Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään Stockmannilla sain niin paskaa palvelua... muita?

Vierailija
09.11.2013 |

Menin kuntosalilta suoraan lökäreissä ja juoksutakissa Stockmannille ostamaan isänpäivä lahjaa. Olin ihan siisti, treenaamasta tulossa mutta en hikinen ja punainen kuitenkaan. Odottelin siinä sitten kiltisti tiskillä apua kellon ostamiseen, niinkuin moni muukin (oli hirveesti asiakkaita). Myyjä ei ottanut muhun edes katsekontaktia ja palveli asiakkaita vierestäni ja takaa. Vartin odotettuani siirryin itse katsomaan kelloja lasikaapin viereen, ja tää samainen myyjä tuli paikalle ja kysyi että "mitäs katselet?" Vastasin, että etsin kelloa, joka olis vesitiivis ja jossa olisi kestävä timanttilasi. Tähänpä myyjä tokaisi että "ne on sen verran kalliita että tuskin sä sellaista ostat, jos vaikka kattelisit noita toisia, ihan normaaleja kelloja". Katoin myyjää silmät selällään ja kysyin että mitähän naikkonen meinas, ja sain  ivallisen hymyn ja vastauksen:" niin mä vaan mietin että ei taida sun budjettis riittää näihin meiän kelloihin, käyppä vaikka anttilasta katsomasta".

Siis mitä hel*ettiä?? Onks kukaan muu kokenut tällästä syrjintää ulkonäön tms perusteella tuolla ? Myyjä selvästikkään ei pitänyt mua tarpeeksi hyvänä heidän asiakkaakseen. Jumalauta

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa tämä tapahtui? Onko ihan oikea juttu? Jos nyt jonnekin Helsingin Stockmannillekin menee niin ei siellä kaikki asiakkaat kyllä näytä miltään hienostoväeltä, mutta siltikin tuovat ison osan rahasta edellämainitulle kaupalle. On myös näkynyt ihmisiä sporttisissa vaatteissa.

Sen nyt kaikki tietää, että ulkonäöstä ei aina näe henkilön rahatilannetta saati sitten tuloja. Yllättävän pummin näköisillä ihmisillä voi olla suuretkin tulot tai säästöt. Aika hidas asiakaspalvelija jos ei ole vielä asiaa sisäistänyt. Tekisin valituksen palvelusta.

Vierailija
2/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaapi olla keksitty juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ikinä uskonut tuohon, että myyjä oikeasti sanoo, että "sulla ei ole varaa näihin tuotteisiin", se on ihan urbaania legendaa.

Vierailija
4/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle nyt ihan noin olla siellä puhuttu, mutta joo, olen saanut Stockalla huonoa palvelua jos olen menyt sinne verkkareissa. Ja tämä kosmetiikkaosasolla.

Vierailija
5/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat palautetta, laita tarkka aika, paikka ja myyjän nimi/kuvas ja pyydä selvitys

Vierailija
6/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:46"]

Missä kaupungissa tämä tapahtui?

[/quote]

Porvoossa.

Vierailija
7/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tänään. Siellä oli hirvee hulina, joku kanttis juttu tai joku? Myyjä semmonen hyvin vanha tosi meikattu yrmee nainen. Ja joo, kyllä se ihan noin sanoi, siks jäikin kaivelemaan. Oon mä ennenkin saanut huonoo palvelua kiireessä mutta nyt tais olla tosi kiire ja stressi. :o

Ostin sitte ärsytyksessäni 300 euron kellon... Nyt kaduttaa, en mä sen hintasta kuitenkaan alunperin meinannut:D

Ap

Vierailija
8/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska Porvoosta ehtoota taas kerran!

Vierailija
9/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myyjä ei meinannut pahaa? Meinas vaan, että ne mitä katoit just siitä kaapista oli turhan kalliita, että toisaalla kaapissa tai kaupassa ois halvempia samanlaisia?

Vierailija
10/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoititko ap safiirilasin timanttilasiksi? :D Safiirilasilla olevia kelloja löytyy jo reilulla satasella, joten ei ne kalliita ole. Ihan semmoisia mihin perusduunarilla on kevyesti varaa.

Itse olen saanut aina hyvää palvelua Stockalla, vaikka välillä sinne menenkin ulkoiluvaatteissa. Muistan tosin käytöstavat ja olen ystävällinen myyjille, sillä saa yleensä hyvää palvelua kaupasta kuin kaupasta. Tuo on ihan puhdas myytti, että kaikki Stockmannin asiakkaat pukeutuisivat turkkiin ja merkkivaatteisiin.

Vierailija
11/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut Stokkalal huonoa palvelua kosmetiikkaosastolla, luultavasti silloisen nuoren ikäni vuoksi. Jos joku myyjä tuollaista oikeasti on sanonut, niin teet tietenkin valituksen!

Vierailija
12/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitenkään pitää paikkaansa. Myyjä voi ohittaa ja olla muuten ylimielinen, mutta tuolla tavalla ei sanota missään asiakkaalle, paitsi Porvoossa, mutta siellä ei taida olla Stockkaa?

Oma kokemukseni Stockan huonosta palvelusta: Vuosia sitten Pohjois-Suomessa asuva tuli käymään luonani Helsingissä. Hän halusi ostaa hatun häihin. Helsingissä on hattukauppoja, mutta koska en käy niissä, ohjasin hänet Stockkan hattuosastolle. Yleensä hän on huoliteltu, mutta tuolloin hänellä oli farkut, farkkutakki ja kangastossut. Oli kyllä meikit naamassa. Olin mukana ja myyjä oli ylimielinen ja piti tärkeämpänä järjestellä hattuja paikoillaan kuin paneutua siskoni hatun ostoon. Asenne oli "et sä kumminkaan mitään osta". Ei tietenkään sanonut sitä, mutta osoitti käytöksellään. No, sisko löysi hatun omin nokin ja osastolta löytyi toinen myyjä, joka sitten antoi vielä hatulle hoito-ohjeetkin.

Vierailija
13/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä Anttilasta katsomaan??? Tuskin kukaan itseään kunnioittava myyjä sanoo noin. Kannattaa valittaa suoraan Stokmannille. 

Vierailija
14/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euron kellon :) Mikä kello maksaa niin vähän?

Vierailija
15/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:57"]

Ehkä myyjä ei meinannut pahaa? Meinas vaan, että ne mitä katoit just siitä kaapista oli turhan kalliita, että toisaalla kaapissa tai kaupassa ois halvempia samanlaisia?

[/quote]

! Joo, safiirilasi, just sitä meinasin! :D ja voi toki olla että myyjä meinas et kattelen väärästä paikasta niitä kelloja eikä ymmärtänyt että sekotin ton safiiri ja timanttilasin. Mut silti jäi ihmetyttää. Kauheen nopeesti tuli noi myyjän vuorosanat, koitti samalla huudella siihen toista myyjää ja jotenkin hirveen kiirein

en ja häsläävä. En edes kerennyt siinä reagoida mitenkään kun myyjä jo lähti pois ja sano palaavansa kohta, jos vielä kaipaan apua katseltuani valikoimaa

ja ei, en asu porvoossa, vaan ihan espoossa;)

.

ap

Vierailija
16/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn siellä usein salin jälkeen (vieressä) eikä ole ollut ongelmia.  Tosin mulla on 3000e kello.

Vierailija
17/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska provo. Asioin stockalla säännöllisesti, välillä todella kaikkea muuta kuin freesinä ja ostan myös kalliita tavaroita - ikinä koskaan ei ole yksikään myyjä mitenkään kommentoinut asiaa. Ja se mitä tiedän stockan myyjien koulutuksesta ja valvonnasta niin yksikään myyjä ei siellä kommentoi ap:n kertomalla tavalla.

Liian kulunut provo, sorry.

Vierailija
18/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sillä kellon hinnalla nyt on tässä väliä. Ihan turha muoden,kehuskellabkalleilla kelloillaan. Sitä paitsi, musta 300 e on jo ihan tarpeeks kallis. Miksi pitäis olla kalliimpi?

Vierailija
19/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:05"]

[/quote]

! Joo, safiirilasi, just sitä meinasin! :D ja voi toki olla että myyjä meinas et kattelen väärästä paikasta niitä kelloja eikä ymmärtänyt että sekotin ton safiiri ja timanttilasin. Mut silti jäi ihmetyttää. Kauheen nopeesti tuli noi myyjän vuorosanat, koitti samalla huudella siihen toista myyjää ja jotenkin hirveen kiirein

en ja häsläävä. En edes kerennyt siinä reagoida mitenkään kun myyjä jo lähti pois ja sano palaavansa kohta, jos vielä kaipaan apua katseltuani valikoimaa

.

ap

[/quote]

Kuinka kummallista, jos ap:n kertomus todella pitää paikkansa. Myyjiä ohjeistetaan välttämään ilmaisuja kallis ja halpa, mieluummin käytetään arvokkaampi ja edullinen -sanoja. Stockmannilla on minun kokemuksen mukaan ollut aina mukavia ja asiantuntevia myyjiä, paitsi hullujen päivien aikaan, kun on niitä kiireapulaisia hommissa.

Vierailija
20/101 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 18:05"]

[/quote]

.

ap

[/quote]

Kuinka kummallista, jos ap:n kertomus todella pitää paikkansa. Myyjiä ohjeistetaan välttämään ilmaisuja kallis ja halpa, mieluummin käytetään arvokkaampi ja edullinen -sanoja. Stockmannilla on minun kokemuksen mukaan ollut aina mukavia ja asiantuntevia myyjiä, paitsi hullujen päivien aikaan, kun on niitä kiireapulaisia hommissa.

[/quote]

Se on ihan selvää, että tässä tapauksessa myyjä on todellakin toiminut vastoin ohjeistusta jos kertomus on totta. On kyllä ihan mahdollistakin, että tämä juttu ei ole provo, koska myyjillä saattaa olla sellaisiakin päiviä että päästelevät sammakoita suustaan vaikka Stockmannilla kyllä yleensä on hyvin asialliset myyjät muihin firmoihin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi