Mistä olet ostanut vaatteet, jotka sinulla nyt on ylläsi?
Kommentit (252)
Sukat Wallmartilta Atlantasta, alushousut Citymarketista.
Vierailija kirjoitti:
Sukat Wallmartilta Atlantasta, alushousut Citymarketista.
Se on Walmart, miksei suomalaiset tata opi? Liikkeella ei ole mitaan tekemista seinan kanssa vaan nimi tulee perustajaltaan
Sam Waltonilta.
You are welcome.
Pikkarit Uniqlo, sukat kirpparilta (uudet), mustat trikoohousut kirpparilta (Masai), hihaton trikoomekko kirpparilta (Elton) ja siinä päällä vielä pitkä, ohuehko neule kirpparilta, luultavasti H&M.
Mä ostan melkein kaiken kirpparilta, jos vaan löytyy, mitä tarvitsee. Olen tehnyt näin jo vuosikausia.
Joskus ostan ihan uuttakin, mutta sen täytyy olla jotain erityistä, minkä ehdottomasti haluan.
Pikkarit M&S yöpaita mökkipaikkakunnan Halpa-Halli
Yöpuku saatu. Nilkkasukat ja alushousut Prismasta.
Pola xxl musta viskoositoppi Tokmannilta. Lempivaate ja monikäyttöinen.
Ei mitään muuta päällä tällä hetkellä.
Alushousut ja sukat Prismasta, retkeilyhousut sain joululahjaksi (tilattu luultavasti Partioaitan nettikaupasta), lyhythihainen ruutupaita Tokmannilta.
Villapaita – North Outdoor -nettikauppa
Toppi – Humana eli UFF (Tartto)
Alushousut – Lindex (Seinäjoki)
Polvipituiset trikoohousut – H&M (Helsinki, mutta en ole varma, mikä liike)
Happy Socks -sukat – Tuurin kyläkauppa
Villasukat – olen saanut lahjaksi, en tiedä, mistä on ostettu (ehkä käsityömessuilta)
T-paita ja college-housut Zalandolta, sukat Booztilta.
Verkkarit paikallinen Citymarket.
Pusero postimyynti, ehkä Klingel tai Atelier Goldner Schnitt.
Alushousut Lidlistä.
Alushousut ja yöpaita Tokmannilta. Muuten en sieltä mieleisiä vaatteita löydä, mutta sukat ja alushousut ok. Yöpaidan sain lapsilta lahjaksi. 🙂
Villasukat on jonkun kaverin kutomat. Mulla on useampi kaveri jotka harrastaa tätä sukkien kutomista.
Alla olevat ohuet sukat on Prismasta. Sellaiset kuin sukkahousut, mutta siis mustat nilkkasukat.
Leggingsit eräästä facebook-kierrätysryhmästä.
Hihaton vanha t-paita luultavasti Tokmannilta tai Prismasta.