Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinulle saa ostaa joululahjaksi?

Vierailija
12.11.2013 |

Mitä haluat, mitä sitten saa ostaa? Työpaikalta, mieheltä, appivanhemmilta, omilta vanhemmilta tai ihan keneltä vaan. Mitä olisi nyt kiva saada?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kiitos mitään.  Olen allerginen kaikelle tavaralle.  Nytkin on kauhea miettiminen, mitä haluaisin, kun miehen kanssa ollaan sovittu, että yksi lahja ostetaan toisillemme.  Meillä on kolme lasta ja he aina ihmettelevät, miksei me haluta lahjoja ja ollaanko oltu tuhmia, kun niitä ei saada :) Toivon varmaan kirjan tai suklaata.

Vierailija
22/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes yhden suklaarasian saan niin se riittää. En minä varsinaisesti lahjoja kaipaa, mutta saa toki antaa jos siltä tuntuu. Muumimukit ilahduttaa kuten myös pussilakanat, kirjat, lautapelit, villasukat, mukavat yöpaidat, arvat, herkut, namit, itsetehdyt lahjat ja erityisesti ilahduttaa jos joku on osannut ostaa lahjan oikein ajatuksella.

Sitten on lahjoja joista toki ilahdun, mutta joille ei käyttöä ole. Koruja en käytä, mutta onhan ne nättejä ja lapset voivat sitten joskus periä ne. Hajuvesiä en voi käyttää kun pää räjähtää. Kynttilöitä en polta kuin jouluna. Alusvaatteet sun muut hepeneet on myös paras jättää ostamatta kun arvostan mukavuutta, että jos ei ole satavarma mukavuudesta niin on paras jättää kauppaan. Viinit sun muut on myös paras jättää alkoon kun en alkoholia juo missään muodossa, mutta voi nekin antaa eteenpäin. Lahjakortti hierontaan jäisi myös käyttämättä kun olen niin tarkka omasta tilastani, että en halua hierontaa tuntemattomilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilahtuisin kovasti esimerkiksi

- hierontalahjakortti

- viikonloppu jossakin erämökillä oman rakkaan kanssa 

- keittiöveitsien teroitus (Kyllä, tämä olisi ihan parasta, jos sen joku lupaisi tehdä!) 

- lahjakortti kehystys tai taidekauppaan (pienikin summa ilahduttaisi, mutta tietenkin tämä on jotakin jota olen haaveillut: lempijulisteeni kehystämistä kunnon kehyksiin) 

- tummaa suklaa käy aina  

- illallinen ulkona hyvän ystävän kanssa 

- ylipäätään yhdessä viettyä aikaa tärkeiden ihmisten kanssa, jonkin tekemisen parissa 

Vierailija
24/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä !

http://www.hemtex.fi/article/joulupallo_140097?attr1_id=187

Hyvä vinkki tuli kun luin Norpan blogia.

Lisäksi ostan miehelleni kellojen säilytyslaatikon, vinkki tuli siitä täältä.

Av-palsta on ihan paras.

Vierailija
25/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä tahansa. Minä ilahdun jokaisesta lahjasta. :)

Vierailija
26/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, suklaata, kirja.

Vierailija
27/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen mielestäni saanut aina ihan kivoja lahjoja. Aivan varmasti ilahdun jos saan:

- hyvän kirjan, romaani tai vaikka ruoanlaittoon tai puutarhan hoitoon liittyvä teos

- viiniä

- suklaata tai karkkia

- jotain itse tehtyä hilloa tai hyytelöä tms.

- villasukat

- kunnon pussilakanat tai kylpypyyhkeet

- mitä vaan keittiön tavaraa tai lähes mitä vaan syötävää

- lahjakortti melkein minne vaan

- ruoka lehden tai puutarhalehden tilaus

- yöpaita tai pyjama

- lämpimät tossut

- joku käsityö, pitsiliina tai poppanaliina tms.

- saunaan löylytuoksuja

- joku kiva kosteusvoide tai muut kosmetiikka juttu

- kynttilöitä

- servettejä

- jos joku haluaisi oikein panostaa, niin joku matka tai matkalahjakortti tai ravintolaillallinen passaisi myös hyvin

Nämä nyt tuli ekana mieleen, varmasti on muitakin hyviä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi