Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin viime talvena husky-ajelulla. Reitti oli 2,5 km ja kesti 10 minuuttia. Hinta meidän perheeltä 120 €.

Vierailija
18.09.2020 |

Oli kyllä hienoa, siis NIIN upea fiilis ohjata valjakkoa kun lapset istui kyydissä reessä. Mentäisiin useimminkin JOS SE EI MAKSAISI 120 € PER 10 MINUUTTIA!!!

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni ole liian kallista. Sellanen kerran elämässä-kokemus. Arvostan ihmisiä jotka hoitavat eläimiä ja pitävät niistä hyvää huolta.

Sen sijaan moottorikelkkasafarista se 120e olisi ollut liian paljon. Riippuu kyllä siitäkin kuinka monta teitä oli.

Vierailija
142/146 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laskuvarjohyppykään kestä kuin sen viis minsaa ja maksaa paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla euroopassa kaikki tuollainen (esim. jonkun surffilaudan vuokraus, polkupyörä, skuutti jne..) maksaa jotain 5-10€, mutta Suomesssa 100+€. 

Surffilauta, polkupyörä ja skuutti = sama asia kuin elävä koulutettu olento 🤣 hahaha

Ja ilmeisesti hänelle tulee skuuttiin ja polkupyöräänkin mukaan kuski. En meinaan usko, että ihmisiä laitetaan itsekseen koirien kanssa rekeilemään. 

No kannattaisi ottaa asioista selvää. Monessa paikassa suositellaan ainakin pienemmillä lenkeillä, että asiakas itse ohjaastaisi rekeä.

Vierailija
144/146 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse ja perusta yritys ja maksa sen kaikki kulut ja yritä saada vähän katetta ja tule sen jälkeen marisemaan.

Itse en ole yrittäjä mutta olet ärsyttävä.

Vierailija
145/146 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea hinta on kuitenkin ymmärrettävää, osan vuotta nämä safarit on täysin toimimattomina, mutta koirat täytyy silti ruokkia, pitää kunnossa, huolehtia rokotukset ja muut eläinlääkärit jne. Työntekijöitä on töissä silloinkin, kun ei ole lunta maassa.

Itse en tosin tue safarien toimintaa, koska en pidä sitä täysin eettisenä, eikä koirien olemassaolo ole itselleni erityisen eksoottinen juttu.

Mikä siinä on epäeettistä?

Koirien pitäminen pelkkään viihdekäyttöön ei laajemmasta näkulmasta ole erityisen ns. "eettistä".

Kyllä! Ja sama koskee kotikoiria. Viihdekäyttökoirien pitäminen pitäisi ehdottomasti kieltää epäeettisenä toimintana. Koirat pois ihmisasumuksista.

Vierailija
146/146 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monella husky-tarhalla koiria hoidetaan huonosti ja kohdellaan väkivaltaisesti. Lapin matkailijat tukevat tätä bisnestä osallistumalla husky-ajeluille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan