Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34
Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.
Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.
Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?
Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.
Oletko noin tyh ... mä oikeasti ?
Ei minun kirjoitteluni vähennä toisten mahdollisuuksia kommentoida. Tähän ketjuun mahtuu vaikka 100 sivua kommentteja. Ei ne mun kommentit ole muilta pois.
Tämä ei ole kokoomuksen nollasummapeliä
Zinc
Onko sinulla muuta elämää kuin spämmätä mukanokkelaa skeidaa av:lle päivästä toiseen?
Onko sulla ?
Zinc
On. Tämä on toinen kommenttini ketjuun, ja n. 90% kommenteista näyttäisi olevan sinun kirjoittamiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinccis, voisitko vähän rajoittaa? Puolet kommenteista on taas sinulta. Anna suunvuoro muillekin.
Oletko noin tyh ... mä oikeasti ?
Ei minun kirjoitteluni vähennä toisten mahdollisuuksia kommentoida. Tähän ketjuun mahtuu vaikka 100 sivua kommentteja. Ei ne mun kommentit ole muilta pois.
Tämä ei ole kokoomuksen nollasummapeliä
Zinc
Onko sinulla muuta elämää kuin spämmätä mukanokkelaa skeidaa av:lle päivästä toiseen?
Onko sulla ?
Zinc
On. Tämä on toinen kommenttini ketjuun, ja n. 90% kommenteista näyttäisi olevan sinun kirjoittamiasi.
Mulla ei ollut aikaa laskea niitä. Oletko notkunut täällä koko päivän ?
Zinc
Lasketko kaikista ketjuista, ketkä on sinne kirjoitellut ? Eikö sulla ole muuta tekemistä ?
Anteeksi, olen unohtanut ottaa lääkkeet. Tänäänkin!
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Nyt dildoa äidin ryppyreikään niin helpottaa tämä kireys, aaaah....
Fake-Zinc
vai semmoista teillä Feikki siellä tänä iltana. No, pitäkää hauskaa äidin kanssa.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, olen unohtanut ottaa lääkkeet. Tänäänkin!
Fake-Zinc
Kyllä, joka ilta olet ! Ja AINA olet täällä, tulin tänne aamulla, päivällä, illalla, yöllä ..
Ei sulla ole elämää.. käyt jo sääliksi bll uuuuzer ;)
Zinc
Sivusta, on ihan totta että jos yksi ja sama kirjoittaja suoltaa tauotonta epäkiinnostavaa tajunnanvirtaa, niin kyllä se heikentää ketjun kiinnostavuutta ja luettavuutta aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ollut nuorena parisuhdetta ja odotat nyt hyvää parisuhdemenestystä koska oma talo, auto ja kesämökki.
Sanotaanko vaikka niin, että parisuhteen puuttumisen syyn selvittäminen ei näytä olevan vahvimpia taitojasi.
Jep,
matrixista johtuu ..
Zinc
Se on hyvä tiedostaa, siinä olet oikeassa ..
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, on ihan totta että jos yksi ja sama kirjoittaja suoltaa tauotonta epäkiinnostavaa tajunnanvirtaa, niin kyllä se heikentää ketjun kiinnostavuutta ja luettavuutta aika paljon.
Lopeta sitten kirjoittelusi
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt kun sinulla on rahaa niin naiset näkevät sinut lähinnä elättäjänä heidän aiemmista suhteista tulleille kakaroille.
Ei kannata lähteä aisuriksi, vaan ota ap simpsakka kaksvitonen, jonka kanssa voit perustaa oman perheen, jos huvittaa ..
Zinc
"Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse."
Näinhän asia onkin. Etenkin tuossa iässä naisia kiinnostaa se kokonaisuus, johon kuuluu talo jossa asutaan ja matkat/ravintolat/lahjat/sosiaaliset piirit. Nuorena painottuu enemmän komeus ja sytyttävyys.
"Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?"
Vastaisit jo tähän kysymykseen itse. Et vain pitänyt vastauksesta ja nyt haet vahvistusta ajatukselle johon haluat uskoa. Tiedät kuitenkin hyvin mikä totuus on. Ilman resurssejasi naiset eivät kiinnostuneet, resurssiesi kanssa naiset kiinnostuvat.
Kokeile seuraavaa. Ensiksi anna pakit jokaiselle naiselle joka on torjunut sinut nuorempana. Kyse on resurseista, aivan kuten sanoitkin. Sitten yritä tutustua naisiin jotka eivät tiedä mitään elämäntilanteestasi. Älä anna pienintäkään viitettä siitä että pinkka on kunnossa.
Katso kiinnostuuko kukaan sinua itseäsi kiinnostava nainen, ennen kuin selviää millä tolalla asiasi ovat. Ellei kiinnostu, no, arvasit aivan oikein.
Älä yritä, eivät naiset ole kiinnostuneita sinusta vieläkään eivätkä tule koskaan olemaankaan jollet muutu ns. pahaksi pojaksi.
Oikeasti istun täällä muna kädessä kyynel silmässä.
Zinc
Sanotaanko näin.
Tuo oli oma tilanne parikymppisenä.
Sitten päädyin töihin alalle jota pidetään todella emdiaseksikkäänä ja sellaisena jossa uidaan menestyksessä ja kansainvälisyydessä.
...tosin toimenkuvani oli arkisempaakin arkisempi, mediaseksikkäällä alallakin kun tehdään ne tavalliset työt joista ei makseta isoa palkkaa.
Oli hauskaa verrata naisten reaktioita kolmessa eri tilanteessa:
a) ennen työllistymisä jänskälle alalle
b) kun naiset kuulivat alasta jolla työskentelen
c) kun todellinen toimenkuvani selvisi
Ero oli kuin yöllä ja päivällä. Ei minkäänlaista kiinnostusta -> naiset kiinnostuvat -> "...ai jaa..." naiset katoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt kun sinulla on rahaa niin naiset näkevät sinut lähinnä elättäjänä heidän aiemmista suhteista tulleille kakaroille.
Ei kannata lähteä aisuriksi, vaan ota ap simpsakka kaksvitonen, jonka kanssa voit perustaa oman perheen, jos huvittaa ..
Zinc
35-vuotiaita peräkammarinpoikien neitsyyden vetovoima taitaa olla maagista, kun nuoretkin naiset heitä jahtaavat päästäkseen korkkaamaan. Pidä kiinni tärkeimmästä valtistasi ap äläkä antaudu ilman papin aamenta.
Vierailija kirjoitti:
"Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut?"
Siksi, että ennen et ollut se ihminen joka olet nyt. Et voi mitenkään olla niin yksinkertainen että kuvittelisit olevasi tasan sama ihminen kuin 10 vuotta sitten, vain isommalla omaisuudella.
Siinä sivussa, kun olet luonut uraa ja kasvattanut omaisuutta, olet oppinut sosiaalisia taitoja, saanut lisää itseluottamusta, yleissivistystä, keskustelutaitoa jne.
Toisin sanoen, tylsästä avuttomasta nuoresta sällistä on tullut Aikuinen Mielenkiintoinen Mies.
Ei siinä mistään sen ihmeemmästä ole kyse. 90 % miehistä on aivan onnettomia tapauksia joskus parikymppisenä. Moni kasvaa ja kehittyy vasta nelikymppisenä sen verran, että alkaa olla kiinnostava ihminen. Naisilla on itse asiassa sama juttu: nuoret naiset ovat hyvin usein tyhjäpäisiä ääliöitä, mutta koska miehiä kiinnostaa vaan p*illu ja kaunis ulkonäkö, nuorten naisten markkina-arvo on korkea. Sitten kun naisella alkaa olla jotain ihan oikeasti annettavaa toiselle ihmiselle, miesten kiinnostus kuulemma lopahtaa kun ei ole enää niin nätti.
Tuossa voisi olla perääkin.
Harmi kyllä on henk koht kokemusta siitä kuinka se ammatti ja oletettu varallisuustaso ratkaisee enemmän.
15v ihminen muuttuu aikalailla. Sinaki olet muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin.
Tuo oli oma tilanne parikymppisenä.
Sitten päädyin töihin alalle jota pidetään todella emdiaseksikkäänä ja sellaisena jossa uidaan menestyksessä ja kansainvälisyydessä.
...tosin toimenkuvani oli arkisempaakin arkisempi, mediaseksikkäällä alallakin kun tehdään ne tavalliset työt joista ei makseta isoa palkkaa.
Oli hauskaa verrata naisten reaktioita kolmessa eri tilanteessa:
a) ennen työllistymisä jänskälle alalle
b) kun naiset kuulivat alasta jolla työskentelen
c) kun todellinen toimenkuvani selvisiEro oli kuin yöllä ja päivällä. Ei minkäänlaista kiinnostusta -> naiset kiinnostuvat -> "...ai jaa..." naiset katoavat.
Luulivat että sinulla on ominaisuuksia joilla selviää sillä mediaseksikkäällä alalla ja sitten selvisi ettei olekaan. Nyt kun tiedät mikä megaflaksi sillä alalla on, miksi et siirry alalle? Ai niin kun susta ei ole siihen.
Vierailija kirjoitti:
"Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse."
Näinhän asia onkin. Etenkin tuossa iässä naisia kiinnostaa se kokonaisuus, johon kuuluu talo jossa asutaan ja matkat/ravintolat/lahjat/sosiaaliset piirit. Nuorena painottuu enemmän komeus ja sytyttävyys.
Vastaisit jo tähän kysymykseen itse. Et vain pitänyt vastauksesta ja nyt haet vahvistusta ajatukselle johon haluat uskoa. Tiedät kuitenkin hyvin mikä totuus on. Ilman resurssejasi naiset eivät kiinnostuneet, resurssiesi kanssa naiset kiinnostuvat.
Kokeile seuraavaa. Ensiksi anna pakit jokaiselle naiselle joka on torjunut sinut nuorempana. Kyse on resurseista, aivan kuten sanoitkin. Sitten yritä tutustua naisiin jotka eivät tiedä mitään elämäntilanteestasi. Älä anna pienintäkään viitettä siitä että pinkka on kunnossa.
Katso kiinnostuuko kukaan sinua itseäsi kiinnostava nainen, ennen kuin selviää millä tolalla asiasi ovat. Ellei kiinnostu, no, arvasit aivan oikein.
Tämä.
Dumppaa suosiolla naiset jotka torjuivat sinut aikaisemmin. Pane jos huvittaa, sitten se on moro.
Tutustu naisiin jotka eivät tiedä että löytyy varallisuutta. Katso kiinnostuvatko. Jos kiinnostus tuntuu heräävän, pane jos huvittaa, ja dumppaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Dumppaa suosiolla naiset jotka torjuivat sinut aikaisemmin. Pane jos huvittaa, sitten se on moro.
Tutustu naisiin jotka eivät tiedä että löytyy varallisuutta. Katso kiinnostuvatko. Jos kiinnostus tuntuu heräävän, pane jos huvittaa, ja dumppaa sen jälkeen.
Ja kaikki tämä ihmisten suruton hyväksikäyttö kostoksi siitä ettei naiset kiinnostuneet jostain 10 kg alipainoisesta finnisestä ja epävarmasta nörtistä joka ei saanut sanaa suustaan. No nyt on kohtuullista. On hyvä että naiset on väistäneet teissä luodin, nuorena ja nyt vanhempana.
Sehän on jo mitattu nuorempana, ketkä on hänestä ITSESTÄÄN kiinnostuneita.
Että älä jauha shaissea ..
Zinc