Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lämpöä ja persoonallisuutta olohuone/keittiö tilaan?

Vierailija
17.09.2020 |

Meillä iso harmaa vanha sohva joka ei ole lähdössä. Paljon kromia mm design lamppu kromia ja mustaa. Avokeittiö. Paljon valkoista mm.lattia vaalea. Seinät on valkoiset.....haluaisin jotain lämpöä ja persoonallisuutta. Mutta miten? Seiniin oon ajatellut vaalean harmaata sävyä tai vaaleaa siniharmaat mutta tuleeko liian kliininen ja kylmä vaikutelma? Haluaisin lämpöisempiä värejä kotiini mutta kuitenkin harmonista.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulee kylmä vaikutelma noilla. Jos haluat lämpöisiä värejä niin mikset laita niitä?

Vierailija
2/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää punaista,tyynyjä esim.eri kuoseilla.Puunväri myös lisää kodikkuutta.Lisää pehmeitä mattoja,taljoja.Kynttilänvalo luo kodikkuutta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulee kylmä vaikutelma noilla. Jos haluat lämpöisiä värejä niin mikset laita niitä?

Mä en tiedä mitä värejä (lämpöistä) laittaisin. Vinkkejä?

Ap

Vierailija
4/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää punaista,tyynyjä esim.eri kuoseilla.Puunväri myös lisää kodikkuutta.Lisää pehmeitä mattoja,taljoja.Kynttilänvalo luo kodikkuutta myös.

Eikö punaisesta tule joulu mieleen?

Ap

Vierailija
5/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaipaan apua mitä väriä laitan seiniin että syntyy kodikas ja lämpöinen vaikutelma. Ei valkoista. Muut sitten saan koristetyynyillä ja matoilla sovitettua väreihin.

Ap

Vierailija
6/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän sinun ole pakko joulunpunaista laittaa, valitse vaikka tomaatinpunaista tai fuksianpunaista.

Vierailija
7/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku kiva tapetti. Niitä on paljon nykyään helposti liimattavina (ja poistettavina kun haluat taas vaihtaa).

Vierailija
8/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitä värejä (lämpöistä) laittaisin. Vinkkejä?

Ap

Esim tumma karpalonpunainen, poltettu oranssi. Sammaleenvihreäkin on hieno etenkin tuon punaisen parina.

Vierailija
9/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän sinun ole pakko joulunpunaista laittaa, valitse vaikka tomaatinpunaista tai fuksianpunaista.

Fuksianpunainen on kylmä sävy.

Vierailija
10/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi spraymaali. Toimii kontulassa.

Vierailija
11/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset keittiökaapit, entä muut huonekalut?

Vierailija
12/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Punainen on lämmin väri.

Vierailija
13/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä haluaisin vaaleutta ja lämpöä. Nyt on suuria kontrasteja. Oon miettinyt keltaisia tyynyjä syksyksi ja torkkupeitto. Mutta tuo seinien väri häiritsee kun aikanaan laitettiin vaan maalarin valkoista. Listat ja ovet näyttää keltaisilla sitä vasten. Oon tosiaan miettinyt että mikä sävy seiniin? On aika valoisa tila. Monesta suunnasta ikkunoita. Ei ole verhoja. Meillä sohva ikkunan edessä ja on ainut paikka mihin voi laittaa. Ei voi laittaa sen takia kuin laskosverhoja. Oon miettinyt Ikean laskosverhoja.

Ap

Vierailija
14/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nuotio, se lämmittää.

Vierailija
15/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä haluaisin vaaleutta ja lämpöä. Nyt on suuria kontrasteja. Oon miettinyt keltaisia tyynyjä syksyksi ja torkkupeitto. Mutta tuo seinien väri häiritsee kun aikanaan laitettiin vaan maalarin valkoista. Listat ja ovet näyttää keltaisilla sitä vasten. Oon tosiaan miettinyt että mikä sävy seiniin? On aika valoisa tila. Monesta suunnasta ikkunoita. Ei ole verhoja. Meillä sohva ikkunan edessä ja on ainut paikka mihin voi laittaa. Ei voi laittaa sen takia kuin laskosverhoja. Oon miettinyt Ikean laskosverhoja.

Ap

Eikö ole mahdollista vähän vaihdella huonekalujen paikkoja, sohva pois ikkunan edestä? Täyspitkät sivuverhot jossain kauniin täyteläisessä lämpimässä sävyssä toisi paljon kodikkuutta.

Vierailija
16/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Punainen on lämmin väri.

Ei kaikki punaisen sävyt.

Vierailija
17/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on seinissä lämmin valkoinen sävy, tikkurilan värikartassa nimellä jasmiini f503. Mutta haluat siis seinät muulla värillä kuin valkoisella?

Vierailija
18/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tykkäisit viininpunaisista verhoista ja viininpuna-harmaista pöytäliinoista?

19/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimiä sävyjä pintoihin ja tekstiileihin. Esim. seiniin / seinään lämmin vaaleankeltainen sävy, keittiön käsipyyhkeet ja pannulaput myös lämpimänsävyisiksi, esim. jokin punaisen sävy. Pöydälle / tasolle lämpimänsävyinen kynttiläastia, esim. lasikulho jossa oranssi pöytäkynttilä.

Vaaleankeltainen sävy seinissä saa huoneen muut värit hehkumaan. 

Vierailija
20/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on seinissä lämmin valkoinen sävy, tikkurilan värikartassa nimellä jasmiini f503. Mutta haluat siis seinät muulla värillä kuin valkoisella?

Mietin miten sopii kromin ja mustan kanssa, koska design valaisinta emme ole vaihtamassa. Näyttääkö seinät jotenkin likaisilta sitten?

Ap