Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ihastuminen muuttuu vastenmielisyydeksi toista kohtaan

Vierailija
17.09.2020 |

Onko sinulle käynyt näin? Miksi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaan, että ihastus flirttailee ja huomioh*oraa muidenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mietin sitä syvästi mt-ongelmaisena, jotaa ei voi kukaan auttaa. Ei mt-ongelmissa tietenkään mitään vikaa ole jos ei aiheuta muille tahallaan harmia. Olihan se nähtävissä nyt kun miettii näin jälkikäteen. Sen silmät oli jollain lailla hullut, hullun katse.

Vierailija
4/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osoittautui idiootiksi. Hänen suhtautumisensa koronaan ja ymmärrys biologiasta oli niin jostain kivenkolosta revittyä että en vaan enää voinut olla hänen kanssaan tekemisissä.

Vierailija
5/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastus tulee tupakalta ja sanoo minulle eroottisesti hönkäisten Mmmmöi ja se savukeuhkon löyhkä täyttää koko tilan.

Vierailija
6/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa itse olevansa sille ihastukselleen vastenmielinen.

Vierailija
7/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei jaksa sitä jokailtaista kaljan löyhkää. Möhömahankin kestäis, jos mies olis vielä se vähän juova iloinen itsensä, eikä tuollainen kaljaa ja sipsiä mättävä haiseva kasa.

Vierailija
8/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mibulle kävi kerrain niin. Ei siihen ollut oikein mitään syytäkään. Yhtenä päivänä vaan inhotti kun hän otti kädestäni kiinni kävellessä. Aikaisemmin tykkäsin kävellä käsikkäin. Katsoin häntä jotenkin eri silmin ja koko olemus ällötti. Se ihastus vaan katosi yhtäkkiä.

Vierailija
9/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut töissä, miten moni mies on inhoavinaan suuresti erästä flirttailevaa ja iloista naista. Silti tämä esitys pettää kun juttelevat naiselle tämän seurassa, eipä näy inhoa siinä. Kunnes nainen kipittää nauramaan jonkun toisen jutuille, onpa taas inhottava akka.... Moni firman mies siis lääpällään naiseen, mutta se naisen flirttikäytös ärsyttää selvästi :D

Vierailija
10/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökerö käytös oksettaa. Luulee olevansa joku helkkarin lahja naiselle. Vanha ukko. Ei uppoa aikuiseen naiseen, sori vaan.

Vierailija
11/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin ettei toinen koskaan ollutkaan kiinnostunut, vaan nostatti vain itsetuntoaan kustannuksellani.

Vierailija
12/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
13/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt näin! Ilman mitään syytä. Myöhemmin mietin jos johtui siitä että en ollut "oikeasti" ihastunut. Olin halunnut ihastua, miehet olleet ns. paperilla täydellisiä, oon nauttinut heidän kehuista, ajatus yhteisestä tulevaisuudesta kutkutti, kivat perhe ja kaverit jne jne. Ja ajatellut että oon korviani myöten ihastunut. Sit vaan jossain vaiheessa tajunnut et en kyl oo ja sit jo alkaa ahdistaa toisen seura ja sit ällöttää😅 tulee sinkkuvuosilta äkkiseltään muutamakin tällainen tapaus mieleen.

Vierailija
14/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin aikanaan erääseen naiseen. Hiuksiin, vartaloon, sormiin ja varpaisiin, ihan kaikkeen. Myöhemmin rupesi kuvottamaan kun hän haisteli omia sandaalejaan ja hoki että ne haisevat. Ei enää minut saatuaan pukeutunut muuhun kuin verkkareihin ja crocseihin. Tyttöjen iltaan kyllä tälläsi ittensä. Pikkuhiljaa rakkauteni ja haluni häntä kohtaan väheni, vaikka olin aina itse hyvin pukeutunut ja annoin hyvää seksiä ja läheisyyttä. Nainen unohti tässä tapauksessa vaan sen jonkin, ikävä kyllä.

Vierailija
15/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten huomannut töissä, miten moni mies on inhoavinaan suuresti erästä flirttailevaa ja iloista naista. Silti tämä esitys pettää kun juttelevat naiselle tämän seurassa, eipä näy inhoa siinä. Kunnes nainen kipittää nauramaan jonkun toisen jutuille, onpa taas inhottava akka.... Moni firman mies siis lääpällään naiseen, mutta se naisen flirttikäytös ärsyttää selvästi :D

Nämä ovat kuvottavia äijiä 🤢 Löytyvät usein myynnin puolelta. Perseennnuolenta kaiken elämän prioriteettina.

Vierailija
16/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tajuaa itse olevansa sille ihastukselleen vastenmielinen.

Aikalailla tämä. Tyyppi vieläpä teki tämän minulle niin selväksi kun voi tehdä. Ja kuitenkin oli vielä hetkeä aiemmin vakuutellut olevansa kiinnostunut minusta ja osoittanut sen myös käytöksellään.

Tuon jälkeen minullakin oli jäljellä enää inho.

Vierailija
17/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se muuttui sun kohdalla ap?

Vierailija
18/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni käynyt melkein vastaavasti, hän tosin ei ollut mieheen ihastunut, mutta oli ko miehen kanssa hyvää oataa eikä tajunnut miehen ihastuneen häneen, mutta tajuttuaan tämän alkoi vihaamaan miestä. Kyseinen mies on siis työkaveri jolla on vaimo,josta ihan avoimesti puhuu. Flirttaillut ihan avoimesti kaverilleni, mutta jostakin syystä kaverini ei tajunnut tätä aiemmin flirttailuksi, varmaankin siitä syystä, että mies on puhunut avoimesti vaimostaan.

Kaverini on todella kaunis, johon kaikki ihastuvat, mies puolestaan ei ole mikään alfa, joten ehkä mies on uskaltanut sen takia pelailla tätä peliä vaimonsa selän takia ettei uskotaan flirtin johtavan mihinkään. Vastenmielistä silti

Vierailija
19/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tajusin ettei toinen koskaan ollutkaan kiinnostunut, vaan nostatti vain itsetuntoaan kustannuksellani.

Sama.

Vierailija
20/47 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä käytös on esimerkki sovinismista. Nämä miehet kuvittelevat, että nainen flirttailee heille, vaikka nainen on oma sosiaalinen itsensä.