Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuotteilla näytetään statusta enemmän oman sukupuolen suuntaan

Vierailija
12.11.2013 |

kuin yritetään tehdä vaikutusta vastakkaiseen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:24"]

Onko meitä arvokellojen tuntijanaisia sitten muka niin vähän, vaiko onko edellinen naisten aliarvioimista? Mun mielestä fiksu nainen tietää mistä mikin on tehty, ei tartte kuin vilkasta. Johtunee siitä, että on päässyt tekemisiin ylellisyystuotteiden kanssa ja ne ovat arkipäivää.

[/quote]

Niin ja mielestäni alla on minun arvostamani kellomestari:

http://www.kauppalehti.fi/omayritys/suomalainen+teki+maailman+hienoimman+kellon/201311572159

Vierailija
22/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:55"]

No hukkaan menee noikin

[/quote]

Miten niin hukkaan? Tieto ja asiantuntemus ei mene koskaan hukkaan. -11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:04"]

Olen nainen ja en silti tunnista merkkilaukkuja. Jos siis joku nainen haluaa päteä minulle, hukkaan menee.

[/quote]

En minäkään. En myöskään tunnistaisi vaatteista tai kengistä, ovatko kallista merkkikamaa vai halpoja H&M-rönttyjä, enkä edes oikeastaan kiinnitä ihmisten pukeutumiseen ym. huomiota. Suoraan sanottuna en hirveästi kinnitä ihmisiin ylipäänsä huomiota :D

Vierailija
24/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä "luksustuotteista" (esim. jotkut Vuittonin laukut, joita joku on näyttänyt) on minusta yksinkertaisesti niin rumia, etten haluaisi itselleni. Ja monet luulevat, että kadehdin heitä ihan sikana....

Vierailija
25/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin rautateiden kellotaulu?

Vierailija
26/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:26"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:09"]

Naisilla käsilaukut ja hajuvedet. Miehillä ainakin salkut, kengät, kellot, autot.

[/quote]

Hajuvedet? Eipä mulla oo ikinä käynyt mielessä, että hajuvesi olisi jonkun mielestä statuksen haun väline. Oonko poikkeus asiassa? En mä edes tunnista hajuvesiä ihmisiltä oli kyse miesten tai naisten tuoksuista. Saatan kullä haistaa, että "onpa kiva vähän vaniljainen tuoksu", mutten todellakaan osaisi yhdistää "tää on se 200e maksanut supertrendikäs tuoksu".

[/quote]

Ne ketkä "harrastaa" hajuvesiä, tunnistavat tuoksun :) Samoin kuin vaikka merkkilaukut/vaatteet, joissa ei ole näkyviä logoja tai helposti tunnistettavaa kuosia.

Tosin enpä itse ole koskaan ostanut hajuvettä statuksen vuoksi, enkä ensimmäisenä ajattele että toisetkaan niin tekevät, luultavasti vaan käyttävät sellaista joka omaa nenää miellyttää.

Vierailija
27/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness

Vierailija
28/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]Sveitsin rautateiden kellotaulu?

[/quote]

Tämä on sellaista "Apple on maailman merkittävin suunnittelija" -sivistystä, jota hipsterinörtit imee omista jenkkiläisistä vertaispiireistään. Lue vaikka the Verge -sivustoa niin tiedät mitä hienoa näiden kavereiden mukaan pitää tuntea.

Mutta ap:lle heittäisin että varmasti kengät ovat molemmilla sukupuolilla samalla tavoin omaan ryhmään kohdistuvaa näyttämistä. Esim noi kellosedät on vain niitä, jotka nyt sattuvat lukemaan mitä miehen on trendikästä tehdä.

Vierailija
29/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

Sveitsin rautateiden kellotaulu?

[/quote]

Tunnistaisit kyllä, jos näkisit sen. -11

Vierailija
30/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu heijastelee hyvin suomalaista katukuvaa. Suurinta osaa ei kiinnosta mikään, ei ole tietoa mistään ja kaikki on turhaa. Joukossa pari hereillä olevaa, jotka sitten katukuvassakin erottuvat kukkasina. Ts., näyttänevät ulkomaalaisilta.

ei kukaan edellisistä

Vierailija
31/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. Vastakkaiseen sukupuoleen sillä tehdään vaikutus.

Vierailija
32/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita egon jatkeita erilaisia niin miehillä kuin naisilla, harmi kun niitä statussymboleja ei saa mukaansa kun kuolo korjaa ja niillä ei voi saavuttaa onnellisuutta kuin hetkellisesti, ego haluaa aina vaan lisää ja enemmän.

Vierailija
33/33 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas nuo logolaukut on niin noloja. Siis sellaiset, joissa logo paistaa isolla. En milloinkaan hassaisi rahojani sellaiseen, laatu ja omantyylisyys kyllä kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi