Milloinkohan tasa-arvoinen asevelvollisuus tulee?
Tai kansalaispalvelus mikä liekän.SDP otti asian puheen aiheeksi ja siitä on jatkuvasti puhetta. Milloin luulette että sen lain käsittely alkaa? Itse luulen että 5-10v päästä.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida maksaa vaivaa ruveta uudistamaan järjestelmää, joka kohta lakkautetaan kuitenkin. Eli uskoisin, että miesten asevelvollisuudesta rauhan aikana luovutaan ennen kuin tasa-arvoinen asevelvollisuus saadaan aikaiseksi.
Haha!
Niin kauan kuin Venäjä on rajan takana ja vallassa on Putler tai muu kusipää diktaattori niin asevelvollisuus ei katoa. Eli ei katoa ikinä.
Nytkin sotivat Ukrainan kanssa ja yrittävät varastaa Krimiä itselleen.
Ne valloitti jo krimin
Muu maailma ei ole tuota rikollisuutta hyväksynyt -homma on siis kesken.
Voivat vetäytyä sieltä, pyytää anteeksi ja heittää Putinin sotarikollisena vankilaan.
Se ei silti muuta sitä faktaa että Venäjä on sen valloittanut ja että se on niiden hallussa. Ei Ukrainan valtio sitä hallitse. Se ei virallisesti kuulu Venäjään kuitenkaan koska niin kuin sanoit muu maailma ei ole sitä hyväksynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ennen kuin miehet synnyttävät puolet tulevista veronmaksajista.
Suomalainen nainen ei edes synnytä
Eihän se enää edes parittele.
Ainakaan miehen kanssa.
Ei kuulu valikoivan tasa-arvon oppikirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä suoraan asiaan liittyen, mutta jos nainen olisi esimiehenä armeijassa, niin en lopsauttaisi korvaakaan sen käskyille. Viekööt vaikka putkaan/linnaan, kyllä jämpti on näin (tuntemattoman Lahtisen sanoin)
Sama mulla, mutta miehistä. Niin kauan kun miehet siellä häärää, ihan saatanan sama mitä sellainen huutaa. Minua ei miehet määräile.
n19
Mitä väliä sen sukupuolella on? Minä kuuntelisin nais- ja miesupseeria. Ei sillä sukupuolella oikeestsi ole väliä.
EN minä tiedä. Kysy tuolta, joka ei tottele naista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä suoraan asiaan liittyen, mutta jos nainen olisi esimiehenä armeijassa, niin en lopsauttaisi korvaakaan sen käskyille. Viekööt vaikka putkaan/linnaan, kyllä jämpti on näin (tuntemattoman Lahtisen sanoin)
Sama mulla, mutta miehistä. Niin kauan kun miehet siellä häärää, ihan saatanan sama mitä sellainen huutaa. Minua ei miehet määräile.
n19
Mitä väliä sen sukupuolella on? Minä kuuntelisin nais- ja miesupseeria. Ei sillä sukupuolella oikeestsi ole väliä.
EN minä tiedä. Kysy tuolta, joka ei tottele naista..
Se on myöskin väärin mutta tuo ettei kuuntele miehiäkin on
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinulla mitään sodan ajan sijoitusta onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Jos tulee sota ja etkä tottele esimiestäsi edellä mainituin syin, olet maanpetturi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ennen kuin miehet synnyttävät puolet tulevista veronmaksajista.
Suomalainen nainen ei edes synnytä
Isävalikoima voisi olla huomattavasti parempi.
Voiko asevelvollisuus olla koskaan tasa-arvoinen. Laitetaan komppaniallinen miehiä vastaan komppaniallinen naisia, molemmille samat varusteet, kumpi voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti. Jos tulee sota ja etkä tottele esimiestäsi edellä mainituin syin, olet maanpetturi!
Ihan paskaa tuommojen vaikka kannustan asevelvollisuuden tasa-arvoisttamista
Muu maailma ei ole tuota rikollisuutta hyväksynyt -homma on siis kesken.
Voivat vetäytyä sieltä, pyytää anteeksi ja heittää Putinin sotarikollisena vankilaan.