Menkat myöhässä kaksi päivää ja hirveä jännitys päällä :)
Miten kauan maltoit odottaa raskaustestin tekemistä?
Kommentit (192)
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:24"]
Jes, Mulkku saa perillisen!
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
Murun mies. Muru ja Mulkku.
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?
[/quote]
Mies on ihan tohkeissaan! Hän olisi jo lahjonut mut ja vauvan, mutta mä en antanut vielä tehdä sitä, kun ei tiedä, miten tämä menee. Toivottavasti hyvin. Kukkia se kantaa kotiin, sitä mä en rajoita :) Tuohon toiseen kysymykseen en ota kantaa, kun ei se ole ajankohtainen. Nyt on ihan toinen elämä!
ap
[/quote]
Lahjonut? Millä, miten? Eihän miehelläsi ole isoa varallisuutta, vaan isälläsi.
[/quote]
Niin kuin sillä olisi merkitystä tässä tilanteessa, niin mun mieheni on kyllä hyvin toimeentuleva ja vakavarainen mies En mä mitään elättiä rinnalleni ikinä kelpuuttaisi enkä sellaisen kanssa lasta tekisi. Kun ei sitten tietäisi, miksi ollaan yhdessä. Sellaisiakin tyyppejä olen matkan varrella tavannut ja oppinut varomaan. Kuulostaa kylmältä, mutta ei se sitä ole.
ap
[/quote]
Heh. Juu aivan niin ja silti olet ollut kovin huolissasi että mies ei ole kanssasi ihan vaan rakkaudesta.
Kun hän hyötyy susta aikalailla.
Miltä ajatus tuntuu etä monta kuukautta vielä kun et voi olla itsekäs ja toteuttaa omia juttujasi?
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 20:51"]
Tietääkö kihlattu muuten sun elämäsi aikana tekemistäsi aborteista?
[/quote]Tuskin tietää, eikä muru aio mitään myöntää. Tämä on hänelle ja miehelleen ensimmäinen vauva, näin saa hienosti saivarreltua, eikä ole taaskaan valehdellut.
[/quote]
Toki hän tietää mun elämästäni melkein kaiken. On tiennyt jo vuosia teinivuosieni tapahtumista. Ja on muuten aviomies.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 22:50"]
[/quote]
Toki hän tietää mun elämästäni melkein kaiken. On tiennyt jo vuosia teinivuosieni tapahtumista. Ja on muuten aviomies.
ap
[/quote]
Kappas kun pääsi unohtumaan, niin nopea noissa käänteissäsi olet.
Olisi jäänyt kihlojen asteelle jos tietäisi kaiken sun sekoilustasi ulkomailla..
[quote author="Vierailija" time="24.11.2013 klo 20:45"]
Eiköhän se mies puhu sut siitä vasektomiastakin pois..
Jos se on mies joka ei suostu käyttämään kortsuja koska spontaanius menee, se ei tasan tarkkaan halua vasektomiaan mikä voi riskeerata sen vehkeen toimivuuden ja halut.
[/quote]
Ei vaikuta vehkeisiin eikä haluihin.
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:41"]
Mikähän siitä miehestä mulkun tekee? Tosi lapsellista nimittelyä .
ap
[/quote]
Heh.. Mikäköhän.
Itse en sanaa käytä, muttet hänestä hirveän ruusuista kuvaa ole antanut.
Kuulostaa lapselliselta pojalta, joka ei halua herätä yöllä tai koskea vaippoihin. Ja pinnalliselta typerykseltä joka tuijottaa rintsikan profiilia..
[/quote]
Ei se nyt ihan noinkaan ole. On totta, että hän on aikoinaan ihastunut muhun yhtä paljon ulkoisesti kuin sisäisestikin ja taitaa se niin olla edelleenkin, mutta hän on hyvin rakastava ja pitää musta hyvin huolta. Uskon, että hän hullaantuu vauvaan, kun se syntyy. Hänellä se vauvakuume on ollut.
ap
No toisen painostaminen lapsen hankintaan vaikka tämä ei ole siihen vielä valmis on minusta hieman huonoa käytöstä sekin.
Kortsusta kieltäytyminen kun se vie spontaaniuden on minusta törkeää kun käytännössä vaatii toista joko käyttämään hormonaalista ehkäisyä hankalista terveyshaitoista huolimatta tai suostuvan lapsen hankintaan vaikka toinen on selvästi ilmoittanut ettei olisi siihen vielä valmis.
Puolison omaisuuden perässä juokseminenkaan ei minusta tee miehestä erityisen puoleensa vetävää (avioehto, lasten hoitajan palkkaaminen Murun vanhempien varoin ettei hänen tarvi liata käsiään vauvan kakkaan vaan koskaan ikinä).
Haluaa isyydestä vain parhaat palat... Jee tämähän tekeekin miehestä varsinaisen aarteen niin miehenä kuin isänä.
Huumeet.
Pikkutarkat vaatimukset vaimon ulkonäöstä, millä oikeudella ?
Seksin yliarvostus, mitenkähän raskausaika ja synnytyksen jälkeen sujuu...
Minä en ole tuota nimeä keksinyt enkä käyttänyt Murun miehestä mutta ymmärrän kyllä jonkun pointin tuon nimen antamiseen.
Joo ihan vinkkinä että se ei tee miehestä hyvää puolisoa tai isää että "hullaantuu" vauvaan. Kyllä ne on ne käytännön toimet miten elää se mikä ratkaisee. Vaikka kuinka on "hulluna" vauvaan niin ei se ole hyvää isyyttää jos ei käytännössä hoida ja kasvata silloinkin kun tilanne ei ole niin helppo.
[quote author="Vierailija" time="22.11.2013 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.11.2013 klo 20:41"]
Mikähän siitä miehestä mulkun tekee? Tosi lapsellista nimittelyä .
ap
[/quote]
Heh.. Mikäköhän.
Itse en sanaa käytä, muttet hänestä hirveän ruusuista kuvaa ole antanut.
Kuulostaa lapselliselta pojalta, joka ei halua herätä yöllä tai koskea vaippoihin. Ja pinnalliselta typerykseltä joka tuijottaa rintsikan profiilia..
[/quote]
Ei se nyt ihan noinkaan ole. On totta, että hän on aikoinaan ihastunut muhun yhtä paljon ulkoisesti kuin sisäisestikin ja taitaa se niin olla edelleenkin, mutta hän on hyvin rakastava ja pitää musta hyvin huolta. Uskon, että hän hullaantuu vauvaan, kun se syntyy. Hänellä se vauvakuume on ollut.
ap
[/quote]
Kuten edellinen kirjottaja oikein hyvin kirjoittikin, kyse on isommasta asiasta.
Lisään, että mies ei myöskään vaikuta kultakimpaleelta koska suuttuessaan latelee sairaita ehtoja. (sinun pettämisesi jälkeen sinun olisi tullut luvata vauva tietyssä ajassa, jäädä kotiin ja ties mitä muuta).
Kaikki nämä yhdessä tekee miehestäsi hieman.. yksinkertaisen.
Jos olet noin pirun herkkä et tuu selviimään hengissä raskaudesta.
Miten selviydyit aborteista? Ne varmaan tehtiin nukutuksessa, lääkkellinen keskeytys olis varmaan ollu liian rankkaa.
odotin varmuuden vuoksi viikon verran.
Päivän odotin, mutta merkit olleet selvät jo viikkoa ennen.
raskaustesti maksaa ehkä 3 euroa. Kokeilin heti ekana päivänä.
Miksi pitää odottaa? Testaa jo ennen, niin ei tarvi pettyä.
Tein testin päivää ennen kun ois pitänyt alkaa. Eli raskausviikot 3+6 kun plussasin.
Testasin jo 4pvä ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa =D
Pregcheckillä tuli (haalea) plussa molemmilla, yhtä aikaisin, ja minulla on nyt 2v ja 7kk ikäiset muksut =) (Ja kahden liuskan paketti maksaa cittarissa 2,59e.....)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 14:24"]
Jes, Mulkku saa perillisen!
[/quote]
Mikä Mulkku??
[/quote]
Murun mies. Muru ja Mulkku.
[/quote]
Tosi typerää nimittelyä.
Mitä mies on muuten sanonut raskaudesta? Onko Muru kertonut? Kenelle Muru tuli aikaisemmin raskaaksi?
[/quote]
Mies on ihan tohkeissaan! Hän olisi jo lahjonut mut ja vauvan, mutta mä en antanut vielä tehdä sitä, kun ei tiedä, miten tämä menee. Toivottavasti hyvin. Kukkia se kantaa kotiin, sitä mä en rajoita :) Tuohon toiseen kysymykseen en ota kantaa, kun ei se ole ajankohtainen. Nyt on ihan toinen elämä!
ap
[/quote]
Lahjonut? Millä, miten? Eihän miehelläsi ole isoa varallisuutta, vaan isälläsi.
[/quote]
Niin kuin sillä olisi merkitystä tässä tilanteessa, niin mun mieheni on kyllä hyvin toimeentuleva ja vakavarainen mies En mä mitään elättiä rinnalleni ikinä kelpuuttaisi enkä sellaisen kanssa lasta tekisi. Kun ei sitten tietäisi, miksi ollaan yhdessä. Sellaisiakin tyyppejä olen matkan varrella tavannut ja oppinut varomaan. Kuulostaa kylmältä, mutta ei se sitä ole.
ap
[/quote]
Heh. Juu aivan niin ja silti olet ollut kovin huolissasi että mies ei ole kanssasi ihan vaan rakkaudesta.
Kun hän hyötyy susta aikalailla.
[/quote]
Unettomuutta... En ole ollut huolissani vaan tietoinen. Tiedän hyvin, miksi mieheni on minut alunperin noteerannut, mutta sitten tuli rakkaus. Hän pärjäilisi kyllä aivan hienosti ilman minuakin.
Mua pelottaa ihan hirveästi, että tämä raskaus menee kesken ja mä epäonnistun tässä. Testin jälkeen tuli ihmeellinen rauha ja tunne, että mä teen nyt juuri niin kuin pitääkin, oikein :)
ap
[/quote]
Onnittelut siitä! Vauvathan on ihania, sitä ei voi ikinä katua.
ap