Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan enää taskumattia?

Vierailija
17.09.2020 |

Vai alkaako olla katoavaa kansanperinnettä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi sille käyttöä. Helpompi ostaa valmiiksi sellainen litteä 2 dl viinapullo. 

Vierailija
2/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini tarjosi mulle konjakkia taskumatista opiskelijabileissä joskus 90-luvulla. Sen jälkeen en muista taskumattiin törmänneeni. Siis käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin alkoholinkäytön ihan kokonaan. Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä ja krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Vierailija
4/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Muovinen 2dl 60% vodka on aika jees. Siitä saa mukavat nousut eikä tarvitse litratolkulla ryystää.

Vierailija
5/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijat ainakin. Kyllä työporukassa on nähty.

Vierailija
6/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein. Hyväperseistä taskuvenusta jotkut vielä käyttävät, mutta lähinnä seksuaalisesti...

Vierailija
7/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen tiedotustilaisuuksia seuranneena väitän että Sanna & co ottavat aina taskumatin esille kun tarvitaan neuvoa-antavaa erityisesti finanssiasioissa.

Vierailija
8/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein keksi sille käyttöä. Helpompi ostaa valmiiksi sellainen litteä 2 dl viinapullo. 

tämä, koska taskumatit vuotaa.

Vierailija
9/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin kesällä ulkoilmajuhlissa, jossa siirryttiin paikasta toiseen pyörillä. Oon myös käyttänyt pikkujouluissa, joista tiesin, ettei siellä ole kuin viskiä ja vodkaa ja jotain ylimakeaa siideriä tarjolla. Otin omat portviinit taskumatissa mukaan, mahtui sopivasti käsveskaan.

Vierailija
10/23 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käytä alkoholia ja olen yrittänyt myydä joutilaaksi jääneitä taskumattejani kirpputoreilla. En tiedä menisivätkö edes ilmaiseksi, ainakaan kukaan ei ole niitä ostanut edes nimellisellä hinnalla. Tästä päätellen taskumattien suosio on todella suossa.

Vierailija
12/23 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on töissä, kulkee huomaamatta vähän istuvammassakin mekossa.

Vierailija
13/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein kaikissa juhlissa mukana. Nostaa tunnelmaa ja voi käydä välillä vessassa ottamassa rohkaisuryyppyä niin pärjään paremmin sosiaalisissa tilanteissa 

Vierailija
14/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimies kirjoitti:

Minä lopetin alkoholinkäytön ihan kokonaan. Viikonloppuisin hiisaan hieman kukkaa ja voin hyvin. Ei enää myrkkyä ja krapuloita minulle, kiitos yrtin.

Hah, luulet olevasi normaali mutta muut kyllä haistavat sinut ja näkevät silmissäsi jotain outoa. Taidat vielä käydä hitaalla.

Vierailija
15/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa kuljettaa vettä pienessä litteässä pullossa kuin tuo neliskanttinen purkki joka painaa.

Vierailija
16/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa perhonviskelyn ohessa wiskiä, pilkillä rommia ja metsästyspäivän päätteeksi majalla kolmen tähden jalkua. Taskumatista toki.

Vierailija
17/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppasuut, litrahuulet eivät tee mitään pienillä pulloilla. Viinilekkeri 3 litraa kulkee kätevästi repussa tai kassissa. Siis jos menee ulos. Kalsarikännäilyä ei viitsi harrastaa ulkona. Joku vaikka feikki sivistys ettei kehtaa ihan miten sattuu olla julkisilla paikoilla.

Vierailija
18/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimies kirjoitti:

Saman suuntaista juon vieläkin joskus harvoin. Tänä vuonnakin olen jo kerran juonut. Kyllä tämä on hullu laki kun päihde/huume johon ei voi kuolla on laitonta. Se ei koukuta fyysisesti siitä on kaikin tavoin pienimmät haitat päihteistä niin on kieroutuneen sairasta että se on laitonta. Mitään oikeaa syytä laittomuuteen ei ole. Ei ole koskaan ollut kun paras syy oli keksitty porttiteoria. Noin onnettomilla perusteilla kannabis on laitonta.

Vierailija
19/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomareppu on parempi: letku suuhun ja juomaa riittää...kokovartalokänni.

Vierailija
20/23 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimies kirjoitti:

Mikset saman tien olisi kokonaan selvin päin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi