hankalat ja aina tiellä. Lisäksi kunnolla tukeviin liiveihin uppoaa vuositasolla hurjasti rahaa.
Tutkimuksessa oli mukana 1905 naista, joiden rintoja ei ollut leikattu, 56 naista, joille oli tehty rintojen pienennysleikkaus ja 26 naista, joille oli tehty rintojen suurennusleikkaus. Media jättää uutisoimatta, että nuo rintojen suurennusleikkauksessa käynneet naiset saivat korkeimmat pisteet kaikilla kolmella mittarilla (Satisfaction with breasts, Psychosocial Wellbeing, Physical Wellbeing).
https://www.jprasopen.com/article/S2352-5878(23)00029-3/fulltext
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksessa oli mukana 1905 naista, joiden rintoja ei ollut leikattu, 56 naista, joille oli tehty rintojen pienennysleikkaus ja 26 naista, joille oli tehty rintojen suurennusleikkaus. Media jättää uutisoimatta, että nuo rintojen suurennusleikkauksessa käynneet naiset saivat korkeimmat pisteet kaikilla kolmella mittarilla (Satisfaction with breasts, Psychosocial Wellbeing, Physical Wellbeing).
Tarkoittaako suurimmat pisteet että olivat kaikista tyytyväisimpiä vai epätyytyväisimpiä? Jos en jaksa tutkimusta selata. Harkitsen joskus pitkällä tulevaisuudessa suurennusleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako suurimmat pisteet että olivat kaikista tyytyväisimpiä vai epätyytyväisimpiä? Jos en jaksa tutkimusta selata. Harkitsen joskus pitkällä tulevaisuudessa suurennusleikkausta.
Tyytyväisimpiä
Kuppikoko ilman ympärysmittaa ei kerro mitään. Useimmat omat rintsikkani ovat kokoa 80D, jotkut ovat 75E ja jälkimmäisissä kupit ovat pienemmät.
Mulla on tarpeeksi isot kupit, tuskin mahtuvat astianpesukoneeseen edes.