rv 17 mies pilasi kaiken
Olen rv 17 raskaana. Päätimme yhdessä vuosia sitte, ettei lapsia tule ennen kuin on sellainen elämän tilanne, että kaikki on hyvin vakityö, hyvät tulot ja perheelle aikaa. Puhuimme kaikesta asiaan liittyvästä ja sanoin jo aijemmin, etten voisi koskaan tehdä lapsia miehen kanssa joka on aina töissä. Mies sanoi, ettei ikinä haluaisi elättää perhettä yksin ja jäädä paitsi lapsen varhaisista vuosista. Nyt rv 17 mies vaihtoi normaalin päivätyönsä reissutyöhön puhumatta minulle mitään. Palkka on toki parempi. Olemme aina puhuneet, ettei lasta sellaiseen tilanteeseen jossa emme ole varmoja töistämme tai ne vievät liikaa aikaa. Nyt reissun päällä 5 päivää viikosta ja viikonloput lepää.
Olen niin vihainen yksinkertaisesti niin vihainen, etten tiedä mitä teen. En halua lasta maailmaan oman jaksamiseni nojalla. Urani on minulle tärkeä niin on lapsetkin ja lapset ovat niin tärkeitä, että haluan heille kodin jossa isä ja äiti ovat läsnä enkä tunkea hoitoon äitiysloman jälkeen. Meillähän ei siis miehen kanssa ole yhteisiä rahoja molemmat käyttävät omansa ja omistaan saman verran ruokaan. Mies on puhunut, ettei elätä minua vaan jäisimme molemmat osa-aikaisesti vanhemainvapaalle nyt se ei enää käy. Olisin mieluummin lapseton kuin jäämässä äitiysrahalle yksin kotiin nyt moneksi vuodeksi! En kestä tulen hulluksi kun ajattelenkin asiaa! :'(
Olen ruvennut miettimään adoptiota. Tämä oli niin iso luottamuksen pettäminen, etten enää tiedä mitä tunnen miestä kohtaan vihaa ja katkeruutta. Hän teki minusta yhdellä käden puristuksella koti lehmän, jonka opiskelut ovat menneet ihan hukkaan. Mikään raha maailmassa ei korvaa läsnä olevaa puolisoa ja isää ei niin mikään!
Ei kai nyt vielä kannata tehdä mitään isoja päätöksiä kun raskaus noin alussa. ota rennosti. Älä murehdi. Minunkin mieheni tekee paljon matkatyötä ja hyvin olen pärjännyt kotona , tilanne voi muuttua parissa vuodessa niin että miehesi hyvinkin on sitten enemmän kotona. eroakaan ei vielä kannata miettiä. Lapsi on tärkein ja tulet sen myös huomaamaan.