Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on alkanut naurattaa ripsien pidennykset

Vierailija
13.11.2013 |

Sellaiset hieman ylipitkät ja vähän takkuisenkin näköiset. Luonnollisia en tietenkään edes tajua pidennyksiksi.

Ne on oikeesti aika huvitatvan näköisiä, kun alkaa oikein katsoa, semmoset viuhkat silmien edessä, räps, räps. Pelkään oikeen, kun seuraavan kerran nään yhden tutun, jolla on oikein ylipitkät, että miten enää pokkani pitää. Nytkin on jo vaikea keskittyä muuhun, kun tuijotan vaan niitä viuhkoja.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan mieheni kanssa naurettu niitä jo pitkään :D bongaillaan aina päivän rumimpia ripsiä :D

Vierailija
2/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on aina takkuisen näköiset ja siksi rähnäiset. Neljällä kaverilla/tutulla on ja joka kerta ne on ihan vinksin vonksin. Plus että ovat häiritsevät jotenkin, luonnottomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla mutta onko tosiaan olemassa ihmisiä joita naurattaa toisten ulkonäkö? Itse en ole ikinä nähnyt mitään hauskaa pelleissä, vaatteisiin puetuissa eläimissä tai naamanvääntelyssä. En naura myöskään vappunaamareille tai naisiksi pukeutuneille miehille. Enemmän naurattaa tilannekomiikka ja tahattoman hassut sanomiset.

Vierailija
4/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mua. Ja sitten mua naurattaa myös hiusten pidennykset, rakennekynnet ja suihkurusketukset. Ja vielä hammaskorut, lävistykset, tatuoinnit, ylimeikkaaminen, pigmentoinnit, ylityöstetyt kulmakarvat(siis joko aivan viirut tai/ ja ylitummat), liian valkaistut hiukset, liian tummaksi värjätyt hiukset, oudot parta- ja sänkiratkaisut, varsinkin hohotan kun näen letitetyn parran, kynsikorut, mutta huom, rastatukka saa mut ihan vakavaksi, sellainen on kyllä kunnioitettavaa kun ihminen saa hiuksensa niin söpösti sotkuun! Mulla on aina hauskaa...

Vierailija
5/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalapuikkoviiksimäiset ripsipidennykset.

Vierailija
6/22 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:54"]

Mun mielestä ne on aina takkuisen näköiset ja siksi rähnäiset. Neljällä kaverilla/tutulla on ja joka kerta ne on ihan vinksin vonksin. Plus että ovat häiritsevät jotenkin, luonnottomat.

[/quote]

Miksi aina pitäisi olla niin luonnollinen? Vaikka faktahan on se, että kaikille tuollaisetkaan asiat eivät sovi. Tai kenellekään, jos ripset on huonosti laitettu ja kuluneet.

Vierailija
7/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin todellakin: mikä se "kalapuikkoviiksi" oikein on??   Voiko joku kertoa...

Eihän siinä ole mitään järkeä alkaa vaan hokea jotain samaa klisettä muiden kanssa - varsinkaan kun ei löydä mitään yhtymäkohtaa itse asian välillä.

En suostu hokemaan mitään, jollen tiedä mitä sillä tarkoitetaan tai onko se edes ollenkaan kuvaavaa tai osuvaa kielenkäyttöä.

Sorry vaan.

Vierailija
8/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin laitetut ripsienpidennykset on ihan jees, mutta ne suttuset, harvat,liian paksut ja liian pitkät on kyllä karuja. Joillain on niin paljon ripsiä ettei pysty normaalisti pitämään silmiä auki, sekös vasta huvittaa :D

Vierailija
9/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:53"]

me ollaan mieheni kanssa naurettu niitä jo pitkään :D bongaillaan aina päivän rumimpia ripsiä :D

[/quote]

Me kans, toinen bongauskohde on naurettavimmat huulitäytteet! :D

Vierailija
10/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustaki tekoripset näyttää hölmöltä. Varsinki sellaiset joilla oikeesti voi raapia omia kulmakarvoja tai saada aikaan tuulenpuuskan silmiä räpäyttämällä. Harvoin tekoripset hyvältä näyttää. Mutta en hirveesti tykkää feikki-jutuista, joten ei ihme ettei tekoräpsyttimet oikeen mun kohalla iske :D

Vierailija
11/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa piirretyt kulmakarvat. Miks ei vois tulla muotiin kulmakarvapidennykset!? Nehän vasta hienot olisikin! :D

Vierailija
12/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kenelläkään Lontoossa ripsienpidennyksiä ja olin siellä sentään kaksi viikkoa. Ovatko ripsienpidennykset jotain suomi-idiotismia vai onko niitä oikeasti muuallakin maailmassa? Ymmärrän irtoripset julkkisten kuvissa, mutta en arkikäytössä.

Vierailija
13/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:58"]

Ei millään pahalla mutta onko tosiaan olemassa ihmisiä joita naurattaa toisten ulkonäkö? Itse en ole ikinä nähnyt mitään hauskaa pelleissä, vaatteisiin puetuissa eläimissä tai naamanvääntelyssä. En naura myöskään vappunaamareille tai naisiksi pukeutuneille miehille. Enemmän naurattaa tilannekomiikka ja tahattoman hassut sanomiset.

[/quote]

Miksi tämä on saanut seitsemän alapeukkua?

[/quote]
Jäin miettimään, mikäköhän tuon häiriön nimi on. Alapeukutin, koska olet outo ja ylimielinen, tai tapasi kirjoittaa on, en tiedä toki sinusta ihmisenä.

Vierailija
14/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäkin ripsien pidennykset on kyllä lähes aina naurettavan näköiset :D Tosi harvalla on semmoiset luonnolliset, sillä aina ne ripset on joko liian pitkät tai tuuheat, että eivät näytä yhtään luonnollisilta. Mutta tämä on varmasti makuasia, sillä ilmiselvästi niistä pidetään kovasti kun tuntuu, että joka toisella sellaiset on.

Ah, ihania ripsiä <3

http://3.bp.blogspot.com/-nn1vcIGmlqw/TqhhK9cdr4I/AAAAAAAAA48/FI1sDlWH6SA/s1600/IMG_0999.JPG

http://www.beautystudioanna.fi/Kuvat/ripset/ripsetkansi.jpg

https://makeupbyangela.files.wordpress.com/2012/03/before-and-after-1.jpg

http://img.izismile.com/img/img2/20090723/eyelashes_10.jpg

http://s39.photobucket.com/user/kristielmft/media/EE2wtmk.jpg.html

Ja bonuksena vielä nämä kaunokaiset:

http://bubblare.fi/wp-content/uploads/2014/03/ripse.jpg

http://2.bp.blogspot.com/-O7R_YEhl3WQ/U35Fa89opVI/AAAAAAAAAIg/5fWTqGpip54/s1600/ripset1.JPG

Vierailija
15/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:58"]

[/quote]

Kyllä minua huvittaa törkeän pullea huulet, kumipallotissit, 1,5 cm ripset, blondit takkuiset irtohiukset. Sori vaan.  Jotain on pahasti pielessä, jos ei itse näe omaa ulkonäköään naurettavana. Itse asiassa säälittää. Mutta ensin kyllä huvittaa.

Vierailija
16/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 21:31"]

En nähnyt kenelläkään Lontoossa ripsienpidennyksiä ja olin siellä sentään kaksi viikkoa. Ovatko ripsienpidennykset jotain suomi-idiotismia vai onko niitä oikeasti muuallakin maailmassa? Ymmärrän irtoripset julkkisten kuvissa, mutta en arkikäytössä.

[/quote]

Mä asun Tanskassa.

En ole nähnyt ripsienpidennyksiä. Meikkaus taitaa täällä olla muutenkin vähäisempää tai ainakin luonnollisemmin meikataan. Kauniimman näköisiä naiset on luonnollisemmassa meikissä tai jopa meikittä, kuin kaikkien irto-osien ja maalikerroksen peitossa.

ihmeestä tuo tyyli on Suomeen levinnyt?

Vierailija
17/22 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/22 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 23:00"]

[/quote]

MIKÄ on kalapuikkoviiksi? :O

Vierailija
19/22 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 23:00"]

[/quote]

MIKÄ on kalapuikkoviiksi? :O

[/quote]

Miten joku on onnistunut missaamaan tän termin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän