Mies haluaa täyttää astianpesukoneen omalla tavallaan
Kun olen täyttänyt koneen mielestäni ihan järkevällä tavalla, mies järjestelee sen uudestaan. Tekeekö muutkin miehet näin?!
Kommentit (39)
Ehhkä se haluaaa päästä panemaan vaaan mahollisimman nopeesti.
Meillä rouva järjestelee koneen uudestaan.
Toisinaan, ei kyllä ihan aina, hän saa sinne mahtumaan yhden lasin lisää.
Joka tapauksessa vika on minun, kun hänen aikaansa kului hukkaan minun tiskikoneimpotenssini vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sitten käyttää aikaa astioiden uudelleenjärjestelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vtttu siitähän ne lentää ikkunnasta nopeasti eikä kukaaan edes huomaa.
Sillä ON väliä, miten ne astiat on koneeseen sijoitettu, muuten seuraa perheriita. Vähän niinkuin meillä aikoinaan, että onko äiteen kassi sininen vai vihreä. Tosiasiassa se oli kyllä turkoosi 😁
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva järjestelee koneen uudestaan.
Toisinaan, ei kyllä ihan aina, hän saa sinne mahtumaan yhden lasin lisää.
Joka tapauksessa vika on minun, kun hänen aikaansa kului hukkaan minun tiskikoneimpotenssini vuoksi.
No siellä taitaa nyt seistä ky#pä otsassa?
On kyllä naismainen mies sinulla jos tuollaisiin akkojen hommiin puuttuu. Tule minun vaimokseni niin saat täyttää astianpesukoneen sillä tavalla kuin haluat ja sitten nussitaan.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naismainen mies sinulla jos tuollaisiin akkojen hommiin puuttuu. Tule minun vaimokseni niin saat täyttää astianpesukoneen sillä tavalla kuin haluat ja sitten nussitaan.
Pelkään, että mikään täyttötapa ei ole riittävä.
Miksi ajattelet miehesi käytöksen riippuvan nimen omaan sukupuolesta?
Ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä tällaiseen päätelmään johtaa. Kun minusta ainakin vaikuttaa itsestään selvältä, että neurootikkoja, päällepäsmäreitä ynnä muita on molemmissa sukupuolissa, ja kyse on persoonallisuudesta ja opituista tavoista. Niin miksi jollekin tulee ensimmäisenä mieleen, että näin varmaan miehet/naiset tekevät?
Kun mies täyttää tiskikoneen, altaaseen jää vielä astioita, jotka olis mahtunut järkevämmällä sommittelulla mukaan koneeseen. Ja kaikki muovikipot kääntyy pesussa ympäri ja on täynnä pesuvettä, järkevällä sommittelulla tämäkin vältettäisiin. Mutta jos sanon asiasta, se on vittuilua ja nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä tällaiseen päätelmään johtaa. Kun minusta ainakin vaikuttaa itsestään selvältä, että neurootikkoja, päällepäsmäreitä ynnä muita on molemmissa sukupuolissa, ja kyse on persoonallisuudesta ja opituista tavoista. Niin miksi jollekin tulee ensimmäisenä mieleen, että näin varmaan miehet/naiset tekevät?
Uuu, keskusteluun tuli neutraali järjen ääni.
Voitko vielä jakaa meille yksinkertaisille viisauttasi?
Mies siis laittoi lasit niille aivan valmistajan rakentamaan lasitelineeseen jne..
Eikö niin ? ;)
Zinc
Sinä olit huiskinut ne oman mielesi mukaan.
Zinc
Ja ..
Mies oli oikeassa. <- tämä on piste
Vierailija kirjoitti:
Kun mies täyttää tiskikoneen, altaaseen jää vielä astioita, jotka olis mahtunut järkevämmällä sommittelulla mukaan koneeseen. Ja kaikki muovikipot kääntyy pesussa ympäri ja on täynnä pesuvettä, järkevällä sommittelulla tämäkin vältettäisiin. Mutta jos sanon asiasta, se on vittuilua ja nalkutusta.
Jaa vähän niinkuin sen tiskikoneimpotentin tapauksessa?
Yksi lasi lisää?
Kaikesta sitä ihmiset saavatkin riitaa aikaiseksi, kun tarpeeksi yrittävät.
Aterimet koriin miten? Haarukan piikit, veitsen terät, ylös vai alas koriin? Minä laitan aina alas.
Osa astioista kestää pesun ainoastaan vain koneen yläosassa, missä lämpö on pienempi. Ehkä olet laittanut astioita väärälle tasolle? Voi mennä astiat pilalle, jos täyttää väärin.
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt "käytöksen riippuvan nimen omaan sukupuolesta", joka oli oma oletuksesi. Puolisoni sukupuoli on mies. Kysyin, tekeekö muutkin miehet näin. -ap
Mies on oikeassa
Zinc