Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänään Stockmannilla sain niin paskaa palvelua... muita?

Vierailija
09.11.2013 |

Menin kuntosalilta suoraan lökäreissä ja juoksutakissa Stockmannille ostamaan isänpäivä lahjaa. Olin ihan siisti, treenaamasta tulossa mutta en hikinen ja punainen kuitenkaan. Odottelin siinä sitten kiltisti tiskillä apua kellon ostamiseen, niinkuin moni muukin (oli hirveesti asiakkaita). Myyjä ei ottanut muhun edes katsekontaktia ja palveli asiakkaita vierestäni ja takaa. Vartin odotettuani siirryin itse katsomaan kelloja lasikaapin viereen, ja tää samainen myyjä tuli paikalle ja kysyi että "mitäs katselet?" Vastasin, että etsin kelloa, joka olis vesitiivis ja jossa olisi kestävä timanttilasi. Tähänpä myyjä tokaisi että "ne on sen verran kalliita että tuskin sä sellaista ostat, jos vaikka kattelisit noita toisia, ihan normaaleja kelloja". Katoin myyjää silmät selällään ja kysyin että mitähän naikkonen meinas, ja sain  ivallisen hymyn ja vastauksen:" niin mä vaan mietin että ei taida sun budjettis riittää näihin meiän kelloihin, käyppä vaikka anttilasta katsomasta".

Siis mitä hel*ettiä?? Onks kukaan muu kokenut tällästä syrjintää ulkonäön tms perusteella tuolla ? Myyjä selvästikkään ei pitänyt mua tarpeeksi hyvänä heidän asiakkaakseen. Jumalauta

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä-älyisten kokoontumisajot taas tässä ketjussa. Miksi espoolainen kävisi kuntosalilla Helsingissä? Pohditaanpa aivot sauhuten tätä. Raks raks. Hän on töissä Helsingissä? Ooh, eipä tullut pieneen mieleeni vaikka ranteessani on 6000 € maksava kello. Anttila on muuten samaa kauppaketjua Stockan kanssa.

Vierailija
62/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on totta, Itse olin helsingin keskustan stockalla joskus ostamassa kalliin merkin meikkivoidetta. Ketään muuta asiakasta ei tiskillä ollut mutta myyjä ei halunnut palvella. Totesi vain etten tuotetta kuitenkaan osta kun se on niin kallis. Sanoi siis jotenkin näin: tämä merkki on sulle liian kallis, kannattaa katsoa noita edullisempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttila ei muuten ole samaa kauppaketjua Stockan kanssa;-) Anttilan omistaa Kesko ja tietääkseni Stockmann Seppälöineen, Zaroineen ja Lindexineen ei vielä kuulu samaan konserniin. Itse asun Riihimäellä, käyn töissä ja ostoksilla Helsingin keskustassa ja voisin jopa hyvin ehtiä käymään kuntosalilla samalla matkalla.Niin että se siitä porvoon tai provon epäilystä.

Helsingin keskustan Stockalla saa yleensä aina hyvää tai jopa erinomaista palvelua mutta kello- ja koruosaston yksi tyly myyjätär on jäänyt minullekin mieleen.

Kyselin pari vuotta sitten lasten rannekelloja ja sain lähes samanlaisen vastauksen kuin ketjun aloittaja. Myyjä oli töykeä, röyhkeä ja EVVK-asenteella varustettu tapaus. Luultavasti puhumme Ap:n kanssa samasta henkilöstä jonka tasoisia myyjiä ei pitäisi päästää asiakaspalveluun ollenkaan. Ap, tee valitus. Linkitä tänne.

Vierailija
64/101 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti sentään. Tää on kyllä niiin keksitty juttu ettei mitään rajaa! Mä en usko tohon paskaakaan

Vierailija
65/101 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina saanut hyvää palvelua, kun olen itse sitä kysynyt liikkeessä. Ei kyllä luokse meikkiosastolla tulla. Olen siis parikymppinen nuori nainen ja pukeudun kyllä ihan perus siististi, mutta en omista muutamaa kappaletta lukuunottamatta kalliita merkkivaatteita... Nettikaupan asiakaspalveluun soittaessani sain taas tosi hyvää palvelua! Halusin ostaa uuden, vähän laadukkaamman käsilaukun. Halusin tilata netistä kolme eri laukkua, joiden arvo oli yhteensä noin 1000€ ja päättää sitten kotona, että minkä otan (ei ollut mahdollisuutta tulla liikkeeseen). Soitin asiakaspalveluun kysyäkseni, että saanko tilata noin suurella summalla ja kerroin tilanteen. Nainen ilmoitti, että tottakai ja sanoi, että merkkaa jonnekkin jotain... Kyllä se varmaan vähän epäillyttää jos joku noin suurella summalla laukkuja tilaa.

Vierailija
66/101 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:47"]mä en ole ikinä uskonut tuohon, että myyjä oikeasti sanoo, että "sulla ei ole varaa näihin tuotteisiin", se on ihan urbaania legendaa.

[/quote]

Mulle on näin sanonut asunnonvälittäjä. En sitten ostanut sitä asuntoa.

Vierailija
67/101 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa toki kaikille että missä päin Porvoota oot menny Stockmannille. Koska Stockmannia ei oo Porvoossa. Olisko ollu sokos?

Vierailija
68/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:14"]

tuskin sillä kellon hinnalla nyt on tässä väliä. Ihan turha muoden,kehuskellabkalleilla kelloillaan. Sitä paitsi, musta 300 e on jo ihan tarpeeks kallis. Miksi pitäis olla kalliimpi?

[/quote]

Sanoppa se ! Osa näyttää tulevan tähän nyt brassailemaan ja snobeilemaan kelloillaan, että kuinka paljon ovat maksaneet. Eikö ne itse tajua miten säälittäviä ne on ?

Vierailija
69/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:59"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:05"]

ja ei, en asu porvoossa, vaan ihan espoossa;)

ap

[/quote]

Aika hyvä yritys tuo aloitus, mutta Espoon Tapiolan Stokkalla ei muuten ole kello-osastoa! :DDD

[/quote]

Eli Porvoon Stockka kuitenkin :D Siellä on kello-osastokin tarvittaessa.

[/quote]

Taas jollain lukuhäiriöitä: taisi AP alussa kertoa, että asio Helsingissä eikä Tapiolassa.

Vierailija
70/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 07:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 20:22"]

Minä pari vuotta taaksepäin menin Helsingin keskustan Stockmannin hajuvesiosastolle ja kysyin, että olisikohan heillä Stella McCartneyn Stella-tuoksua. Myyjä vastasi näin: Varmaan jostain Anttilasta kannattaa mennä kyselemään, ei meillä sellaisia ole.

Olin niin järkyttynyt siitä, ettei myyjä tajunnut kyseisen hajuveden olevan aika kallis ja kunnon merkkihajuvesikin. Löysin sen sitten itse, ja ostinpa vielä samalta myyjältä. Maksoi reilut 60 euroa. Olipas tämä myyjärouva hieman nolona..

[/quote]

varsinkin Kampin Anttilassa on hyvät hajuvesivalikoimat.

Hyvän vinkin antoi.

[/quote]

En ole tuo alkuperäinen viestittäjä, mutta Anttilan valikoimissa on suurinpiirtein cotyn tusinatuoksuja Christina Aguileiraa, Jenifer Lopezia, SJP:tä jne. Stellaa sieltä on turha hakea. Ilmeisesti myyjä oli yhtä tietämätön kuin töykeäkin. Tosiaan tässä taloustilanteessa ei luulisi millään liikkeellä olevan varaa töniä omia asiakkaita kilpailijoille. Vinkki kaikille hyvien hajuvesien ystäville. Netistä saa edullisemmin tuoksuja, sellaisiakin harvinaisuuksia, mitä stockalta ei löydy. Siis ystävällisesti ja asiallisesti ilman turhia "kuittailuja".

Vierailija
71/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo stockmann joku pyhä lehmä, kun täällä on monen niin vaikea tajuta, että ko. liike on surullisen kuuluisa huonosta palvelustaan.  

Vierailija
72/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme aikoinan lähteneet Helsinkiin ostoksille. ystäväni viihtyy rennossa tyylissä eli päällä oli tyyliin trikoiset löysät housut sekä huppari ja lippis, minulla farkut & pääkallotoppi + rastat. meikkiosastolla myyjät tuntuivat katselevan lävitsemme & kun otin yhden huulipunan, myyjä NAPPASI SEN KÄDESTÄNI sanoen että ovat kalliita punia! kyllä olin että anteeksi, mit vit..??! :O kun otin lompakosta satasen, pyörittelin sitä hetken  & totesin että sääli, olisi ollut niin kiva puna niin johan muuttui ääni kellossa ! nyt olisivat maatiasten rahat kelvanneet, mutta mepä marssimme ulos.

ja tämä tarina on tosi kuin vesi, tapahtui 2001/2002 mutta muistan varmaan loppuelämäni!

Vierailija
73/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 23:23"]

Vähä-älyisten kokoontumisajot taas tässä ketjussa. Miksi espoolainen kävisi kuntosalilla Helsingissä? Pohditaanpa aivot sauhuten tätä. Raks raks. Hän on töissä Helsingissä? Ooh, eipä tullut pieneen mieleeni vaikka ranteessani on 6000 € maksava kello. Anttila on muuten samaa kauppaketjua Stockan kanssa.

[/quote]

Onko? En usko.

Vierailija
74/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:29"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 23:23"]

[/quote]

Onko? En usko.

[/quote]

Anttilassa ainakin on käytössä "plussakortti", joka ei käy Stockalla. Tämä vaan tiedoksi tuolle alkuperäiselle "vähä-älyisten" kokoontumisajoon osallistuvalle...

Vierailija
75/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on. Stockalla saa kyllä hyvää palvelua myös verkkareissa.

Tai sitten myyjä kuittaili siitä sun "timanttilasista".

Siellä kohdellaan samalla formaatilla kaikkia asiakkaita. Sen olen kyllä huomannut, että vartijat taluttavat "katujen ja metsien miehet" ulos ennenkuin ehtivät myyjiä vaivata. 

Vierailija
76/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jaa. Eipä viime kuussa ku stocmannil hesas olin nii ei hirvee hyvää kohteluu saanu.

Vierailija
77/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina hyvää palvelua Stockalla. Erikoisliikkeissä on katsottu kuin halpaa makkaraa senkin edestä. Enkä muuta pukeutumistyyliä miellyttääkseni jotain matalapalkka-alan ihmistä. Olen ylipainoinen, trikoorytkyihin pukeutunut ja meikitön homssuinen täti. Omaisuutta kyllä löytyy yksin pankkitalletuksinakin kuusinumeroinen luku. En käytä rahaa vaatteisiin, mutta muihin juttuihin kyllä. Jos myyjää ei kiinnosta myydä, saan haluamani muualtakin.

Vierailija
78/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin

epäuskottava provo. Missään Stockan kaupassa ei takuulla yksikään myyjä sanoisi asiakkaalle noin.

Vierailija
79/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:42"]

Kyllä olemus ja ulkonäkö voi vaikuttaa aika radikaalistikin palvelun laatuun.

Itse saan nykyään hyvää palvelua Stockmannilla kun pukeuden  erittäin tyylikkäästi. Muutama vuosi aiemmin palvelu oli vähissä kun kävin kaupassa halvoissa rytkyissä tyylitajuttoman näköisenä.

[/quote]

Omalla kohdallani Stockmannin palveluun vaikutti se, oliko lapsi mukana. Samat vaatteet, sama kampaus ja meikki, mutta jos on lastenvaunut mukana, niin silloin kuulun heidän mielestään ostovoimattomaan asiakaskuntaan ja palvelu on huonoa. Samat vaatteet mutta lapset kotona ja palvelu pelaa.

Ainoa poikkeus on reklamaatiotilanteet. Ne Stockmann hoitaa poikkeuksetta huonosti. Näistä kahdesta syystä välttelen Stockmannia.

[/quote]

Itselläni toisinpäin.. Ilman vaunuja minua ei juuri noteerata (nuori 20 vee kai yleensä katselemassa vain..) . Toisaalta ne on tonnin emmaljungat että kai se tekee sen vaikutelman sitten..

Vierailija
80/101 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos tuo ap valehtelee. Sehän haittaa Stockan bisnestä, että joku levittelee valheita, joutuu varmaan maksamaan isot korvaukset :/ Minä ainakin pitäisin pienempää suuta ja selvittelisin omat ongelmani suoraan liikkeen kanssa (jos sellasia tulisi siis oikeasti) kuin "nimettömänä" huutelisin netissä, tältä vauva-palstaltahan on ekstrahelppo poimia kaikki kirjoittelijat poliisin tietoon. Hui!