Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lokki-valaisinta inhotaan?

Vierailija
18.09.2020 |

Ennuste ostaisi mutta mitä inhoamiseen tulee, jokainen Ikeatavara on paljon ällöttävämpi. Tai esim muumimukit.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä itsessään se valaisin, mutta kun kuvittelen mielessäni miltä suurin osa kodeista näyttää joihin sellainen on hankittu... "Ihanan" valoisa eli kokovalkoisella oksennettu skandinaavisen persoonaton ja kolkko koti. Yök. Seuraavaksi teen arvion tämän sieluttoman kodin asukkaasta... Voi miten yksinkertainen. Yksinkertainen ihminen joka osti ensimmäisen valaisimen joka mieleen tuli.

22/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muoto mikä tahansa, mä en ikinä maksaisi 250 euroa valaisimesta. 

En vaan käsitä miksi kukaan haluaa laittaa rahansa sisustukseen ja hankkia sitä jopa velaksi.

Suurella osalla ei varmasti ole varaa ostaa kaikkia noita muotijuttuja käteisellä.

Mä saan kotini laitettua kivaksi pienelläkin rahalla ja tuon valaisimen hinnalla saa jo lennot (en toki nyt lähde) jonnekin mulle ja miehelle tai vaikka jonkun uuden kivan kokemuksen.

Vierailija
24/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä läheskään kaikki inhoa, vain vähättelevät, usein kateuksissaan, kun eivät pysty sitä hankkimaan.

Sehän on palkitun muotoilijan suunnittelema valaisin ja siinä haetaan just lampun yksinkertaisuutta muodossa ja hyvää valaistusta.

Arvonsa säilyttävä ostos, aivan samoin kun Alvar Aallon selkeä tuolit ym.

Vierailija
25/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin kallis ole 😀 Oli aikanaan Kodin ykkösessä alessa vähän väliä, sieltähän niitä hankittiin. Moni tavallinen Ikea-mööbelikin on paljon kalliimpi

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä läheskään kaikki inhoa, vain vähättelevät, usein kateuksissaan, kun eivät pysty sitä hankkimaan.

Sehän on palkitun muotoilijan suunnittelema valaisin ja siinä haetaan just lampun yksinkertaisuutta muodossa ja hyvää valaistusta.

Vierailija
26/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on APn murheet

Vierailija
27/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

189 euroa Kärkkäisellä. Onko tuo nyt kovinkaan kallis?

Vierailija
28/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan käsitä miksi kukaan haluaa laittaa rahansa sisustukseen ja hankkia sitä jopa velaksi.

Suurella osalla ei varmasti ole varaa ostaa kaikkia noita muotijuttuja käteisellä.

Mä saan kotini laitettua kivaksi pienelläkin rahalla ja tuon valaisimen hinnalla saa jo lennot (en toki nyt lähde) jonnekin mulle ja miehelle tai vaikka jonkun uuden kivan kokemuksen.

Itse en ymmärrä muodin mukaan tekemistä mutta ei mun tarvikkaan ymmärtää mitä muut tekevät koska ei kiinnosta. Itse en pukeudu enkä sisusta minkään muodin mukaan vaan sen mukaan mistä pidän. En edes seuraa muotia koska ei kiinnosta.

Vierailija
29/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä muodin mukaan tekemistä mutta ei mun tarvikkaan ymmärtää mitä muut tekevät koska ei kiinnosta. Itse en pukeudu enkä sisusta minkään muodin mukaan vaan sen mukaan mistä pidän. En edes seuraa muotia koska ei kiinnosta.

Lokki valaisin ei ole muotivillitys.

Se on klasikko tuote, joka säilyttänyt suosionsa vuosikymmenistä toiseen.

Vierailija
30/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen wannabe-sisustajan ostos. Se hankitaan ihan vaan siksi, kun tiedetään sen olevan varmasti designia. Eli lokin ostaja ei oikeasti tajua designista mitään vaan turvautuu varmaan valintaan. Myin niitä kymmeniä kappaleita 12 vuotta sitten, ihme kun vieläkin markkinat pyörii...

Meillä on perintönä tullut aito 60-luvun lokki. Siihen liittyy myös rakkaita muistoja koskien henkilöä, jolta se on peritty. Eli meille kyllä omamme on erityinen, mutta sitähän muut ei voi tietää.

Vierailija
31/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eteisessä Lokki-valaisin, kun muutettiin tähän asuntoon 35 v. sitten ja on yhä edelleen. Sopii siihen hyvin ja on mielestäni kaunis. Ei se minua vaivaisi, vaikka kaikilla muillakin olisi samanlainen. en niitä kuitenkaa kotona katsele.

Vierailija
32/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja arvo pysyy.

Ostan vain desing valaisimia.

Tavalliset valaisimet on arvottomia.

Lokkia mulla ei ole.

Pasilaa on ja kuplat teineillä sekä triple tulee.

Lokki ei häikäise silmiä. Valaisee hienosti.

Vierailija
33/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lokki valaisin ei ole muotivillitys.

Se on klasikko tuote, joka säilyttänyt suosionsa vuosikymmenistä toiseen.

No kyllä sillä oli suosion huippu tuossa kymmenisen vuotta sitten. Vastaava ilmiö tosiaan kuin unikkokuosilla. Välilä kaikki haluaa ja sitten kun on liikaa, suosio laskee.

Vierailija
34/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään ja arvo pysyy.

Ostan vain desing valaisimia.

Tavalliset valaisimet on arvottomia.

Lokkia mulla ei ole.

Pasilaa on ja kuplat teineillä sekä triple tulee.

Lokki ei häikäise silmiä. Valaisee hienosti.

Jaa, mutta ostatko myös design-valaisimia?

Vierailija
35/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy Torilla Lokki niin saat rahaa.

Myy tavis valaisin, saat kolikoita.

Vierailija
36/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ruma. En inhoa, mutta en ottaisi omaan kotiini. 

Vierailija
37/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tiennyt, että inhotaan.

Vierailija
38/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty hankkimaan muutaman satasen valaisinta? :D Meidän iso valaisin maksoi lähes tonnin enkä edes tiedä onko "minkään merkkinen". 

Vierailija
39/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli pitkään Kodin ykkösessä sisäänheittotuotteena, siksi sitä on niin paljon keski-ikäisten keskiluokkaisissa kodeissa. Sitä ostettiin paljon myös häälahjaksi. 2000-luvun aaltovaasi.

Vierailija
40/63 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret on APn murheet

Luulet siis, että kaikki av.n aloitukset käsittelevät aloittajan elämän suurinta ongelmaa.

Voitko kertoa, mistä täällä saa puhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi