Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice Kids Niilo kävellee jälleen. kuka luki IS jutun ?

Vierailija
12.11.2013 |

Miksi käveleekin nyt ja miksi siis alunperin pyörätuolissa ?

lukiko joku jutun paperilehdestä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 12:10"]

Ei kukaan voi olla noin julma, mitä tällä palstalla osa on.

[/quote]

RAMPA EI SINUN SÄÄLIÄSI KAIPAA - LUE MIKSI:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html

Vierailija
22/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva tietää sellaisen ihmisen musiikkitaustan, joka väittää ettei Niilo osaa laulaa. Minulla on musiikkitausta ja minä tiedän hän osaa laulaa.

En tiedä kuinka tunteettomia äitejä täällä on paikalla, mutta voin sanoa harvassa on ne vanhemmat jotka antavat lapsensa olla pyörätuolissa vain sen takia että saisi jossain laulukilpailussa säälipisteitä. Leikkaus olisi voinut tehdä vuosia sitten vai ? Mutta ei tehdä että Niilo menestyy paremmin laulukilpailussa.

voi apua, en kestä tälläistä ajattelua !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:07"]

Aikuiset ihmiset täällä raivoaa toisilleen ja jauhaa tuntemattoman lapsen pyörätuolista. Nyt vähän järkeä käteen, jooko.

[/quote]

Eikö se juuri ole ajanvietteenä käytävän keskustelupalstan tarkoitus, että vaihdetaan omia mielipiteitä. Eikä tälläisellä ajanvietteellä ole mitään tekemistä järjen kanssa, eihän?! Ihan vaan harmitonta juupaseipäs leikkiä.

[/quote]

Jos ei ole halua käyttää järkeä eikä keskustella, mä en oikeastaan keksi miksi pitäisi mennä keskustelupalstalle.

Ja mua kyllä huolestuttaa tieto siitä, että on olemassa ihmisiä joiden mielestä tuntemattoman lapsen pyörätuolista jauhaminen ja muille haistattelu on harmitonta leikkiä.

[/quote]

Minua huolettaa enemmän vanhemmat, jotka mahdollistavat tälläisen käyttäytymisen lastaan kohtaan. Mutta ehkä he ovat tähän kisaan lähtiessään ymmärtäneet, että pelkää sympatiaa ja empatiaa ei säteile, eivätkä ota sitä niin henkilökohtaisesti, kun nämä palstan yliempaattiset, jotka omivat kaikki rumat sanat omiksi henkilökohtaisiksi loukkauksiksi.

[/quote]

Minusta tuntuu usein ettei monet halua tasa-arvoa ja tasa-arvoa tässä asiassa on kyllä unohtaa Niilon laulamisesta pyörätuoli. Minusta Niilo ei laulanut hyvin ja myös inhosin hänen kappalevalintojaan. Laulamisen lisäksi pitäisi myös osata esiintyä ja senhän voittaja Mollyn lisäksi myös muitakin osasi tehdä. 

Vierailija
24/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kyllä kiinnostaa näiden "Niilo ei laulanut hyvin"-tyyppien musatausta. Ja eikös se etenkin tässä Voice-formaatissa pitänyt olla idea, että ensisijaisesti pitäisi osata laulaa? Sitäpä suurin osa kisan lapsista ei kyllä osannut. Ihan taitavasti kyllä matkivat aikuisten elkeitä ja heidät oli stailattukin hienosti pikkuaikuisiksi, mutta minuun sellainen ei vetoa. Tässä sen näkee taas hyvin miten helppo ei-muusikoille on myydä artisteja, jotka eivät oikeastaan ole kovin kaksisia laulajia mutta joiden annetaan muilla keinoin ymmärtää olevan lahjakkaita. Näinhän se menee aikuistenkin skaboissa ja viihdeteollisuudessa ylipäätään.

16

Vierailija
25/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:07"]

Aikuiset ihmiset täällä raivoaa toisilleen ja jauhaa tuntemattoman lapsen pyörätuolista. Nyt vähän järkeä käteen, jooko.

[/quote]

Eikö se juuri ole ajanvietteenä käytävän keskustelupalstan tarkoitus, että vaihdetaan omia mielipiteitä. Eikä tälläisellä ajanvietteellä ole mitään tekemistä järjen kanssa, eihän?! Ihan vaan harmitonta juupaseipäs leikkiä.

[/quote]

Jos ei ole halua käyttää järkeä eikä keskustella, mä en oikeastaan keksi miksi pitäisi mennä keskustelupalstalle.

Ja mua kyllä huolestuttaa tieto siitä, että on olemassa ihmisiä joiden mielestä tuntemattoman lapsen pyörätuolista jauhaminen ja muille haistattelu on harmitonta leikkiä.

[/quote]

Minua huolettaa enemmän vanhemmat, jotka mahdollistavat tälläisen käyttäytymisen lastaan kohtaan. Mutta ehkä he ovat tähän kisaan lähtiessään ymmärtäneet, että pelkää sympatiaa ja empatiaa ei säteile, eivätkä ota sitä niin henkilökohtaisesti, kun nämä palstan yliempaattiset, jotka omivat kaikki rumat sanat omiksi henkilökohtaisiksi loukkauksiksi.

[/quote]

Minusta tuntuu usein ettei monet halua tasa-arvoa ja tasa-arvoa tässä asiassa on kyllä unohtaa Niilon laulamisesta pyörätuoli. Minusta Niilo ei laulanut hyvin ja myös inhosin hänen kappalevalintojaan. Laulamisen lisäksi pitäisi myös osata esiintyä ja senhän voittaja Mollyn lisäksi myös muitakin osasi tehdä. 

[/quote]

Sinähän sitä pyörätuolia tässä et pysty unohtamaan kun otaksut että Niilo pääsi skabassa pitkälle pyörätuolin vuoksi. Vai meinaatko että kaikki muut lapset olivat taitavia ja Niilo pääsi vain pyörätuolin takia eteenpäin?

Vierailija
26/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly ja Viivi pärjäsivät säälipisteillä koska eivät olleet kauniita. Vikotrio Angelov ja Sara Bejedi saivat säälipisteitä etnisestä taustastaan.

Huomaatteko, miten kätevästi saman ajattelun voi ulottaa muuallekin kuin pyörätuolissa istuviin?

Vierailija
27/27 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä teitä mammat, haloo, herätkää tähän elämään!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän