Mua on alkanut naurattaa ripsien pidennykset
Sellaiset hieman ylipitkät ja vähän takkuisenkin näköiset. Luonnollisia en tietenkään edes tajua pidennyksiksi.
Ne on oikeesti aika huvitatvan näköisiä, kun alkaa oikein katsoa, semmoset viuhkat silmien edessä, räps, räps. Pelkään oikeen, kun seuraavan kerran nään yhden tutun, jolla on oikein ylipitkät, että miten enää pokkani pitää. Nytkin on jo vaikea keskittyä muuhun, kun tuijotan vaan niitä viuhkoja.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:58"]
Ei millään pahalla mutta onko tosiaan olemassa ihmisiä joita naurattaa toisten ulkonäkö? Itse en ole ikinä nähnyt mitään hauskaa pelleissä, vaatteisiin puetuissa eläimissä tai naamanvääntelyssä. En naura myöskään vappunaamareille tai naisiksi pukeutuneille miehille. Enemmän naurattaa tilannekomiikka ja tahattoman hassut sanomiset.
[/quote]
Miksi tämä on saanut seitsemän alapeukkua?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 22:58"]
Ei millään pahalla mutta onko tosiaan olemassa ihmisiä joita naurattaa toisten ulkonäkö? Itse en ole ikinä nähnyt mitään hauskaa pelleissä, vaatteisiin puetuissa eläimissä tai naamanvääntelyssä. En naura myöskään vappunaamareille tai naisiksi pukeutuneille miehille. Enemmän naurattaa tilannekomiikka ja tahattoman hassut sanomiset.
[/quote]
Miksi tämä on saanut seitsemän alapeukkua?
[/quote]
Varmaan koska on niin hölmöä, että aikuinen(?) ihmettelee sitä, että on olemassa erilaisia ihmisiä kuin hän itse.