Mies haluaa täyttää astianpesukoneen omalla tavallaan
Kun olen täyttänyt koneen mielestäni ihan järkevällä tavalla, mies järjestelee sen uudestaan. Tekeekö muutkin miehet näin?!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naismainen mies sinulla jos tuollaisiin akkojen hommiin puuttuu. Tule minun vaimokseni niin saat täyttää astianpesukoneen sillä tavalla kuin haluat ja sitten nussitaan.
Pelkään, että mikään täyttötapa ei ole riittävä.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kun mies täyttää tiskikoneen, altaaseen jää vielä astioita, jotka olis mahtunut järkevämmällä sommittelulla mukaan koneeseen. Ja kaikki muovikipot kääntyy pesussa ympäri ja on täynnä pesuvettä, järkevällä sommittelulla tämäkin vältettäisiin. Mutta jos sanon asiasta, se on vittuilua ja nalkutusta.
Onko sanominen tyyliin: "Taas sä oot laittanut nää astiat ihan väärin", vai: "Katsopas, kannattaa laittaa nämä muivikipot tähän kohtaan tällä tavalla, niin ne ei käänny pesussa ympäri" Meillä nimittäin riidellään samasta asiasta, mies tiuskaisee jostain vihaisesti ja sitten valittaa että mulle ei voi mitään sanoa, kun hermostun sellaisesta tiuskimisesta. Kannattaa opetella mainitsemaan asioista ystävälliseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Aterimet koriin miten? Haarukan piikit, veitsen terät, ylös vai alas koriin? Minä laitan aina alas.
Tästä saisi hyvän tutkimusaiheen Suomen Akatemialle.
"Haarukan piikkien asennon fenomenologia koneellisessa puhdiatuksessa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naismainen mies sinulla jos tuollaisiin akkojen hommiin puuttuu. Tule minun vaimokseni niin saat täyttää astianpesukoneen sillä tavalla kuin haluat ja sitten nussitaan.
Pelkään, että mikään täyttötapa ei ole riittävä.
Minä sulle täyttötavat näytän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies täyttää tiskikoneen, altaaseen jää vielä astioita, jotka olis mahtunut järkevämmällä sommittelulla mukaan koneeseen. Ja kaikki muovikipot kääntyy pesussa ympäri ja on täynnä pesuvettä, järkevällä sommittelulla tämäkin vältettäisiin. Mutta jos sanon asiasta, se on vittuilua ja nalkutusta.
Onko sanominen tyyliin: "Taas sä oot laittanut nää astiat ihan väärin", vai: "Katsopas, kannattaa laittaa nämä muivikipot tähän kohtaan tällä tavalla, niin ne ei käänny pesussa ympäri" Meillä nimittäin riidellään samasta asiasta, mies tiuskaisee jostain vihaisesti ja sitten valittaa että mulle ei voi mitään sanoa, kun hermostun sellaisesta tiuskimisesta. Kannattaa opetella mainitsemaan asioista ystävälliseen sävyyn.
Kannattaisi opetella mielummin pitämään turbansa kiinni
Zinc
Minä olen iloinen, jos perhe laittaa likaiset astiat koneeseen. Päivän mittaan tulee lisää astioita, jotka laitan miten sattuu. Kun näyttää siltä, että kone tulee täyteen, siirtelen astioita niin, että jokainen mahtuu mukaan. Lapset sanoo, että pelaan tiskikonetetristä, mutta kerran mies valitti, miten minulle ei kelpaa mikään. Mitä ihmettä? Jos en tekisi tuota, meillä tiskikone pyörisi tuplasti sen mitä nyt.
Jos astiat ei mahdu koneeseen, niin acan tulisi käynnistää se tiskikone hieman useammin ..
Zinc
Ei ruikuttaa, että ei mahdu ..
USEAMMIN KONE KÄYNTIIN ÄNMÄ !
Mä ooon ihan varma jos oliis selllanen pesukone etttä ne astiat voisi vaan työntää siitä pesukoooneesta läpi niin ne olisi sen jälkeen puhtaat niin sillä ja autotallilla pelastaisi monta avioliiittoa. Taii sitten sellainen rumpupesukone joka pesee astiat muuutamassa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella mielummin pitämään turbansa kiinni
Zinc
Mitä teet joka ikisessä keskustelussa minkä luen? Eikö sulla ole mitään muuta elämää, kun huomion hakeminen vauva-palstalla?
Vain kontrollifriikit.
T. Entinen kontrollifriikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa vähän niinkuin sen tiskikoneimpotentin tapauksessa?
Yksi lasi lisää?
Monta lasia, lautasia, kattiloiden kannet (miksi laittaa koneeseen kattilat, mutta jättää kannet altaaseen ?!?!), pakasterasiat ja niiden kannet.
Vierailija kirjoitti:
Vain kontrollifriikit.
T. Entinen kontrollifriikki
Ihan mielenkiinnosta, voitko kuvailla entistä kontrollifriikkiyttäsi tarkemmin ja miten siitä tuli entinen. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten muotoilis niin se otetaan nalkutuksena. Olen diagnosoinut sen niin, että mies sillä tavalla siirtää sen homman mulle, "kun ei mikään kelpaa niin tee perkele itte!". Sama pätee kyllä ihan kaikkiin kotitöihin imuroinnista vessan pesuun. Olenkin jo ryhtynyt toimimaan miehen standardein. Eletään sitten paskan keskellä ja annetaan tiskien lillua altaassa.
Vierailija kirjoitti:
Aterimet koriin miten? Haarukan piikit, veitsen terät, ylös vai alas koriin? Minä laitan aina alas.
Haarukan piikit ylöspäin, mahtuvatkin paremmin :) - ap
Mun mies teki tuota ja tekisi varmaan vieläkin, jos vaivautuisin laittamaan koneeseen mitään. Nykyään jätän pöydälle, mies saa olla tiskikoneen valtias ja minä hoidan pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Jos astiat ei mahdu koneeseen, niin acan tulisi käynnistää se tiskikone hieman useammin ..
Zinc
Et taida voida ihan hyvin. Taaskaan? Vieläkään? Olisko palstatauko paikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Et taida voida ihan hyvin. Taaskaan? Vieläkään? Olisko palstatauko paikallaan?
Tuota se liian pitkä ryyppyputki, huono syöminen ja nukkumattomuus saa aikaan.
Yleisesti ottaen vituttaa ihmiset joille ei toisten tekemät kotityöt yms kelpaa.
Ole onnellinen että tekee sen sun puolesta.