Mitä kotitöitä sinä olet tänään tehnyt ja mitä miehesi?
Kommentit (46)
Itse olen laittanut ruokaa ja pessyt pyykkiä, mies on käynyt kaupassa ja hoitanut puutarhaa. Joitain pikkuaskareita sitten noiden lisäksi molemmilla.
Olen viikannut edelliset pyykit kaappiin sekä pessyt koneellisen vaatteita ja ripustanut ne kuivumaan. Sitten vaihdoin kylpyhuoneeseen uuden maton ja heitin vanhan pesukoneeseen.
Lisäksi olen tehnyt ruokaa. Siinä se, laiska lauantai.
Mies ei ole tehnyt mitään, tapansa mukaan.
Mä en meinaa jaksaa mitään, oon raskaana. Mies tekee varmaan enemmän. Mitähän sitä on tullut tänään tehtyä?
Mies laittoi aamupalan. Minä tyhjäsin ja täytin tiskikoneen ja tiskasi käsin pari astiaa, mies tiskasi loput likoamaan jääneet (mun kädet oli superkuivat). Mies kävi koirien kanssa ulkona (meillä on hoitokoira, oman koiran voi päästää vain ulos aamupissalle) ja varmaan lämmitti vettä samalla.
Askarreltiin lapsen kanssa isäinpäiväkortit. Mä laitoin vähän ruokaa, mies vei lapsen nukkumaan. Täytin puhtaat ja kuivuneet vaipat. Mies paketoi lahjan, oltiin lähdössä synttäreille. Minä imuroin vähän (kaksi koiraa tuo tuplasti ryönää sisälle).
Kun tultiin synttäreiltä, mies vei vaipat pesuun. Mä tyhjäsin tiskikoneen ja laitoin likaiset koneeseen. Annoin lapselle iltapalaa, se istuu tuolla ja katsoo lastenohjelmaa. Mies lähti taas käyttämään koiria.
Täytin tiskarin illallisen jälkeen. Lapset teki lounaan. Mies on tehnyt kaiken muun, yövuoron jälkeen on mennyt päivä nukkuessa.
Minä
- olen haravoinut lehtiä
- tyhjentänyt ja täyttänyt pesukoneen
- siivonnut kaksi vessaa
Mies
- tyhjentänyt ja täyttänyt pesukoneen
- tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen 2 kertaa
- pessyt uunin
- imuroinut yhden asuinkerroksen huoneet
- käynyt kaupassa
- laittanut ruokaa
Usa-Neuvostoliitto kilpavarustelu kumpi tekee enemmän kotitöitä. Jos mies tehnyt himpun verran vähemmän niin mies ei ole tehnyt "mitään"