Käyttääkö kukaan enää taskumattia?
Kommentit (23)
Naapurini tarjosi mulle konjakkia taskumatista opiskelijabileissä joskus 90-luvulla. Sen jälkeen en muista taskumattiin törmänneeni. Siis käytössä.
Minä lopetin alkoholinkäytön ihan kokonaan. Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä ja krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Jep. Muovinen 2dl 60% vodka on aika jees. Siitä saa mukavat nousut eikä tarvitse litratolkulla ryystää.
Opiskelijat ainakin. Kyllä työporukassa on nähty.
Ei oikein. Hyväperseistä taskuvenusta jotkut vielä käyttävät, mutta lähinnä seksuaalisesti...
Hallituksen tiedotustilaisuuksia seuranneena väitän että Sanna & co ottavat aina taskumatin esille kun tarvitaan neuvoa-antavaa erityisesti finanssiasioissa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein keksi sille käyttöä. Helpompi ostaa valmiiksi sellainen litteä 2 dl viinapullo.
tämä, koska taskumatit vuotaa.
Mä käytin kesällä ulkoilmajuhlissa, jossa siirryttiin paikasta toiseen pyörillä. Oon myös käyttänyt pikkujouluissa, joista tiesin, ettei siellä ole kuin viskiä ja vodkaa ja jotain ylimakeaa siideriä tarjolla. Otin omat portviinit taskumatissa mukaan, mahtui sopivasti käsveskaan.
En enää käytä alkoholia ja olen yrittänyt myydä joutilaaksi jääneitä taskumattejani kirpputoreilla. En tiedä menisivätkö edes ilmaiseksi, ainakaan kukaan ei ole niitä ostanut edes nimellisellä hinnalla. Tästä päätellen taskumattien suosio on todella suossa.
Hyvä se on töissä, kulkee huomaamatta vähän istuvammassakin mekossa.
Mulla on usein kaikissa juhlissa mukana. Nostaa tunnelmaa ja voi käydä välillä vessassa ottamassa rohkaisuryyppyä niin pärjään paremmin sosiaalisissa tilanteissa
Yrttimies kirjoitti:
Minä lopetin alkoholinkäytön ihan kokonaan. Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä ja krapuloita minulle, kiitos yrtin.
Hah, luulet olevasi normaali mutta muut kyllä haistavat sinut ja näkevät silmissäsi jotain outoa. Taidat vielä käydä hitaalla.
Olisi helpompaa kuljettaa vettä pienessä litteässä pullossa kuin tuo neliskanttinen purkki joka painaa.
Lapissa perhonviskelyn ohessa wiskiä, pilkillä rommia ja metsästyspäivän päätteeksi majalla kolmen tähden jalkua. Taskumatista toki.
Loppasuut, litrahuulet eivät tee mitään pienillä pulloilla. Viinilekkeri 3 litraa kulkee kätevästi repussa tai kassissa. Siis jos menee ulos. Kalsarikännäilyä ei viitsi harrastaa ulkona. Joku vaikka feikki sivistys ettei kehtaa ihan miten sattuu olla julkisilla paikoilla.
Yrttimies kirjoitti:
Saman suuntaista juon vieläkin joskus harvoin. Tänä vuonnakin olen jo kerran juonut. Kyllä tämä on hullu laki kun päihde/huume johon ei voi kuolla on laitonta. Se ei koukuta fyysisesti siitä on kaikin tavoin pienimmät haitat päihteistä niin on kieroutuneen sairasta että se on laitonta. Mitään oikeaa syytä laittomuuteen ei ole. Ei ole koskaan ollut kun paras syy oli keksitty porttiteoria. Noin onnettomilla perusteilla kannabis on laitonta.
Juomareppu on parempi: letku suuhun ja juomaa riittää...kokovartalokänni.
Yrttimies kirjoitti:
Mikset saman tien olisi kokonaan selvin päin?
En oikein keksi sille käyttöä. Helpompi ostaa valmiiksi sellainen litteä 2 dl viinapullo.