Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako lähteä lenkille nälkäisenä?

Vierailija
18.09.2013 |

Lounaaksi pelkkää hedelmää hiukan. Alle 5 km lenkki kyseessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi.

Nykyihmiselle pieni "nälän" tunnekin on olevinaan joku riski?

Oikeasti sinulla ei edes ole nälkä. Elimistösi on vain tottunut pullamössöilyyn, missä joka välissä ollaan tunkemassa sinne turpaan jotakin.

Vierailija
2/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti uskaltaa mutta en itse lähtisi. En voisi nauttia lenkistä, ajattelisin sitä nälkää vaan koko ajan. Jos ennen lenkkiä on nälkä niin söisin leivän tai banaanin. Lenkillä on tarkoitus jaksaa eikä voida huonosti, lähtisin sinuna siltä pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseessä on juoksulenkki.

3

Vierailija
4/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyellä lenkillä ei ehdi energia loppua, joten ei ku matkaan vaan!

Vierailija
5/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskaltaisi. Lenkkeilisin vahingossa lähimpään pikaruokapaikkaan hampurilaiselle.

Vierailija
6/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet syönyt lounaaksi hedelmää hiukan ja kahdeksan maissa lähdössä lenkille ilman että olet syönyt mitään? Haloo! Itse olen laihdutuskuurilla ja syön vatsani täyteen tarkoituksenmukaista ravintoa 3-4 tunnin välein, enkä tosiaankaan lähde nälkäisenä urheilemaan. Tuo lienee pahin virhe, mitä voi tehdä, mikäli yrittää laihduttaa..

Vierailija
7/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku anorektikko taas hakee noita vastauksia, mitä kakkonen antaa. Kukaan normaali ihminen ei syö lounaaksi pelkkää hedelmää ja kysele tuntien päästä lenkille lähdöstä. Normaali ihminen syö kunnon lounaan ja vähintään välipalan illallisella. Älä mene lenkille, vaan mene hoitoon heti huomenna. Ylipainon sairauksista voi parantua laihduttamalla, luukato ei parane. 

Vierailija
8/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos verensokeri on alhaalla, tulee helposti huono olo ja lihakset eivät jaksa työskennellä. Joten ei muuta kuin tervemenoa vaan lenkille nälkäisenä! Helvetin tyhmä kysymys taas kerran.

Vierailija
9/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 20:13"]

Jos verensokeri on alhaalla, tulee helposti huono olo ja lihakset eivät jaksa työskennellä. Joten ei muuta kuin tervemenoa vaan lenkille nälkäisenä! Helvetin tyhmä kysymys taas kerran.

[/quote]

Kävin juoksemassa ja itseasiassa nälkä lähti pois. Mutta olen kyllä syömässä illallisen kohta.

ap

Vierailija
10/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla, sinusta voi kehkeytyä vaarallinen ja uhkaava kulkija kun nälissäsi menet

Vierailija
11/11 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suosittele, voit hyökätä ihmisten kimppuun tai luultavasti ainakin syöt lenkkitossusi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme