Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ajattelemattomat kommentit

Vierailija
10.11.2013 |

Olen tapaillut lyhyen aikaa miestä, joka usein sanoo asioita pahemmin ajattelematta. Kaksi "parasta" ovat olleet seuraavat. Kerran seksin jälkeen kysyin läpän heiton keskellä mieheltä, mikä huvipuistolaite olisin liittyen seksiin. Hän vastasi "possujuna", mitään selittämättä. Tietysti odotin jotain hieman erilaista  vastausta, mutta sainpahan taas opetuksen, että miehiltä ei saisi kysyä mitään, jollei ole varautunut kuulemaan mitä tahansa..

Ja se toinen esimerkki. Silittelin miehen takamusta ja totesin, että hänen takamuksensa on pyörempi kuin minulla, vaikka toisin päinhän sen pitäisi mennä. Totesin myös, että välillä minua jopa nolottaa, kun mies kourii takamustani eikä siellä ole "mitään". Tähän mies totesi, että takamukseni on suurin esteettinen virheeni. Kommentti tuntui pahalta, vaikka itsekään en takamuksestani tykkää. Mies ei edes tajunnut sanoneensa jotain ikävää ennen kuin huomautin asiasta sanoen, että hänen kommentistaan tuli minulle paha mieli ja epävarma olo varsinkin, koska lempiasentoni seksissä ovat ns. takamuskeskeisiä eli takaapäin ja reversed cowgirl.

Onko muilla tällaisia miehiä ja miten suhtautuisitte tällaisiin kommentteihin? Emme ole harrastaneet seksiä tuon viimeisimmän kommentin jälkeen, mutta minua hieman huolestuttaa, että nuo sanat tulevat kaikumaan päässäni silloin enkä pysty vapautumaan kuten aiemmin ja varmaan orgasmin saantikin vaikeutuu :/ Olenko outo tai epäkypsä, kun teen tästä näin ison numeron..

Olemme kolmikymppisiä, minulla on pitkiä parisuhteita takana, mutta mies on melko kokematon..

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:30"]

Heko heko, provoilija heräsi. Tere tere 33.

[/quote]

Heh joo, olisko sama joka tuossa suomalaisten viestintätaidot -ketjussa alkoi länkyttää läpinäkyvän aggressiivisesti.

Vierailija
42/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo mielipiteensä naisen ulkomuodosta, joka on muuten ok, mutta heikkoutena huono perä, niin ei se nyt mikään kovin suuri ongelma voi olla! Kiinteä ja pyöreä takamus nyt on vaan nostettu joksikin naisen seksikkyyden mittariksi ihan viime vuosina, ei sillä kaikille ole varmaan mitään arvoa. Varmaan se ap:n peräsin on ihan tavallinen takamus, tuskin siinä mitään kauheaa on. Mies suhtautuu siihen varmaan samoin, kuin vaikka siihen, että sinulla olisi finnejä, kaksoisleuka, persjalat tai muuta "virhettä" -  huomaa kyllä, mutta ei sillä mitään väliä ole.

Jos suurin esteettinen heikkous on takamus, niin varmaan mies tykkää kuitenkin rinnoistasi ja muusta kropastasi ap? Onko siis koskaan kehunut mitään ja jos on, niin mitä? Kannattaa keskittyä niihin hyviin puoliin ja sanoihin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin juuri, miksi on parempi yksin. Kiitos.

-mies

Vierailija
44/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:50"]

Muistin juuri, miksi on parempi yksin. Kiitos.

-mies

[/quote]

Ole hyvä. Kuole yksin ja mätäne.

Vierailija
45/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:42"]

No anna takaisin samalla mitalla. Sano, että hän on huvipuiston laitteista "pikajuna" tai "pienoiskaruselli". Vihjaa myös, että homot tykkäävät miesten pyöreistä takamuksista.

[/quote]

Tätä en ikinä ymmärrä. Kun toinen on ollut rehellinen, niin miksi pitää kostaa ja vastata epärehellisesti? Älkää vastatko tähän, että kyllä sen miehen pitäisi tajuta, että tuollainen loukkaa. Mitä sitten jos loukkaa? Miksi se on ongelma?

[/quote]

Mikä on ihmisessä vialla, jos ei tajua, että loukkaaminen on ongelma? 

[/quote]

Niin, voisitko selittää kun minä en ymmärrä.

Vierailija
46/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ymmärrettävää, että ap on loukkaantunut ja kokee nyt epävarmuutta miehen mielipiteestä omaa vartaloaan kohtaan. Kyllähän tuo juuri siltä kuulostaa, että mies ei tykkää ap:n takapuolesta ja on siis ihan itse huomioinut tämän hänen "suurimmaksi esteettiseksi haitaksi" tms. Siis olisin ainakin itse aivan maassa, jos oma mieheni sanoisi jotain vastaavaa! Ja nimenomaan sen vuoksi, että sitä haluaa kuulla tietenkin näyttävänsä seksikkäältä, kuulla että on ihana perse, siis sellainen, että mies aidosti sitä himoitsee heti nähdessään! Olisi kamalaa, jos tulisi sellainen olo, että miltä näytän takaapäin...ei voisi olla juuri tyrmäävämpää kommenttia seksiin liittyen, jos vieläpä tykkää olla takaapäin naitavana. Kyllä miehet yleensä juuri kehuvat naistensa takapuolia, nehän ovat juuri sitä eläimellistä puolta edustava piirre, jonka pitäisi saada mies kuumaksi - ei niin, että mies pystyisi seksiin takapuolesta huolimatta.

Ap, sinuna vaihtaisin miestä. Vaikeaa kuvitella, että tuo ei vaikuttaisi seksuaaliseen halukkuuteesi ja vapautuneisuuteesi sängyssä. Tai sitten sinun pitää vaan aktiivisesti unohtaa se kommentti. Tyhmä mies, ei kukaan halua kuulla olevansa seksuaalisesti merkittävän esteettisen piirteen puolesta jotenkin heikko tai huono.. 

Vierailija
47/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuollaisesta persekommentista pitäisi loukkaantua? Mies ymmärtää, että kaikissa ihmisissä on erilaisia ominaisuuksia. Hyviä, neutraaleja ja huonoja. Nainen ymmärtää saman, mutta ei käsitä mitenkään enää sitä, että mies ottaa ne ominaisuudet ihan neutraalisti ja sellaisina, että niistä VOIDAAN keskustella tai heittää läppää ilman mitään kummallisia kiertoilmauksia.

Vierailija
48/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tyypillistä, eka kerjätään verta nenästä ja sit ku sitä tulee, niin itketään!

Oletko itse ajatellut, että miehen oma perse voi olla arka paikka miehelle? Jospa hän on itsekin huomannut perseensä pyöreydeän ja häpeää naismaista persettään? Oletko ajatellut kuinka paljon olet mahdollisesti loukannut häntä??

Olet niin tyypillinen nainen, että en haluaisi olla kanssasi. Ihan kamalaa olisi joutua seksin jälkeen miettimään jotain idioottimaista juuri tyyliin "mikä huvipuistolaite olisin". Ei saatana.

Vierailija
49/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellähön on juuri seksikästä kunnon lihaksikas ja treenattu perse, ihan niin kuin naisillakin! Kaikilla kunnon urheilijamiehillä on aina hyvä pyöreä perse, siitä on hyvä ottaa kiinni kun mies rynkyttää oikein huolella! Pitää olla naisella itsellä huono perse, jos ei tykkää miehellä kunnon pakaralihaksista. Löysiä, litteitä tai olemattomia pakaroita nyt kukaan halua koskea saati katsoa.

Vierailija
50/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:51"]

Just tyypillistä, eka kerjätään verta nenästä ja sit ku sitä tulee, niin itketään!

Oletko itse ajatellut, että miehen oma perse voi olla arka paikka miehelle? Jospa hän on itsekin huomannut perseensä pyöreydeän ja häpeää naismaista persettään? Oletko ajatellut kuinka paljon olet mahdollisesti loukannut häntä??

Olet niin tyypillinen nainen, että en haluaisi olla kanssasi. Ihan kamalaa olisi joutua seksin jälkeen miettimään jotain idioottimaista juuri tyyliin "mikä huvipuistolaite olisin". Ei saatana.

[/quote]

Ehkä provoilet, mutta palaan vielä tähän kommentoimaan, etten haukkunut miehen takapuolta. Se on urheilullisen pyöreä ja tykkään siitä kovasti eikä mies varmasti ottanut sanomistani sillä lailla, että sitä moitin.

Ihan kiinnostuksesta, jotka kommentoitte, että kerjäsin verta nenästäni tms. Ettekö te ole koskaan epävarmoja mistään kohdasta kehossanne ja puhu siitä kumppanillenne. Tuo oli muuten ensimmäinen kerta, kun puhuin kehooni kohdistuvasta epävarmuudesta miehelle, en siis todellakaan ole jatkuvasti asiasta puhumassa.

Vierailija
51/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:45"]

On se ihan ymmärrettävää, että ap on loukkaantunut ja kokee nyt epävarmuutta miehen mielipiteestä omaa vartaloaan kohtaan. Kyllähän tuo juuri siltä kuulostaa, että mies ei tykkää ap:n takapuolesta ja on siis ihan itse huomioinut tämän hänen "suurimmaksi esteettiseksi haitaksi" tms. Siis olisin ainakin itse aivan maassa, jos oma mieheni sanoisi jotain vastaavaa! Ja nimenomaan sen vuoksi, että sitä haluaa kuulla tietenkin näyttävänsä seksikkäältä, kuulla että on ihana perse, siis sellainen, että mies aidosti sitä himoitsee heti nähdessään! Olisi kamalaa, jos tulisi sellainen olo, että miltä näytän takaapäin...ei voisi olla juuri tyrmäävämpää kommenttia seksiin liittyen, jos vieläpä tykkää olla takaapäin naitavana. Kyllä miehet yleensä juuri kehuvat naistensa takapuolia, nehän ovat juuri sitä eläimellistä puolta edustava piirre, jonka pitäisi saada mies kuumaksi - ei niin, että mies pystyisi seksiin takapuolesta huolimatta.

Ap, sinuna vaihtaisin miestä. Vaikeaa kuvitella, että tuo ei vaikuttaisi seksuaaliseen halukkuuteesi ja vapautuneisuuteesi sängyssä. Tai sitten sinun pitää vaan aktiivisesti unohtaa se kommentti. Tyhmä mies, ei kukaan halua kuulla olevansa seksuaalisesti merkittävän esteettisen piirteen puolesta jotenkin heikko tai huono.. 

[/quote]

Kiitos, että ymmärrät miltä minusta tuntuu.

Vierailija
52/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:42"]

No anna takaisin samalla mitalla. Sano, että hän on huvipuiston laitteista "pikajuna" tai "pienoiskaruselli". Vihjaa myös, että homot tykkäävät miesten pyöreistä takamuksista.

[/quote]

Tätä en ikinä ymmärrä. Kun toinen on ollut rehellinen, niin miksi pitää kostaa ja vastata epärehellisesti? Älkää vastatko tähän, että kyllä sen miehen pitäisi tajuta, että tuollainen loukkaa. Mitä sitten jos loukkaa? Miksi se on ongelma?

[/quote]

Mikä on ihmisessä vialla, jos ei tajua, että loukkaaminen on ongelma? 

[/quote]

Niin, voisitko selittää kun minä en ymmärrä.

[/quote]

Edesmenneen Spede Pasasen sanoin: Älä koskaan selitä. Fiksuille ei tarvitse ja tyhmät ei kuitenkan ymmärrä.

Vierailija
53/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:00"]

Edesmenneen Spede Pasasen sanoin: Älä koskaan selitä. Fiksuille ei tarvitse ja tyhmät ei kuitenkan ymmärrä.

[/quote]

Jaa. No sitten tässä ei ole muuta mahdollisuutta kuin, että jatkan suoraan puhumista ja te loukkaantujat sitten loukkaannutte. Luulisi ehkä, että teillä olisi enemmän kiinnostusta selvitelä asiaa kun te tässä väitätte olevanne kärsijöitä. Vai oletteko sittenkään? Haiskahtaa nimittäin hieman teennäisiltä nuo teidän "loukkaantumisenne". Mitään vastapurskahduksia en sitten siedä. Jos sellaisia ilmenee, niin katkaisen välit heti.

Vierailija
54/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:04"]

Ehkä provoilet, mutta palaan vielä tähän kommentoimaan, etten haukkunut miehen takapuolta. Se on urheilullisen pyöreä ja tykkään siitä kovasti eikä mies varmasti ottanut sanomistani sillä lailla, että sitä moitin.

Ihan kiinnostuksesta, jotka kommentoitte, että kerjäsin verta nenästäni tms. Ettekö te ole koskaan epävarmoja mistään kohdasta kehossanne ja puhu siitä kumppanillenne. Tuo oli muuten ensimmäinen kerta, kun puhuin kehooni kohdistuvasta epävarmuudesta miehelle, en siis todellakaan ole jatkuvasti asiasta puhumassa.

[/quote]

Et tosin kysynyt minulta, mutta: ei, en ole epävarma mistään kohdasta kehossani. Siinä on vähän elintasovatsaa, naamalla parempi mennä radioon kuin telkkariin eikä maratonia tai yli 10 km hiihtoa tarvitse lähteä koittamaan. Eiköhän kumppani ole hyväksyntänsä näille ominaisuuksille antanut ja sama toisinpäin. Naisessa kyllä ymmärrän halun pynttäytyä ja meikata ja kaiken muun säätämisen, mutta tuntuu todella sairaalta ajatuskin, että minua varten kukaan alkaa muokkaamaan itseään.

Vierailija
55/65 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ollut yhteydessä mieheesi? Miten ajattelit edetä, uskotko pääseväsi yli noista kommenteista? 

Vierailija
56/65 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tee sille takapuolellesi jotain, äläkä kerjää kehuja mieheltä. mene lenkille ja jumppaan, kuukaudessa saat jo tulosta.

tuollainen itsensä mollaaminen on epäviehättävää, samoin ihme kysymykset kuten mikä huvipuistolaite olen.

mies ei ole kovin kiva tyyppi kun kommentoi noin, kertoo paljon miehestä ja siitä, mitä hän sinusta ajattelee. vähän sellaista ylikaverillista menoa. 

Vierailija
57/65 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kommentit olivat varmasti tarkoitettuja huumoriksi, mutta ap tosikkona ei tajunnut ja mies ei ymmärtänyt puhuvansa naiselle. Kummallakin olisi pitänyt olla käyttöohje mukana.

Vierailija
58/65 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tajua tuollaisten kommenttien satuttavan naista, niin hänen ei ensinkään kannata alkaa edes seurustelemaan. Itse en kaipaa tuollaista paskaa.

Vierailija
59/65 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jotenkin ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Vaikka epävarmuus ja itsensä mollaaminen on rasittava piirre (mulla on yksi kaveri joka AINA säälii ja haukkuu itteään), oli tuo takamusjuttu aika tökerö. Miksi olet miehen kanssa, jonka sanomiset saavat sinut noin epämukavaksi ja mietteliääksi? 

Vierailija
60/65 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:31"]

Tähän mies totesi, että takamukseni on suurin esteettinen virheeni. Kommentti tuntui pahalta, vaikka itsekään en takamuksestani tykkää. 

[/quote]Tämähän tarkoittaa kääntäen, että kaikki muu on sinussa parempaa. Kaunis ajatus, vaikkakin kömpelösti ilmaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan