Olen 35-vuotias, ja naiset ovat vasta hiljattain alkaneet osoittaa kiinnostusta kun olen hoitanut asiani hyvin...Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että olen ollut kuin ilmaa heille ikävuodet 16-34
Aloin siis viime vuonna huomaamaan miten naiset ovat alkaneet huomioida minua. Luulen tämän johtuvan siitä että tässä vaiheessa elämää alkaa erottumaan ne jotka ovat hoitaneet asiansa fiksusti, eli en ole hölmöillyt päihteiden kanssa, ei ole rikosrekisteria, minulla on omistusasunto, uusi auto, kesämökki sekä sijoituksia...Ja niin edelleen.
Nyt saan huomiota jopa naisilta jotka minut 10 vuotta sitten torjuivat. (Eräs antoi erittäin tylyt pakit kun olin 23, ja nyt hän on aivan selvästi kiinnostunut. Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen.
Ongelmani on kuitenkin katkeruus siitä että miksi en ole ennen kelvannut? En voi olla ajattelematta sitä että naista kiinnostaa enemmän se ympäristö jonka olen itselleni luonut (omaisuus, sosiaaliset suhteet, asuinpaikka. jne...) kuin minä itse. Miksi nämä naiset eivät halunneet olla kanssani 15 vuotta sitten?
Miten voisin päästä tästä katkeruudesta yli, koska nämä ajatukset estävät minua luomasta syvää suhdetta?
Kommentit (222)
Aloittaja on varmasti todella kiinnostava tyyppi kun on kaksi kakaraa ja maimisissa ollut eikä ole suhdettaan osannut hoitaa, ja aina vika muissa ihmisissä kun suksi ei luista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää että muusikkojen on helppo saada naisia. Pärstä saa olla vaikka Sipe Santapukin ja missit jonottaa korttelin ympäri. Ei siis tarvitse kuin opetella soittamaan ja hakeutua bändiin, nousta lavalle soittamaan. Mitä vielä odotatte.
Lihamureketta
Zinc
Ritisee jo ..
Vierailija kirjoitti:
"Tässä välissä hän oli avioliitossa josta siunaantui kaksi lastakin)
Jotkut ovat ihan suoraan lähestyneet, ja toisten viesteistä voi selvästi lukea kiinnostuksen."Olet siis suhteesta toisen hyppijä ja nyt odotat että olet kiinnostava tyyppi.
Just nauratti sama asia.
Sama on tuo ex mäki hyppääjä Toni Nieminen. On yksinhuoltajien suosiossa ja paneskelee kakaraa. Tuskin elättää niitä se vempula. Hyvä kun elättää itsensä juuri ja juuri jollain kepulikonsteilla. Ei ole kuin yksi mitali ja muut mitalit naisten kaadoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei meitä naisia kiinnosta raha ja status, ne vain todistavat että miehellä on ominaisuuksia joita rahan ja statuksen hankkimiseen vaaditaan, ja halu hankkia rahaa ja statusta"
No miksi kyky ja halu hankkia rahaa ja statusta sitten ratkaisee, ellei raha ja status kiinnosta?
Tajuatteko te naiset itsekään kuinka typerältä tämä perustelu kuulostaa?
Selittäkääpä naiset tämä.
Tuohan on kuin mies hakisi naisessa vain äitiominaisuuksia ja syttyisi siitä kun todisteena näistä olisi vähintään 10 kasvatettua lasta, mutta sitten väittäisi ettei häntä lapset kiinnosta eikä tässä olla mitään äitihahmoa hakemassa.
Jos naista ei kerran raha ja status kiinnosta, niin miksi ultimaattinen turn-on jos miehellä on rahaa ja statusta todisteena halusta ja kyvystä hankkia rahaa ja statusta???
Eikö sulla ihmisparka ole todellakaan mitään muuta tekemistä perjantai-iltana kuin jänkätä vauva-palstalla. Meidän naisten ei tarvitse selittää sulle mitään, lopeta jo nämä vuosia jatkuneet pakkomielteesi naisista ja mitä naiset sitätätä raharaha laatikkoleuka. Sinulla on selvästikkin vähän muita ongelmia, sen takia naiset ei kiinnostu.
i n celit alapeukuttaa lol niille pitäisi olla ikuinen bänni tälle palstalle.
Missä välissä omaisuuden hankkimisen välissä ne kaksi kakaraa olet puskenut ja miten olet omaisuutesi pitänyt ettei ettei se ämmä vienyt puolia? Kaikilta eronneilta on mennyt koko omaisuus mitä tiedän eronneita. Joku hammasharja ja rippunen on jäänyt.
Kirjoituksestä päätellen olet avioliitossakin hakenut jotain muuta ja avioliittosi on ollut pelkkä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Sama on tuo ex mäki hyppääjä Toni Nieminen. On yksinhuoltajien suosiossa ja paneskelee kakaraa. Tuskin elättää niitä se vempula. Hyvä kun elättää itsensä juuri ja juuri jollain kepulikonsteilla. Ei ole kuin yksi mitali ja muut mitalit naisten kaadoista.
Tonissa on sitä jotain
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonissa on sitä jotain
N
No, kyllähän sen voi ymmärtää, että menestyvä urheilija, johtaja tai vaikka se muusikko kuitenkin omaa jonkinlaiset voittajan geenit. Ok, mutta ei se ehkä miesten näkökulmasta ne kaikki näytä kovin hyviltä miehiltä, ainakaan kaikissa toimissaan.
Zinc
Ymmärtänet joskus miesten harmituksen ..
Joku on kanssasi tehnyt kaksi kakaraa ja haluaa olla kanssasi mutta et arvosta sitä ihmistä. Mikä siinä on vikana. Et ole onnellinen. Se nainen ei ole sellainen mistä uneksit vaan on otettu paremman puutteesta vaan joku minkä saa. Siis itsessäsi vika eikä kannata syyttää muita ihmisiä.
Tunnen samanlaisia tyyppejä kyllä lähi piireistänikin. Se on sellainen ihmistyyppi joka ei ole koskaan tyytyväinen mutta hyväksikäyttää muita ihmisiä ja pitää olla aina kulissit ja vara perhe nayttämisen halusta vaikkei kiinnosta koko perhe vaan vituttaa se. Ihmettelen naisia jotka alistuvat tuollaiseen mieheen ja perustavat perheen niille ilman mitään todellista rakkautta.
Vähän turhaa, koska kyllähän naisetkin kehittyvät iän myötä.
Tonissa on sitä jotain
N[/quote]
Onko isot munat korissa
Sun vaihtoarvo tai "taso" on noussut. Itse tiirailin 30-40 iässä lösähtäneenä dad bodynä tiukkoja mimmejä (ikäisiäni) ilman mitään vastakaikua. Harmittihan se. 15 v elämäntapamuutoksen jälkeen olen olen ikäryhmässäni n. 55 v olen kropan ja ehkä lärvinkin puolesta top 1%:ssa. Nykyään huomiota tulee vaivihkaa oman ikäryhmän valionaisilta. Nautin siitä. No win tilanne, jos nyt vetäisin hernettä nenään.
Ei naisilla ole mitään salaliittoa. Jos et aiemmin ollut kiinnostava, olit syystä tai toisesta epäkiinnostava. Deal with it! Jos nyt olet kiinnostava, nauti siitä. Muille ihminen on se, jonka he näkevät, eli olet muille (naisille) nyt eri ihminen. Jos et pääse katkeruudesta irti, ajattele, että menestys on paras kosto. Fantasioi, mitä sinua hyljeksineet nyt sanoisivat, kun näkevät minkä laatunaisen olet saanut. Jos et ratkaise tätä itselle positiivisesti, nuo olivat oikeassa ja voittavat.
Kannattaa käsitellä terapiassa tai papin kanssa toi katkeruus, sen kanssa et saa hyvää parisuhdetta vaikka haluaisitkin
Missä täällä sanottiin, että ap:llä on kaksi lasta? En löytänyt aloituksesta mitään sellaista. Tarkkuutta nyt!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksestä päätellen olet avioliitossakin hakenut jotain muuta ja avioliittosi on ollut pelkkä vitsi.
Siis mitä?! Missä täällä luki mitään tuollaista. Kännissäkö te kommentoitte tähän ketjuun? Joku ap:tä yrittänyt nainen on se, joka on ollut avioliitossa, ei ap!
Voi herranjumala. Se ei ole mitään henkilökohtaista eikä pelkästään sinuun rajoittuvaa, vaan täysin luonnollinen asia, että kaikilla on se "kukkein" aika elämässä, jolloin on eniten säpinää. Se tulee jossain vaiheessa ja loppuu toisessa. Joillakin se on varhaisaikuisuudessa ja toisilla se on lähempänä kolmeakymppiä ja joillain vielä myöhemmin.
Se menee kuitenkin ohi, usko pois. Ei varmasti jatku tuo kiinnostuksen taso kun olet +45, eli voit joko vaalia jotain typeriää epäoikeudenmukaisuuden kokemusta ja katkeruutta koko kukkeimman aikasi kunnes se menee ohi ja jatkaa samalla tiellä kurjan elämäsi loppuun asti. Tai sitten voit nauttia siitä, että aikasi on nyt koittanut ja etsiä itsellesi mieleisen naisen ja alkaa leikkimään kotia jos se on suuri unelmasi. Tai sit vain paneskella ympäriinsä ja muistella niitä sitten kun aikasi menee ohi.
Mutta tajua se, että elämä ja muut ihmiset ja maailma eivät ole (eivätkä koskaan olleet) sinulle mitään velkaa eikä heillä ole mitään anteeksipyydettävää vain sen takia, etteivät olleet sinusta kiinnostuneita aikaisemmin. Sinulta siis ei olla koskaan viety pois mitään, mihin sinulla olisi ollut oikeus. Ja jos ajattelit joskus ottaa projektiksi henkisen kasvun, aloita siitä, että kaikki naiset eivät ole sama asia. Me emme ole joku homogeeninen massa, joka parviaivoilla ripottelee suopeuden murusia harvoille valituille. Me olemme itsenäisiä, ainutkertaisia yksilöitä. Ihan tavallisia ihmisiä jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotiaina sinkkumarkkinoilla on pääasiassa jäljellä vain jämät. Jos ei onnistu nappaamaan kunnollista miestä suoraan tämän edellisen liiton päätyttyä, joutuu etsimään vaihtoehtoja siitä ikisinkkujen laarista. Siinä kastissa olet ap ihan hyvätasoinen, joten nauti kysynnästä. Nelikymppisenä niin moni lähtee ns. toiselle kierrokselle, joten ikisinkkujen kysyntä heikkenee. Toimi ajoissa!
Kannattaa toimia juuri päinvastoin ap !
Zinc
Näillä ei ole muuta kuin oma lehmä ojassa. Ehkä joku Thaimaa tosiaan voisi olla hyvä, tai Euroopastakin tapaa hyviä fiksuja naisia. Miksei Afrikastakin,. Itselläni ollut sellaisiakin ja etelä-amerikassa on hyviä myös ..
(on ollut)
Niinkö? Ja kas kummaa, silti olet edelleen täällä palstalla itkemässä ilta illan jälkeen. Mitä tapahtui?
Niin. Elämä on täysin samanlaista jos ruokapöydässä istuu umpimielinen tyhmä saamaton pelokas tosikko mies tai rohkea, hauska, älykäs, innokas, aikaansaava. Ei mitään eroa.