Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ajattelemattomat kommentit

Vierailija
10.11.2013 |

Olen tapaillut lyhyen aikaa miestä, joka usein sanoo asioita pahemmin ajattelematta. Kaksi "parasta" ovat olleet seuraavat. Kerran seksin jälkeen kysyin läpän heiton keskellä mieheltä, mikä huvipuistolaite olisin liittyen seksiin. Hän vastasi "possujuna", mitään selittämättä. Tietysti odotin jotain hieman erilaista  vastausta, mutta sainpahan taas opetuksen, että miehiltä ei saisi kysyä mitään, jollei ole varautunut kuulemaan mitä tahansa..

Ja se toinen esimerkki. Silittelin miehen takamusta ja totesin, että hänen takamuksensa on pyörempi kuin minulla, vaikka toisin päinhän sen pitäisi mennä. Totesin myös, että välillä minua jopa nolottaa, kun mies kourii takamustani eikä siellä ole "mitään". Tähän mies totesi, että takamukseni on suurin esteettinen virheeni. Kommentti tuntui pahalta, vaikka itsekään en takamuksestani tykkää. Mies ei edes tajunnut sanoneensa jotain ikävää ennen kuin huomautin asiasta sanoen, että hänen kommentistaan tuli minulle paha mieli ja epävarma olo varsinkin, koska lempiasentoni seksissä ovat ns. takamuskeskeisiä eli takaapäin ja reversed cowgirl.

Onko muilla tällaisia miehiä ja miten suhtautuisitte tällaisiin kommentteihin? Emme ole harrastaneet seksiä tuon viimeisimmän kommentin jälkeen, mutta minua hieman huolestuttaa, että nuo sanat tulevat kaikumaan päässäni silloin enkä pysty vapautumaan kuten aiemmin ja varmaan orgasmin saantikin vaikeutuu :/ Olenko outo tai epäkypsä, kun teen tästä näin ison numeron..

Olemme kolmikymppisiä, minulla on pitkiä parisuhteita takana, mutta mies on melko kokematon..

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täh??

Mä oisin vastannu ihan samanlailla "possujuna", koska se on eka sana, joka tulee huvipuistosta nyt yleensäkin mieleen. Ihan typerää ruveta vakavissaan pohtimaan, että mitä huvipuistolaitetta muistuttaa... Typerään kysymykseen saa vastata typerästi. Oisin itse revenny nauramaan moisesta vastauksesta :D

Ja mitä odotat että mies vastaa tuohon perse-juttuun kun ensin SINÄ arvostelet hänen persettään?!

Haloo, nainen.

Vierailija
22/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:42"]

No anna takaisin samalla mitalla. Sano, että hän on huvipuiston laitteista "pikajuna" tai "pienoiskaruselli". Vihjaa myös, että homot tykkäävät miesten pyöreistä takamuksista.

[/quote]

Tätä en ikinä ymmärrä. Kun toinen on ollut rehellinen, niin miksi pitää kostaa ja vastata epärehellisesti? Älkää vastatko tähän, että kyllä sen miehen pitäisi tajuta, että tuollainen loukkaa. Mitä sitten jos loukkaa? Miksi se on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä olivat vain joitakin esimerkkejä ja mies puhuu samaan tyyliin muutekin, niin onpa aika törppö äijä. En viitsisi moista kuunnella.

Vierailija
24/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja numero 18 lisää vielä että näitä mitä minun mieheni sanoi oli:

Tavallaan vertaili minua ja serkkuani ja tokaisi että olemme molemmat kauniita. (En oikein halunnut ajatella serkkuani heti ensimmäisenä hänen ihailunsa kohteena.)

Sanoi että jossain oli paljon kauniita naisia ja lisäsi perään että minä olen kuitenkin kaunein. (Miksi minun piti saada tietää että jossain oli hänestä kauniita naisia?)

Jostain naisesta: "Se oli oikeen semmonen että kaikki miehet ihastui siihen. Se on aina ollut semmoinen mallin näköinen". (Tähän vähän että ahaa, kiva tietää.)

Kerran sanoi vitsillä nauraessamme läskiksi minua. (Juu, vitsailtiin mutta satutti silti)

Arvosteli yhtä kehoni osaa kerran rumaksi. (Silloinkin kyllä vitsailtiin seksin jälkeen, mutta satutti silti.)

Tässä joitain esimerkkejä alkuajoista, nyt 4 vuotta yhdessä ja nuo on loppuneet ja sanoo surevansa ja katuvansa noita ja yhä väittää ettei ole tarkoituksella halunnut loukata. Nykyään kuulemma tietää paremmin, mitä kannattaa sanoa. Tiedä sitten. Ikävän maun nuo jättää joka tapauksessa ja hän tietää sen.

Vierailija
25/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo 18 ja 22. Keskitytään apn juttuun !

Vierailija
26/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mukava mies ei kyllä "vahingossa" sano tuollaisia. Naiset, vaatikaa laatua!

Vierailija
27/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:31"]

hänen kommentistaan tuli minulle paha mieli ja epävarma olo

[/quote]

Tuliko itkukin?

Vierailija
28/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:46"]

Lopeta jo 18 ja 22. Keskitytään apn juttuun !

[/quote]

Ei ollut tarkoitus viedä huomiota, vaan kertoa että minun mieheni sanoi tuollaisia ihan ajattelemattomuuttaan. Eli siis tarkoitin että kai ap:nkin mies voi sanoa, jos on hieman sosiaalisesti vajukki.

Vierailija
29/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:31"]

Olen tapaillut lyhyen aikaa miestä, joka usein sanoo asioita pahemmin ajattelematta. Kaksi "parasta" ovat olleet seuraavat. Kerran seksin jälkeen kysyin läpän heiton keskellä mieheltä, mikä huvipuistolaite olisin liittyen seksiin. Hän vastasi "possujuna", mitään selittämättä. Tietysti odotin jotain hieman erilaista  vastausta, mutta sainpahan taas opetuksen, että miehiltä ei saisi kysyä mitään, jollei ole varautunut kuulemaan mitä tahansa..

Ja se toinen esimerkki. Silittelin miehen takamusta ja totesin, että hänen takamuksensa on pyörempi kuin minulla, vaikka toisin päinhän sen pitäisi mennä. Totesin myös, että välillä minua jopa nolottaa, kun mies kourii takamustani eikä siellä ole "mitään". Tähän mies totesi, että takamukseni on suurin esteettinen virheeni. Kommentti tuntui pahalta, vaikka itsekään en takamuksestani tykkää. Mies ei edes tajunnut sanoneensa jotain ikävää ennen kuin huomautin asiasta sanoen, että hänen kommentistaan tuli minulle paha mieli ja epävarma olo varsinkin, koska lempiasentoni seksissä ovat ns. takamuskeskeisiä eli takaapäin ja reversed cowgirl.

Onko muilla tällaisia miehiä ja miten suhtautuisitte tällaisiin kommentteihin? Emme ole harrastaneet seksiä tuon viimeisimmän kommentin jälkeen, mutta minua hieman huolestuttaa, että nuo sanat tulevat kaikumaan päässäni silloin enkä pysty vapautumaan kuten aiemmin ja varmaan orgasmin saantikin vaikeutuu :/ Olenko outo tai epäkypsä, kun teen tästä näin ison numeron..

Olemme kolmikymppisiä, minulla on pitkiä parisuhteita takana, mutta mies on melko kokematon..

[/quote] No se vaan heitti läppää siinä, vähän ihmeellinen kysymys kyllä :) mutta en tiedä tilannetta ja teidän suhdettanne, niin en voi ihan varmaksi sanoa oliko se siinä kontekstissa ihmeellinen.

Persejuttu on aika paha. En kyllä alkais omaa persettä hirveesti haukkumaan tai liikaa analysoimaan "sulla on pyöree, mulla tällänen, vaikka pitäisi olla toisinpäin". Se kuulostaa niin epävarmalta. Jos olisin epävarma, niin varmaan torjuisin persekosketukset tai ohjaisin käden muualle...

Vähän vaikuttaa siltä, että kuulostat liian epävarmalta ja mies kiusallaan tollasta tekee. Kyllä miehiä ärsyttää yleensäkin naisten kaikenmaailman kyselyt. Ja just sellaset ärsyttävät, esim. jos naisella ei ole kovin hyvä tukka, niin kyselee "onko mulla kiva tukka?" tms.

Vierailija
30/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

#27 luki aloituksen vielä tarkemmin, siis mitä hittoa olet ihan omasta aloitteestasi mollannut persees ihan nolliin (verrannut miehen perseeseen jne) ja odotat, että mies sanoo "ei ku sulla on ihana perse"? Vai mitä? Miehet ei just tykkää tollasesta...epävarmuudesta...

Vierailija
31/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 16:49"]

Ei pidä mennä vihjailujen kautta kyselemään asioita, joista toivoo itsetunnon kohotusta. Miehet pääsääntöisesti ei tajua, että heidän pitäisi osata kysymyseen vastaamisen sijaan käyttäytyä ja puhua siten, että siitä tulisi  naiselle olo, ettei rumalla pyllyllä ole miehelle oikeastaan mitään merkitystä, koska mies rakastaa naista kokonaisvaltaisesti ja näkee naisessa vain kauniita asioita. Miespolot luulee, että siihen kysymykseen pitää vastata ja sitten ne vastaa - ja pieleen menee.

[/quote]Ja joitakin ihan oikeasti ärsyttää tuollaiset kysymykset ja temppuilut ja ne lyö vaan löylyä kiukaalle

#27#28

Vierailija
32/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti. Vähitellen alkaa muutenkin haukkumaan sinua, ihan kyselemättä. Huomauttelee ulkonäöstä yms. Kokemusta on!

Vierailija
33/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna takaisin samalla mitalla. Sano, että hän on huvipuiston laitteista "pikajuna" tai "pienoiskaruselli". Vihjaa myös, että homot tykkäävät miesten pyöreistä takamuksista.

[/quote]

Tai "vauhtimato".

Vierailija
34/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen mies. Hiljeni, kun sanoin kerran liian lyhyeen lopahtaneen yhdynnän jälkeen: "tuhkamuna"

Sen jälkeen olisi ollut aivan sama, miten olisi minua loukannut jos olisi vielä puhumaan kyennyt. Vaan eipä kyennyt, kun meni aivan hiljaiseksi. Sain kuitattua kaikki arvostelut takaisin, tuntui hyvälle vaikkakin lapselliselle. Sen jälkeen ei ollut suhteelle enää jatkoa ja hyvä niin.

Vierailija
35/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla on latsukaperse, jossa ei ole mitään seksikästä eikä edes kiinniotettavaa, ei lihaksia ja kunnon muotoa, niin ei varmaan kannata mieheltä kysellä kommentteja tai tuolla tavalla lypsää niitä. Kaikkihan sen nyt näkevät samalla tavalla sen losoperseen, eikä se mies sen kummempi ole. Rehellisyys ei kyllä kannata, kun heikolla itseluottamuksella varustetut naiset draamailee niin helposti. Vaikka itse ovat samaa mieltä!

Ihme että kuitenkin pystyy naimaan takaapäin, varmaan pitää silmiään kiinni ;) Vaikeaa kuvitella kuka pitäisi lattanaa ja pienehköä naisen peppua kauniina, kun kunnon kiinteät pakarat ovat ne kauneimmat. Kannattaa ap miettiä joko tehokasta pepputreeniä, itsetunnon kohotusta tai miehen vaihtamista sokeaan! 

Vierailija
36/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 17:40"]

[/quote]

Tätä en ikinä ymmärrä. Kun toinen on ollut rehellinen, niin miksi pitää kostaa ja vastata epärehellisesti? Älkää vastatko tähän, että kyllä sen miehen pitäisi tajuta, että tuollainen loukkaa. Mitä sitten jos loukkaa? Miksi se on ongelma?

[/quote]

Mikä on ihmisessä vialla, jos ei tajua, että loukkaaminen on ongelma? Ja mistä sinä tiedät, että ap olisi epärehellinen? Aloituksessa ei tullut ilmi miehen kestävyyttä tai vehkeen kokoa.

Vierailija
37/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko, provoilija heräsi. Tere tere 33.

Vierailija
38/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:26"]

Jos ap:lla on latsukaperse, jossa ei ole mitään seksikästä eikä edes kiinniotettavaa, ei lihaksia ja kunnon muotoa, niin ei varmaan kannata mieheltä kysellä kommentteja tai tuolla tavalla lypsää niitä. Kaikkihan sen nyt näkevät samalla tavalla sen losoperseen, eikä se mies sen kummempi ole. Rehellisyys ei kyllä kannata, kun heikolla itseluottamuksella varustetut naiset draamailee niin helposti. Vaikka itse ovat samaa mieltä!

Ihme että kuitenkin pystyy naimaan takaapäin, varmaan pitää silmiään kiinni ;) Vaikeaa kuvitella kuka pitäisi lattanaa ja pienehköä naisen peppua kauniina, kun kunnon kiinteät pakarat ovat ne kauneimmat. Kannattaa ap miettiä joko tehokasta pepputreeniä, itsetunnon kohotusta tai miehen vaihtamista sokeaan! 

[/quote]

Mutta huonoitsetuntoinen losoperse nainen ja sosiaalisesti kyvytön uuvelo-mies ovat MAT-teorian mukaan suht samalla tasolla, ellei toinen sitten ole huomattavan ruma tai huomattavan kaunis. Jos alkaa vaihtamaan, niin saa toisen samanlaisen tai sitten ei mitään.

Vierailija
39/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Jos olet noin epävarma omasta ruumiinosastasi, kannattaisiko asialle tehdä jotain? Jos tosiaan olet niin onnellisessa asemassa, että kroppasi on muuten bueno niin eikun kyykkäämään niin saa peppukin vähän muotoa. Peppua kun voi muokata, mutta tissejä on vaikea lähteä kasvattamaan ilman että kasvaa maha ja reidet samalla.

Ja miehesi oli tyhmä kun noin sanoi. Vielä tuo "esteettinen" sanana on sellainen, että on varmaan ainakin pari sekuntia vastausta miettinytkin. Harvemmin miehet kai tuollaisia sanoja käyttää noin vain. Eikä tietenkään kannata kysyä mieheltä asioita, joita ei halua kuulla. Esimerkkinä kysymykset "ketä julkkisnaista/kaveriani/tm panisit mieluiten", joita jotkut naiset esittää.

Vierailija
40/65 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattanee olla miesten hiljaa ja naisten kärsiä kompleksesistaan ihan itsekseen, jos noista ap:n kaltaisista asioista suuttuu. Ei kaikille miehille ole niin väliä sillä, mille se naisen takamus näyttää, osalle kyllä käy heikompikin laatuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi