Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tuotteilla näytetään statusta enemmän oman sukupuolen suuntaan

Vierailija
12.11.2013 |

kuin yritetään tehdä vaikutusta vastakkaiseen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa mieluummin, millä tuotteella nainen yrittää tehdä vaikutuksen mieheen?

Jos sulla miesten huomion saamiseksi on se 2000€ laukku niin voin kertoa, että hukkaan meni nekin eurot. Olisit ostanut mieluummin 50€ roiskeläpän lindexistä tai mitä vittuja näitä nyt on.

Kerrottakoot kuitenkin, että minulla on arvokello ihan puhtaasti muita miehiä varten. Akat ei nimittäin pääsääntöisesti ole edes hajulla onko se killutin jostain pakistanilaisesta basaarista vai Sveitsistä. Kyllä ne sen huomaa, että ranteessa on jotain, mutta siihen se jää. Tai kai ne jonkun nolon "muotikellon" voi tunnistaa, mutta nehän ei arvokelloja ole.

Vierailija
2/33 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla käsilaukut ja hajuvedet. Miehillä ainakin salkut, kengät, kellot, autot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:02"]

No kerropa mieluummin, millä tuotteella nainen yrittää tehdä vaikutuksen mieheen?

Jos sulla miesten huomion saamiseksi on se 2000€ laukku niin voin kertoa, että hukkaan meni nekin eurot. Olisit ostanut mieluummin 50€ roiskeläpän lindexistä tai mitä vittuja näitä nyt on.

Kerrottakoot kuitenkin, että minulla on arvokello ihan puhtaasti muita miehiä varten. Akat ei nimittäin pääsääntöisesti ole edes hajulla onko se killutin jostain pakistanilaisesta basaarista vai Sveitsistä. Kyllä ne sen huomaa, että ranteessa on jotain, mutta siihen se jää. Tai kai ne jonkun nolon "muotikellon" voi tunnistaa, mutta nehän ei arvokelloja ole.

[/quote]

Kun luen tätä viestiä, mulla soi korvissa sellainen nariseva, venyttelevä nasaaliääni.

Vierailija
4/33 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan.

Vierailija
5/33 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:09"]

Naisilla käsilaukut ja hajuvedet. Miehillä ainakin salkut, kengät, kellot, autot.

[/quote]

Hajuvedet? Eipä mulla oo ikinä käynyt mielessä, että hajuvesi olisi jonkun mielestä statuksen haun väline. Oonko poikkeus asiassa? En mä edes tunnista hajuvesiä ihmisiltä oli kyse miesten tai naisten tuoksuista. Saatan kullä haistaa, että "onpa kiva vähän vaniljainen tuoksu", mutten todellakaan osaisi yhdistää "tää on se 200e maksanut supertrendikäs tuoksu".

Naisilla ainakin käsilaukut, kengät, vaatteet, muut asusteet sekä design-sisustustuotteet. Miehillä taas autot, kellot, elektroniikka, aurinkolasit.

Vierailija
6/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:15"]

[/quote]

Kun luen tätä viestiä, mulla soi korvissa sellainen nariseva, venyttelevä nasaaliääni.

[/quote]

Totta. Ja kielenkäyttö on ekan vuoden oikislaisen pojankoltiaisen luokkaa...

Vierailija
8/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole tuote, mutta hoikkuudella. Se on paksuille naisille pahinta.

Vierailija
9/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 21:02"]No kerropa mieluummin, millä tuotteella nainen yrittää tehdä vaikutuksen mieheen?

[/quote]

Vesa! Vesa! Vesa! Painu vittuun!

Vierailija
10/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä autot, kello, viihde-elektroniikka, alkoholit, puvut, kengät, laukut, sikarit. Olen huomannut saavani statusta työpaikalla ihan vain siksi, että satun pitämään noista asioista jo valmiiksi. No, autoa minulla ei ole, ja siitä vanhempi polvi välillä kuittailee, mutta pari-kolmikymppisten keskuudessa fillarihifistelyllä saa jo saman ellei paremman prestiisin kuin Mersulla.

Vierailija
11/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on täysin vierasta tämä tällainen naisten välinen kisailu. Tuttavapiiriin ei kuulu yhtään naista, joka jollain lailla yrittäisi näyttää "statustaan". Mutta kun luen tällaisia juttuja ja luen esim. naistenlehtiä, luulen, että suurinpiirtein kaikki tarpeisto (ehkä kelloa, teknisiä laitteita ja autoa lukuunottamatta) on tätä "naistenvälistä". Kovinkaan moni mies ei huomaa mitään kallita käsilaukkuja, kenkiä tms. Tai ehkä samantyyppiset miehet huomaavat, mulla ei ole niistäkään kokemusta. Onneksi.

Vierailija
12/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla miesten huomion saamiseksi on se 2000€ laukku niin voin kertoa, että hukkaan meni nekin eurot.

[/quote]

Kyllä minä ainakin tunnistan ikonisimmat luksuslaukut. Se kuuluu minusta materiaaliseen sivistykseen siinä missä Sveitsin rautateiden kellotaulu, Jaguarin keulan ilme tai Air Jordanien profiili. -11

Vierailija
13/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:21"]Tämä ei ole tuote, mutta hoikkuudella. Se on paksuille naisille pahinta.

[/quote]

Riippuu niin kovin naisesta. En mä ainakaan suurinta osaa hoikista naisista katso, että wau. Mutta sitten taas joidenkin pitkät paksut hiukset saattaa olla wau, mutta ei niistäkään läheskään kaikki. Eniten itseeni vaikuttaa hyvän näköinen ja oman tyylinen pukeutuminen. Eniten juuri Se kun jollain on aina hienoja vaatteita, hinnasta viis.

Eniten pidän arvossa ystävällisiä, tyylikkäitä ja fiksuja ihmisiä. Toisen laihuudesta en ajattele yhtään mitään.

Vierailija
14/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa mitään kanssakäymisiä joissa pönkitetään omaa asemaa. Enemmän minua kiinnostaa ihmisen muu olemus, luonne ja käytös. Ihailen naisia joilla on hieno luonne.

Vierailija
15/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:28"]

Jos sulla miesten huomion saamiseksi on se 2000€ laukku niin voin kertoa, että hukkaan meni nekin eurot.

[/quote]

Kyllä minä ainakin tunnistan ikonisimmat luksuslaukut. Se kuuluu minusta materiaaliseen sivistykseen siinä missä Sveitsin rautateiden kellotaulu, Jaguarin keulan ilme tai Air Jordanien profiili. -11

[/quote]

No hukkaan menee noikin

Vierailija
16/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en silti tunnista merkkilaukkuja. Jos siis joku nainen haluaa päteä minulle, hukkaan menee.

Vierailija
17/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:04"]

Olen nainen ja en silti tunnista merkkilaukkuja. Jos siis joku nainen haluaa päteä minulle, hukkaan menee.

[/quote]

Sama. Vaikka työskentelen ns. korkean statuksen alalla.

Vierailija
18/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, joka on perillä arvokelloista. Joo onhan se sijoitus sinänsä ja tämä koru nostanee miehen statusta. Mielestäni muita mielenkiintoisia juttuja miehellä on räätälillä teetetty puku ja kengät, sekä kauluspaidat. Nuo kengät varsinkin. Yksi on kyllä auto, miehet stsaa mielellään laadukkaaseen menopeliin ja tietysti laadukkaaseen elektroniikkaan.

[/quote]

Vierailija
19/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meitä arvokellojen tuntijanaisia sitten muka niin vähän, vaiko onko edellinen naisten aliarvioimista? Mun mielestä fiksu nainen tietää mistä mikin on tehty, ei tartte kuin vilkasta. Johtunee siitä, että on päässyt tekemisiin ylellisyystuotteiden kanssa ja ne ovat arkipäivää.

Vierailija
20/33 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 14:24"]

Onko meitä arvokellojen tuntijanaisia sitten muka niin vähän, vaiko onko edellinen naisten aliarvioimista? Mun mielestä fiksu nainen tietää mistä mikin on tehty, ei tartte kuin vilkasta. Johtunee siitä, että on päässyt tekemisiin ylellisyystuotteiden kanssa ja ne ovat arkipäivää.

[/quote]

En väitä tuntevani hyvintehtyä kopiota aidosta.

Mutta enemmän mua ällöttää kelloillaan ja muilla peleillään pöyhkeilevät miehet. He ovat sielultaan epävarmoja ja minä en arvosta pikkusieluista miestä. Todellinen laatu on mies itse. Hänen maailmankatsomuksensa, suhde materiaaliin, suhde muihin ihmisiin jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä