Miehesi jää kiinni viestien (pääasiassa seksi- ja parisuhdeaiheisten vitsien) lähettelystä toiselle naiselle, miten reagoit?
Mies on tuntee naisen työpaikkansa kautta ja on ollut ilmeisesti myös ainakin muutaman kerran häneen yhteydessä vapaa-ajalla (syömässä, illanvietossa tms). Mies ei ole peitellyt naista varsinaisesti vaan puhuu hänestä työkaverina, mutta on kuitenkin jättänyt asioita kertomatta. Lisäksi mies ei kohtele muita työkavereitaan samoin. Viestittelyä on jatkunut kuukausia.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi nyt oo aika selvää että
sellasta kalastelua toi on,että kannattaako tähän ryhtyä.
Muutenki ollu kiinnostunu naisen asioista kyseenalaisen paljon.
Jos jatkuvasti kyselee,miten menee,ootko ok,miten viikonloppu sujuu ym.
Kun tää nainen koko ajan valitellu miten kotiasiat on perseellään.
Mies vaan väittää että täysin merkityksetön on tää nainen.
Eli puheet ja teot ei oikein käy yksiin.
Ei olis millään myöskään katkaissut välejä .
Sano että voi olla viestittelemättäkin.
En kuitenkaan siihen suostunut vaan vaadin
että hänen on kerrottava
että olen lukenut viestit.
Vaikeeta oli mutta teki sen lopulta.
En kuitenkaan usko selityksiä.
Anna mennä. Jos mies kerran sinua, rakastavaa puolisoa, parempana pitää naista, jolla on kotiasiat p*rseellään eli tuo nainen ei pärjää parisuhteessa.
Ansaitset parempaa. Äläkä ota takaisin, kun palaa häntä koipien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta riitelyä on ollu asiasta.
Mies haluton puhumaan.
Väitti että mulla on päässä vikaa.
Ja jossain vaiheessa humalapäissään sano ku riideltiin asiasta että minä en ole ansainnut että hän mulle laittelis haleja tai pusuhymiöitä.
Mun viesteihin vastailee tyyliin jep,ok,selvä..
Jos vastaa ollenkaan.
Harmillista vaan että nää suunnitellut
tapaamiset ei toteudu.
Viestit ehkä olis muuttunu toisenlaisiksi jos muutakin olis ollu.
Nythän mulla ei ole ku epäilys että heidän välillä on ollut jotain kehittymässä.
Eli pattitilanne.
Niitten firman juhlien jälkeen mies oli laittanu 2.30 viestin naiselle että oon kohta kotona.
Siitäki mies sano että oli toisten kanssa sovittu
missä mennään??Täh...? Onko sillä nyt väliä, toteutuuko ne tapaamiset vai ei? Luottamus on mennyt ja piste. Jos olet aiheetta mustasukkainen, miehellä ei ole syytä olla kanssasi (todella epätodennäköinen skenaario) jos taas miehesi haluaa vehdata työkaverinsa kanssa, ei sinulla ole syytä olla hänen kanssaan (todennäköisempää) Yhtä kaikki, yhteinen elämänne taitaa olla ohi...
Oot oikeessa. Tää on vaan niin helvetin vaikeeta. Kun se kaikkein läheisin ja rakkain ihminen tekee jotai tällästä. Mitä en olis siis ikinä uskonut. En ikinä! Näistä tapaamisehdotuksistakin kysyin että jos ne olis toteutunu niin mihin ne olis johtanu vai olisko? Mies sano että no kaikkihan on mahdollista. Mutta mitään ei ole tapahtunu. Miksi hän jättää asiat näin "roikkumaan",ihan kun tarkoituksella haluais kiduttaa mua. Moniin asioihin ei ole edes vastannu, hermostuu kun oon kyselly. Tai selkeesti valehtelee. Esim. firman juhlien jälkeen viime syksynä oli siis 2.30 yöllä laittanu viestin naiselle että oon kotona kohta. Tästä kun kysyin niin sano että oli toisten kanssa sovittu missä mennään?? Puoli kolmelta yöllä.
Kysyin sitte että no ilmotitko miehillekin että oot kotona kohta? Sano vaan että no joo,ivallisesti..ei ees kattonu mua.
Sit kysyin että missä te olitte? Nii alko vaa huutamaan että olihan siellä muitakin. Eli tätä epäilen että siitä tää koko homma on alkanu. Muutama viikko siitä mies oli laittanu tän radalle lähtö ehdotuksen,järkee vai ei,ehdotuksia. Ja siitä siis sano että olis ollu vaan kiva nähdä kun ei oo pitkään aikaan nähny??
Tän naisen siirto toiseen pisteeseen on kanssa niin outo juttu. Tapahtu tosi nopeella aikataululla,ihan yllättäen. Ei mitään neuvotteluja tms. Hänelle vaan ilmoitettiin että siirretään muualle. Mies oli sattumoisin lomalla just sillon. Oltii reissussa Kreikassa. Naiselta tuli heti viesti miehelle tästä siirrosta. Eihä tää ole edes laillista. Ja tää nainen on ollu monta vuotta siinä työssä ja mm.opetti miehelleni ne työ tehtävät. Hyvin outoa!!
Noin minäkin luulin. Älä pidä miestä itsestäänselvyytenä.