Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)

Vierailija
15.11.2013 |

Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen viikkoa odottelin. Ei ollut mikään hätä asian suhteen.

Vierailija
162/192 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 21:59"]

Miksi pitää odottaa? Testaa jo ennen, niin ei tarvi pettyä.

[/quote]

En ole vielä uskaltanut, koska elämä voi tosiaan nyt muuttua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan jännää :) muistan tuon tunteen. nyt sylissä on ihana kuukauden ikäinen <3 toivotaan että olet raskaana!

Vierailija
164/192 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru. Joko on lastenhoitaja katsottuna?

Vierailija
165/192 |
23.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 11:00"]

Mikä on rimpsessan vointi? 

[/quote]

Mä menen maanantaina lääkäriin. Tein jo uusen testinkin, kun aloin epäillä, olenko keksinyt koko raskauden. En ollut :) Mies haluaisi, että mä pysyn aloillani ja passaisi mut sänkyyn, mutta en mä nyt siihen suostu, eikä siitä mitään hyötyäkään olisi.

ap

Vierailija
166/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:43"]

Onko hän yhtä huolehtivainen jos sinulle tulisi seksikielto koko raskauden loppuun asti? Ja siihen sielä pitäisi olla ilman kunnes olet synnytyksestä toipunut?

[/quote]

Pakkohan se olisi kestää. Tässä tehdään nyt sitä herran toivomaa vauvaa. Mutta ehkä siihen ei kuitenkaan tarvitse mennä. Raskausaika on tavallaan kovin romanttista aikaa, joten toivon, että voimme hoitaa myös parisuhdetta.

ap

[/quote]

Ihanan ruusuinen kuva :D

Vierailija
167/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 16:42"]

En ole onneksi. Mä toivon niin, että tämä menisi nyt suunnitelmien mukaan. Kipuja on vielä, välillä tosi kovia. Jospa siihen tulisi jonkinlainen selitys huomenna. Mies on tosi huolehtivainen. Jos tämä ennustelee jotain siitä, millainen isä hänestä tulee, on hänestä tulossa loistoisä. 

ap

[/quote]

Juu.. Ei enteile sitä.

Kyllähän nyt asiat loistaa, olet kotona ja sulta saa seksiä. Oot vielä mitoissasikin kuten hän haluaa sinun olevan.

Sitten onkin kivaa, kun mies ei suostu kakkavaippaa vaihtamaan saati yöllä heräilemään. 

Väsyneeltä sinulta toivoo kuitenkin seksiä entiseen tapaan, unohtamatta spontaaniutta seksissä! 

Mutta tietty jos et hoida lasta edes itse, voi asiat olla toisin. Se taas on vieläkin surullisempaa.

Kuinkas ehkäisy raskauden jälkeen? 

Vierailija
168/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallipallo näyttää:

On kulunut 6vko synnytyksestä, vauvalla on koliikki. Murulla on jälkivuoto loppunut. Mies on joutunut olemaan ilman jo 6vkoa, ja haluaa spontaanisti seksiä illalla heti kun vauva nukahtaa. Muru ei saa kieltäytyä, onhan hän jo palautunut synnytyksestä. (Eihän mieskään saisi sanoa ei Murulle.)

Murun väsymyksestä huolimatta aloitellaan, ja vauva herää taas. Mieshän ei vaihda vaippoja tai passaile lasta, ja onhan parisuhde tärkeämpi joten vauva saa huutaa kunnes mies on tyydytetty.

Vierailija
169/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän muru ole väsynyt, hällä on elämää helpottava lastenhoitaja...

Vierailija
170/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:37"]

En ole onneksi. Mä toivon niin, että tämä menisi nyt suunnitelmien mukaan. Kipuja on vielä, välillä tosi kovia. Jospa siihen tulisi jonkinlainen selitys huomenna. Mies on tosi huolehtivainen. Jos tämä ennustelee jotain siitä, millainen isä hänestä tulee, on hänestä tulossa loistoisä. 

ap

[/quote]

Juu.. Ei enteile sitä.

Kyllähän nyt asiat loistaa, olet kotona ja sulta saa seksiä. Oot vielä mitoissasikin kuten hän haluaa sinun olevan.

Sitten onkin kivaa, kun mies ei suostu kakkavaippaa vaihtamaan saati yöllä heräilemään. 

Väsyneeltä sinulta toivoo kuitenkin seksiä entiseen tapaan, unohtamatta spontaaniutta seksissä! 

Mutta tietty jos et hoida lasta edes itse, voi asiat olla toisin. Se taas on vieläkin surullisempaa.

[/quote]

Tottakai mä hoidan mun lasta itse, mies myös. Mies on luvannut hoitaa ehkäisyn lopullisesti kuntoon vauvan jälkeen.

ap

Vierailija
171/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää lupauksiaan yhtä hyvin kuin sinä, teillä on kohta toinen lapsi....

Ja tottakai hoidatte itse, silloin kun teille sopii tai jos lastenhoitaja sairastuu.

Vierailija
172/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Mulkku väittääkin käyneensä vasektomiassa, mutta sä huomaatkin olevas kohta uudelleen paksuna?

Vierailija
173/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 19:37"]

ap

[/quote]

Juu.. Ei enteile sitä.

[/quote]

Tottakai mä hoidan mun lasta itse, mies myös. Mies on luvannut hoitaa ehkäisyn lopullisesti kuntoon vauvan jälkeen.

ap

[/quote]

Ai oikein lupasi.. :D

Ja näinköhän on, eikös teille se 2 lastenhoitajaa tule vuorottelemaan?

Vierailija
174/192 |
24.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies puhu sut siitä vasektomiastakin pois.. 

Jos se on mies joka ei suostu käyttämään kortsuja koska spontaanius menee, se ei tasan tarkkaan halua vasektomiaan mikä voi riskeerata sen vehkeen toimivuuden ja halut.

Vierailija
175/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 10:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 09:57"]

Hyvin menee, jos ei uskalla herättää omaa aviomiestä tuossa tilanteessa...

[/quote] Ei vain halua huolestuttaa kosoka on niin huomaavainen. EI kerrotta kaikkea pettämisestä, eikä valiteta kun pelätään keskenmenoa, kaikkea suojellakseen meistä...

[/quote]

Höh. Jotenkin en uskaltanut sanoa sitä ääneen. Tilanne on nyt kuitenkin parempi ja hiipumassa eikä satukaan enää niin paljon. Kaikkeen pitää kai sitten tottua.

ap

Vierailija
176/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan muru nyt sairaalassa sitten kun ei ole päivittänyt mitään.... Koska töihin tuskin lähti, ja jos kotona olisi roikkuisi avrmaan palstalla.

Mutta ehkä hän nyt ymmärtää miksi neuvolassakin haluaisivat tietää aiemmista raskaudenkeskeytyksistä yms....

Vierailija
177/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, Mulkku saa perillisen!

Vierailija
178/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:24"]

[/quote]

Mikä Mulkku??

Vierailija
179/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]

[/quote]

Mikä Mulkku??

[/quote]

Murun mies. Muru ja Mulkku.

Vierailija
180/192 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]

[/quote]

Mikä Mulkku??

[/quote]

Murun mies. Muru ja Mulkku.

[/quote]

Tosi typerää nimittelyä. 

Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan