Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelusten pyytäminen

Vierailija
10.11.2013 |

Asun ulkomailla ja matkustan usein Suomeen työmatkalle. Melkein joka kerta joku puolituttu on pyytämässä viemään tai tuomaan jotain tavaraa. Ärsyttää, kun pitävät itsestäänselvänä, että vien ja tuon mielelläni kaikkea mahdollista. Harva huomioi mitenkään, vaikka olen kuulemma joskus "pelastanut tilanteen" tuomalla jotain tärkeää. Miten tehdä selväksi, että en enää halua ryhtyä moiseen? Molemmissa maissa myös kauheat soittelut ym, miten tavara toimitetaan. Todella rasittavaa! Usein mulla on toinen matkalaukku täynnä muille menevää kamaa, argh!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot,että muuten kyllä mukava auttaa mutta aiheuttaa jatkotoimituksen takia sinulle käytännön hankaluuksia ja neuvot ottamaan selvää kuljetusfirmojen taksoista. Ite kun reissaan lähes vuosittain ulkomailla,niin aina on joku pyytämässä tuliaisia..noh alkuun koinkin tän jotenki velvollisuutena tuoda kiinnostuneille palan paratiisia. Mut nyt "vanhemmiten" ja enempi reissanneena kyl tajunnu jo että hakekoot ite tuliaisensa,minähän se lomalla oon enkä heitä varten hyppää tinkaamassa basaarimyyjien kanssa millon mistäkin käsityöstä tms koriste-esineestä :)

Vierailija
2/2 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävilleni vienkin mielelläni, mutta nämä tyhjänpäiväiset yhdentekevät ihmiset  rasittavat mua pyyntöineen. En ikinä kehtaisi pyytää toiselta ilman sitä jotenkin huomioimatta. Ihan niinkuin mulla ei olisi omia tavaroita kuljetettavana!!! Taidan laittaa totaalisen stopin tälle :-)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan