Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salminen meni hetkeä myöhemmin makaamaan asianomistajan kanssa samaan sänkyyn, otti pois päällys- ja alushousunsa sekä käski ja avusti asianomistajaa riisumaan päällys- ja alushousunsa.

Vierailija
18.09.2020 |

Tuomittiin rikoksesta. TV-Uran loppu?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kävi A.Smithille?

Vierailija
2/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sammunutta tuikata puukolla ihan vähän vaan?

Entä vähäsen kikkelillä?

Vierailija
4/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sammunutta tuikata puukolla ihan vähän vaan?

Entä vähäsen kikkelillä?

Ei saa, mutta ei tuikannutkaan.

Vierailija
5/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enn ymmärrä näisssä sitä logiikkaaa että jos lähdetään kuitenkin samaaan asuntoon ja vielä nukkkumaan mutta seksiä ei kuitenkaaan harrasteta.

Miiksi ihminen ei lähde omaaan kotiinsa nukkumaan.

Vierailija
6/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä törkyjuttua saa, toisin kuin Axl:n tapauksessa. Normaalia nuorten kähinää.

Vierailija
7/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä enn ymmärrä näisssä sitä logiikkaaa että jos lähdetään kuitenkin samaaan asuntoon ja vielä nukkkumaan mutta seksiä ei kuitenkaaan harrasteta.

Ongelma on juuri se, että sinä et tätä ymmärrä eivätkä näköjään kaikki muutkaan.

Vierailija
8/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisesta typerästä jutusta piti oikein tehdä oikeusjuttu?

Vierailija
9/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikkea muuta et ymmärrä? Tarkoittaako nukkumaan meneminen seksiä sinun mielestäsi?

Vierailija
10/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kaikkea muuta et ymmärrä? Tarkoittaako nukkumaan meneminen seksiä sinun mielestäsi?

Tarkoittaa:

Vierailija
11/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miiksi ihminen ei lähde omaaan kotiinsa nukkumaan.

Tarinahan ei kerro kumpi tässä oli kodissaan vai oliko kumpikaan. Uhrihan saattoi olla omassa kodissaan. Ehkä oli luvannut Roopelle yösijan sohvalle.

Vierailija
12/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa:

On varmasti vaikea elää ihmisten kanssa kun luulee niin väärin. Onneksi laki viimeistään oikaisee jos itse ei ymmärrä.

Vierailija
13/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otttaen huomiooon etttä säässähän varmaan yhtenä olennaisena seikkan on olllut se että ko ihmisellä on julkisuusarvoja mikä tietysti on siiinä vaikutttimena varmaan.

Voiihan ollla tietysti sekin etttä alkoholia on suht paljoon olllut veressä ja bussit ja ratikat ei enäää kulje.

Vierailija
14/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uhri on tajuttomassa kunnossa eikä pysty edes kommunikoimaan ja lisäksi ulkopuolinen ihminen  käy sanomassa Roopelle, että olisi aika lähteä, niin mitä ihmettä se tämä jää sinne asunnolle? Mikä osuus Roopelta jäi ymmärtämättä?

Vierailija
15/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otttaen huomiooon etttä säässähän varmaan yhtenä olennaisena seikkan on olllut se että ko ihmisellä on julkisuusarvoja mikä tietysti on siiinä vaikutttimena varmaan.

Onko uhri siis tullut julkisuuteen? Vai miten hän nyt sitten hyötyy Roopen julkisuudesta? 

Vierailija
16/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaisesta typerästä jutusta piti oikein tehdä oikeusjuttu?

Eli sinunkin vierees saa kuka tahansa tulla nukkumaan alasti ja riisua sinutkin alasti vaikket haluaisi? Se on sinusta ihan ok.

Vierailija
17/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aika usein ollut vieraiden miesten kanssa samassa asunnossa. En tiennytkään, että olen luvannut harrastaa niiden kaikkien kanssa seksiä. Miehetkään ei ole tätä tienneet, koska kukaan ei ole yrittänyt mitään. Ollaanko me kaikki jotenkin tyhmiä kun ei ole tajuttu, että pelkkä samassa asunnossa oleskelu on lupaus seksistä.

Vierailija
18/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa:

On varmasti vaikea elää ihmisten kanssa kun luulee niin väärin. Onneksi laki viimeistään oikaisee jos itse ei ymmärrä.

Se että humalasta selvittyä tuli morkkis ei tee seksistä rikosta. Olen valmis äänestämään islamilaista puoluetta ja hyväksyn sharian käyttöönotan. Ei länsimaisessa järjestelmässä ole enää mitään suojelemisen arvoista. Ankara Koraanan tulkinta on parempi ja terveempi arvopohja.

Vierailija
19/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon vähän pyörällä päästäni. Eikö naisilta enää voi odottaa minkäänlaista itsestään huolehtimista? Itsekin naisena ajattelen, että ei oikeus voi lähteä olettamasta, että jokainen nainen on pelkotilainen hysteerikko, joka pelonsekaisesti menee shokkiin aina kun miehet sikailee eikä osaa pitää puoliaan. Pitäisi vielä käyttää maalaisjärkeä, että naisella on itse tilanteessakin kyky pitää puolensa miesten kanssa ja jos ei sitä kykyä hoksaa käyttää ja tulee morkkis niin siitä ei voi takautuvasti ketään rankaista. En nyt tästä tapauksesta tiedä mitään, mutta noin yleisesti, kyllä r a i skaukseen liittyy väkivallan uhka tai kiristys tai jokin muu paha. Ei ole r a i s k a us jos mies sanoo/tekee jotain mikä ei sittenkään ole naiselle ok vaikka niin olisi ihan hyvin voinut ihmisille hyvin tyypillisten pervorsioiden vuoksi ehkä odottaa. Sitten pidetään puolensa ja jatkossa huolehditaan omasta tilasta vielä paremmin ettei mennä kaikkien kanssa nukkumaan. Ei tuollaisesta nyt voi mitään tuomiota edes antaa, sekopäistä.

20/54 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se "uhri" mies vai nainen?

Roope on mielestäni ruma ja ärsyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi