Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupunginosakirpputorisivuille tunkee muitakin?

Vierailija
15.11.2013 |

Meillä on todella aktiivinen kaupunginosakirpputorisivu Facebookissa, jossa tavarat vaihtavat tiuhaan omistajaa, ilmoitellaan kaduilta löytyneistä pipoista ja avaimista ja vinkataan esimerkiksi lähikauppojen hyvistä alennuksista. Sivusto kattaa noin 5 neliökilometrin kokoisen asuinalueen.

Ryhmä on toimiva juuri sen takia, että tavaraa voi hakea kävellen, voidaan sopia treffit puistoon, kaupalle, kirjastoon tms.

Näin ryhmässä tosi kivat housut ja ilmoitin, että haluaisin tulla sovittamaan ja voisin ne ostaakin. Yksityisviestissä myyjä ilmoitti asuvansa 15 kilometrin päässä! No, sanoin sitten, että en jaksa lähteä sinne asti sovittelemaan ja kokeilemaan. 

HÖH!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samanlainen tyhmä juttu eilen! Olin ostamassa tytölle talvihaalaria ja olisin halunnut käydä kokeilemassa. Myyjä asui ihan toisella puolella kaupunkia. En tietenkään lähtenyt sinne kokeilemaan.

Mun mielestä muualla asuvat pitäisi poistaa ryhmästä!

Vierailija
2/2 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että meidän kaupunkingosakirpputorille on pesiytynyt "hyvän tavaran" etsijöitä muista kaupunginosista. Ostavat hyvää tavaraa ja myyvät eteenpäin. Typerää, vaikkei siinä mitään luvatonta olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla