Mistä olet ostanut vaatteet, jotka sinulla nyt on ylläsi?
Kommentit (252)
Ikivanha Nanson oloasu, joskus 15v sitten Stokkan kanta-asiakasetu
Alushousut, Marks&Spencer Singapore
t-paita, Uniqlo Singapore
rintaliivit, Chase Singapore
villasukat, mummon kutomat
sisätossut, lammastila Australiassa
Rintsikat ja pikkarit cittarista, housut on jo toistakymmentä vuotta vanhat - niiden ostopaikkaa en muista, t-paita on leviksen outletistä jenkeistä ja sukat paavolan markkinoilta :)
Trikoopaita tk maxx Lontoo, farkut esprit ranskasta en muista kaupunkia normandiassa, villatakki ginatrikoo suomi, alkkarit henkka ja maukka. Aamutossut varmaan marks & spencers kun ovat anopilta
Vuosia sitten ostin Ranskasta eräästä ihanasta tavaratalosta tämän yöpuvun. Alusvaatteet ovat Kappahlista.
Rintsikat Changelta, alkkarit Lindexiltä, mustat leggarit H&M.ltä, musta toppi serkulta sain käytettyjä vaatteitaan, harmaa neule Ellokselta, harmaat alpakkasukat torimyyjältä marketin aulasta. Eli halpisketjujen vaatteita enimmäkseen.
Mulla on periaatteena että yritän pitää vaatteita niin pitkään kuin ne suinkin kestää aikaa ja kulutusta. Ostan paljon kirppareilta ja mulla on myös 50-80l. vanhoja vintagevaatteita. Rakastan laatua, muttei minulla ole varaa ostaa useinkaan uutena niin laadukkaita. Olenkin haalinut vanhaa ja uudempaa käytettynä milloin mistäkin ja saanut tutuilta...Päälläni oleva Elloksen neule on ainoa päälläni olevista josta en oikein pidä, harmittaa sen huono laatu hintaan nähden.
villapaita kirppikseltä, allaoleva ruutupaita onlysta, leggarit lindeksiltä, rintaliivit seppälä, pikkarit newyorker ja sukat h&m :D
Collegehousut, sukat ja alushousut Halpa-Halli.
T-paita Marimekko.
Nanson paita on vanha työpaita
Pikkarit on tyyliin jostain tarjoustalosta
tämän päivän asu:
Housut Zara
paita kirppis (H&M)
alisvaatteet H&M
kengät Nilson
takki Zara
huivi NK (ralph Lauren)
kassi Benetton
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 20:50"]
Kylpytakki kirppikseltä. Villasukat mummon kutomat. Verkkarit miehen eksän vanhat.
[/quote]
white trash haisee täällä vahvasti..
Kengät ja Sukat Prismasta .
Vähänkäytetty tai Selma Palmu helsinkiTekstiililiike OY joista voin tuurilla saada vähänkäytettyjä vanhanmallisia lahkeellisia alushousuja,paitoja ja päällysvaateita.
Paita kärkkäiseltä tai tokmannilta, joku 5e, bokserit miesystävän, en tiedä mistä.
Tokmanni, Malagan H&M, Citymarket, Lindex ja pikkukylän naistenvaatekauppa. Kaikki samassa mökkilookissa 😆
Alushousut: Lindex
Rintaliivit: Sokos
Sukat: Lidl
Collarit: saiturinpörssi :') (on kotihousut)
Neule: Vero Moda
Kengät Tallinna
Sateenvarjo Lontoo
Kööpenhaminasta housut
Danskista takki
Pietarista turkki
Milanosta parfyymi
Paidan olen saanut urheiluseuralta. Housut tilannut netistä. Sukat kaupasta (H&M).
Alusvaatteet Löytötexistä, t-paita EMPiltä, oloasu Kärkkäiseltä, villasukat olen saanut lahjaksi.
Espritin verkkarit laivalta, paita Luhdalta, rintsikat ja sloggit Prismasta, villasukat neulonut itse.
Alushousut tokmanni, rintsikkatoppi citymarket, paita lindex ja housut lidl. Hiushuivi saatu lahjoituksesta. En käytä sukkia.
Mies osti tänään mulle jostain, en tiedä mistä kun en kysynyt, nää flanelliyöhousut, toppi on Lidl:stä, rintsikat Lindexiltä tai KappAhllista, alushousut Prisma, villasukat viimevuotinen joululahja mun mummulta, käsintehnyt joku kainuulainen mummeli:)