Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudutte työkaveriin joka on jatkuvasti saikulla jonkin nivelongelman takia

Vierailija
18.09.2020 |

Aina joko olkapää, polvi tai selkä. Sitten ollaan pitkillä saikuilla pois töistä. Minusta on ainakin ärsyttävää tuommoinen ja sitten vielä tämän yhden työt kasautuu meidän muiden niskaan kun luistaa kokoajan saikuilla töiden teosta. Ärsyttävää.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri määrää saikkua, se saa olla pois, oli syy mikä tahansa. Jos sen työt työnnetään muille on syytä puhua esimiehelle asiasta ja miettiä pitäisikö hankkia sijainen esim vuokrafirmasta.

Vierailija
2/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että onpa ikävää, kun sitä työkaveria varmaan sattuu koko ajan. Nivelongelmat on kivuliaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keneenkään ihmiseen pitäisi suhtautua yhtään mitenkään? Minä en suhtaudu yhteenkään ihmiseen mitenkään.

Vierailija
4/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko se mun suhtautuminen jotenkin siihen, että ne työkaverin nivelongelmat poistuisivat?

Vierailija
5/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani työkaverin puolesta ja toivon hänelle kaikkea parasta. Nivelongelmiin yleensä auttaa vasta keinonivelet, eli niiden kanssa eläminen ei ole helppoa.

Vierailija
6/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyteet jos tulee niin voi olla että pääsee listoille

Vierailija
7/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mulle muiden sairastelut.

Vierailija
8/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten AP tulla töihin, kun sulla esim. 40 asteen kuume ja hädin tuskin jaksat vessaan mennä.

Menet sitten töihin, hopi hopi😁

Vierailija
9/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkäri määrää saikkua, se saa olla pois, oli syy mikä tahansa. Jos sen työt työnnetään muille on syytä puhua esimiehelle asiasta ja miettiä pitäisikö hankkia sijainen esim vuokrafirmasta.

Se ei ole määräys vaan lääkärin antama susitus pitää vapaata ja levätä. Työnantajalla on viimeinen sana noudattaako lääkärin antamaa suositusta vai ei.

Vierailija
10/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vikahan se on, jos ei hanki sijaista, tai pitää liian pientä miehitystä. Suhtaudun peukuttaen, koska on pomojenkin hyvä nähdä, että jos vetää väen liian minimiin, että oma bisnes siinä kärsii, hähää 😈

Vierailija
11/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnosta kenenkään saikut. Hankkisit sinäkin elämän.

Vierailija
12/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverin sairauslomat eivät kuulu työkavereille. Työantajan tulee hoitaa henkilövaje, siihen suuntaan yhteyttä.

Vierailija
13/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole määräys vaan lääkärin antama susitus pitää vapaata ja levätä. Työnantajalla on viimeinen sana noudattaako lääkärin antamaa suositusta vai ei.

Älä puhu paskaa!

Vierailija
14/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Lääkäri on MÄÄRÄNNYT sairauslomaa, niin silloin saa olla pois töistä. Työnantajalla ei ole siihen asiaan sananvaltaa.

Vierailija
15/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keneenkään ihmiseen pitäisi suhtautua yhtään mitenkään? Minä en suhtaudu yhteenkään ihmiseen mitenkään.

Minä kyllä epäilen että monella saikuttajalla ne nivelongelmat on siellä korvien välissä eli itse keksittyjä. Pystyvät kuitenkin vapaa-ajalla kävelemään, harrastamaan ja kaupassa käymään.

Vierailija
16/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-luokan kansalaisena ja tulevana yhteiskunnan rasitteena.

Vierailija
17/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä epäilen että monella saikuttajalla ne nivelongelmat on siellä korvien välissä eli itse keksittyjä. Pystyvät kuitenkin vapaa-ajalla kävelemään, harrastamaan ja kaupassa käymään.

Kyllä munkin anoppi pystyy nivelrikosta ja sydänsairauksesta noita asioita tekemään, mutta töistä jäi pois (siis eläkkeelle) aikaisemmin kuin olisi halunnut. Töissä ei saa tehdä omassa tahdissa, vaan siellä on hyvin tiukka, määritelty aikataulu, joka on sama sekä vaivaiselle ihmiselle että nuorelle ja terveelle. Anoppi oli bioanalyytikko, tahti oli niin kova, että vaivainen ei enää pystynyt työhän.

Vierailija
18/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään suositus. Vaan määräys, käsky. Sitä on pakko noudattaa tai siitä koituu seurauksia eikä työnantajalla ole oikeutta vaikuttaa ja puuttua asiaan mitenkään.

Vierailija
19/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan ruotimalla asiaa vauvapalstalla.

Vierailija
20/57 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulle voi olla vaikeaa ymmärtää ettei lääkärin määräys ole mikään suositus yai lausunto vaan käsky jota tulee myös totella ja noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi