Ärsyttää, kun miehen muksu on meillä nykyään maanantai aamuun asti
Ennen hänet vietiin sunnuntai iltapäivänä äitinsä luo. Itselläni jo aikuiset lapset. Miehen muksu on joka toinen viikonloppu meillä. Minä haluaisin rentoutua sunnuntai iltana kun raskas työviikko edessä. Ennen se oli mahdollista, mutta nykyään ei kun muksu pyörii ja hyörii tässä. Mitenköhän tässä pitäis tehdä?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tässä pitäis tehdä?
Lähde pois, koska et ansaitse nykyistä miestäsi.
Otit miehen ja tiesit lapsen iän. Eroa jos et jaksa.
Kai se sitten on ero teillä edessä, jos tuo on kynnyskysymys.
Lähde vaikka kävelylle, ystäviä tapaamaan, elokuviin, kuulokkeet korvilla kuuntelet äänikirjaa tai menet makkariin lukemaan ja ovi kiinni.
Hanki oma asunto, jossa olet joka toinen vkl. Tai sitten opettelet rentoutumaan, vaikka kotona onkin lapsi. Niin me muutkin tehdään.
Ymmärrän hyvin.
Mies voisi hankkia oman asunnon, jossa asuu lapsitapaamisten ajan?
Minä en edes lähtenyt treffeille miesten kanssa, jolla alakouluikäisiä lapsia. Omat lapset aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma asunto, jossa olet joka toinen vkl. Tai sitten opettelet rentoutumaan, vaikka kotona onkin lapsi. Niin me muutkin tehdään.
Minä en pysty rentoutumaan yhtään, kun miehen lapset ovst täällä.
Omistan ykain tämän asunnon, jossa myös mies asuu, joten miehen kyllä pitäisi hankkia oma kämpäänsä itselleen ja lapsilleen tapaamisia varten.
T. Eri kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Joo mut mies ei halua erota. Ap
Ei siihen miehen lupaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan ykain tämän asunnon, jossa myös mies asuu, joten miehen kyllä pitäisi hankkia oma kämpäänsä itselleen ja lapsilleen tapaamisia varten.
T. Eri kuin ap
Onko ne väkisin tunkeutuneet sinne sun asuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Joo mut mies ei halua erota. Ap
Jos miehen mielipide painaa erossa enemmän kuin omasi niin sitten kestät hiljaa.
Käske miehen viihdyttää lasta, ettei hyöri ja pyöri.
Voi voi vauvaa. Varmaan miehelläkin raskasta kun on kaksi kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri kuin ap
Ihan hyvä ratkaisu. Molemmat asuu omassa asunnossa ja tapaa toisen luona lapsivapaiden aikana.
Kun ottaa lapsellisen, ottaa koko paketin. Niin se vaan menee. Sopeudu tai eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Eri kuin apOnko ne väkisin tunkeutuneet sinne sun asuntoon?
Ymmärrät varmasti, etteivät ole väkisin tunkeneet.
Aluksi luulin sopeutuvani, kun lapset käyvät vain joka toinen viikonloppu ja mies on ainoa mies, johon olen koko elämänl aikana rakastunut.
Vuosien mittaan yämä on köynyy vain vaikeammaksi koko ajan. En ole sopeutunut, vaan joka kerta tuntuu entistäkin vastenmielisemmältä.
Toivottavasti miehesi jättä sinut, tuon sian.