Tapasin ihanan miehen. Harmi ettei suhteestamme voi tulla mitään. Hän suuteli mua hyvin. Molempilla sellainen elämäntilanne
Kommentit (14)
Näin hänet äsken ja on tosi hyvännäköinen. Olisi niin ihana. Elämä on epäreilua.t.ap
Harmi, että en osaa suudella enkä ole ihana mies.
Poikuus 47
Samankaltainen tilanne. Tosin jatkoimme tapailua vähän pidempään ja paljastui, että mies on ymmärtämätön aasi. Kai kaiken saisi toimimaan jos oikeasti kiinnostusta olisi. Jos pitää erilaisuutta vääränä tai uhkana niin parempi pitää ne erilaiset elämäntilanteet. Harmi kun en jättänyt yhteen kertaan.
Sama. Näin miehen ilmeestä, että nyt kirpaisee, kun aamuyön tunteina erottiin.
Tarkoittaako tuo, että olette molemmat parisuhteessa?
Tänään viimeksi tapasin ihmisen jonka kanssa löi kipinää. Lähdin siitä sitten kotiin oman puolison luokse. Niisk...
Kumpikin ollaan sinkkuja. Mutta molemmilla sellaisia ylitse pääsemättömiä asioita elämässä. Pitäis käydä keskusteluja siitä. Itse olisin valmis joustamaan mutta mies ehkä ei. Hänellä tarkemmat kriteerit naiselle kun minä taas ihastuin saman tiehen miehen tyyliin ja ulkonäköön. Toki hänkin kehui mun ulkonäköä. Mutta tilanne on aika haastava. t.ap
Tuli mieleen, että suutelu on mielestäni aika kamalaa. Kuolat ja kariekset vaihtuvat. En ole koskaan, paitsi 15-vuotiaana, pitänyt moisesta touhusta.
Nuo elämäntilanneselitykset ei oikeen uppoo. Jos on halua parisuhteeseen, ei ole mitään elämäntilanneongelmia. Kuulostaa usein vain tekosyyltä.
No en voi enempää paljastaa ettei kukaan tunnista mutta tulee mieleen sarja kielletty rakkaus. t.ap
Siis Ap haluu..mut mies ei?
Onpa JÄNNÄ mies:)
Harmi.