Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Lokki-valaisinta inhotaan?

Vierailija
18.09.2020 |

Ennuste ostaisi mutta mitä inhoamiseen tulee, jokainen Ikeatavara on paljon ällöttävämpi. Tai esim muumimukit.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 jatkaa.

Ei ollut silloin yleinen ja maksoi ihan sikana.

Olin myyjänä tuolloin ja kuukauden palkalla sain yhden.

Miettikää, jos joku valaisin maksaisi niin paljon tällä hetkellä.

Poulsenin Artisokka, josta olen salaa haaveillut, maksaa koosta riippuen lähemmäs kymppitonnin. Vaikka varaa sinänsä olisikin niin on kyllä todella vaikea perustella itselleen sitä että maksaisi pienen auton verran valaisimista (tarvitsisin kaksi). 

Googlasin tuon, ja itse en kyllä tuollaista kotiini huolisi roikkumaan vaikka joku ilmatteeksi tyrkyttäisi. Mikä siinä viehättää? Se kalleusko?

Vierailija
62/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 jatkaa.

Ei ollut silloin yleinen ja maksoi ihan sikana.

Olin myyjänä tuolloin ja kuukauden palkalla sain yhden.

Miettikää, jos joku valaisin maksaisi niin paljon tällä hetkellä.

Poulsenin Artisokka, josta olen salaa haaveillut, maksaa koosta riippuen lähemmäs kymppitonnin. Vaikka varaa sinänsä olisikin niin on kyllä todella vaikea perustella itselleen sitä että maksaisi pienen auton verran valaisimista (tarvitsisin kaksi). 

Googlasin tuon, ja itse en kyllä tuollaista kotiini huolisi roikkumaan vaikka joku ilmatteeksi tyrkyttäisi. Mikä siinä viehättää? Se kalleusko?

Minusta se on kaunis ja valo taittuu siitä tilaan todella kauniisti ja elävästi, mikä ei ehkä oikein kuvissa välity. 

Eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki on mielestäni kaunis valaisin ja hyvää suunnittelua. Sen valo on miellyttävä ja lamppu on helppo pitää puhtaana. Statusarvon design-esineenä Lokki tietenkin menetti siinä kohtaa, kun se otettiin suurtuotantoon ja Lokkia saa Prismoista, Anttiloista, Kärkkäiseltä ym. halpahalleista. Ennen suurtuotantovaihetta valmistetut Lokit pitävät varmasti arvonsa ja löytävät aina ostajansa, mutta massatuotetuista on turha kuvitella saavansa samaa jälleenmyyntihintaaa. Ne ovat tavallisia massatuotettuja lamppuja, joita löytyy joka toisesta kodista. Ihan sama kuin Aalto-maljakoissakin tai missä vain.

Voisin kyllä ottaa itselleni Lokki-lampun, koska pidän siitä. On mulla ne Savoniatkin.